SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet een paar getallen verkeerd hebben neergezet bij je IQ test?
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 23:26:49 ]![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
Je hoeft me niet in DM te gaan stalken zoals je bij de vrouwen doet Kingtoppie![]()
![]()
ik doe ook niet veel met mijn pc's maar heb wel graag de optie om na 4 jaar te upgraden ipv compleet nieuwe pc te moeten kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik upgraden? Zoveel doe ik er niet mee
Alleen foto en videobewerking en internetten![]()
Bazenknuffel datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat schattig
* charmed_angel slaapt ook met de knuffel van Huppel
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Met mijn iMac kan ik wel langer dan 5 jaar doen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik doe ook niet veel met mijn pc's maar heb wel graag de optie om na 4 jaar te upgraden ipv compleet nieuwe pc te moeten kopenHij ligt naast mijn kussenquote:
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 23:28:43 ]![]()
Feestje in de andere flat.
Mijn ramen trillen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
....Wat fijn weer Royco, dankjewel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
Je hoeft me niet in DM te gaan stalken zoals je bij de vrouwen doet KingtoppieRustig aan.![]()
Daarom ben ik zo blij met mijn burenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Feestje in de andere flat.
Mijn ramen trillen![]()
![]()
Ik wil gewoon een iMac omdat ik ze er gewoon geweldig uitzien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met mijn iMac kan ik wel langer dan 5 jaar doen hoor
[..]
Hij ligt naast mijn kussen![]()
Maar ik weet nu wie hij bedoelt en dat is inderdaad niet mijn type. Veeeeeeeel te jong.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat vind R daarvan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hij ligt naast mijn kussen
[b]AirwiN schreef [/b]
Been there, done thatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en dat ook nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een iMac omdat ik ze er gewoon geweldig uitzien.
Staat netjes, geen grote kasten, gewoon 1 scherm, klein toetsenbord, fijne muis, en 1 stekker![]()
![]()
Wees nu maar blij dat je je dm functie weer terug hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
....Wat fijn weer Royco, dankjewel.![]()
Altijd tochquote:![]()
Dank je
[b]AirwiN schreef [/b]
En nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik weet nu wie hij bedoelt en dat is inderdaad niet mijn type. Veeeeeeeel te jong.Die ligt aan de andere kant, en die heeft er geen last vanquote:
Maar hij vond het erg lief![]()
![]()
Ben ik ook wel...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees nu maar blij dat je je dm functie weer terug hebt.
De vorige keer kreeg ik alleen een ban om zo een reactie als de jouwe...Rustig aan.![]()
Ik ben ook erg liefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu ben ik ook nieuwsgierig
[..]
Die ligt aan de andere kant, en die heeft er geen last van
Maar hij vond het erg lief
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, jouw dm gedrag lokt zulke reacties uit, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik ook wel...
De vorige keer kreeg ik alleen een ban om zo een reactie als de jouwe...![]()
Ohja, laat ik eens m'n bed in gaan, de wekker gaat over ongeveer 4 uur
Heerlijk weer ochtend/avond dienstje morgen![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
1 bericht noemen we stalken.. Prima.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, jouw dm gedrag lokt zulke reacties uit, dat is wat anders.
Was de vorige keer ook zo...Rustig aan.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker
ben ook blij dat ik je echt heb leren kennen vorige jaar![]()
![]()
![]()
Zal ik dat feestje gaan crashen? Het ziet er iig niet uit als een JNG meet
[b]AirwiN schreef [/b]
Godsamme, 4 uur. Hoe houd je dat vol?!?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, laat ik eens m'n bed in gaan, de wekker gaat over ongeveer 4 uur
Heerlijk weer ochtend/avond dienstje morgen![]()
![]()
Jij weet net zo goed als ik dat het niet bij 1 bericht blijft bij jou, en dat het niet om 1 user gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 bericht noemen we stalken.. Prima.![]()
Kleine tip!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 bericht noemen we stalken.. Prima.
Was de vorige keer ook zo...
Refrein!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zal ik dat feestje gaan crashen? Het ziet er iig niet uit als een JNG meet
Welk feestje? Ik ben suf![]()
![]()
Alles!!quote:
Al die SC-ers onder een steen tegenwoordig
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dit een verkapte 'ik kom Vinniiee ophalen' post?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zal ik dat feestje gaan crashen? Het ziet er iig niet uit als een JNG meet![]()
Bij mensen in de andere flat!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar wel allemaal samen dus!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles!!
Al die SC-ers onder een steen tegenwoordig![]()
![]()
Dat is 1-2 jaar geleden...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het niet bij 1 bericht blijft bij jou, en dat het niet om 1 user gaat.Rustig aan.![]()
Jij wil graag dat het dat is he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'ik kom Vinniiee ophalen' post?
Ik gluurde net op de TC![]()
Ik heb medelijden met je
[b]AirwiN schreef [/b]
heb al 7 jaar niets aan mijn pc gedaan en hij is nog steeds zo snel als de dag dat ik het kochtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hij ligt naast mijn kussenEnige wat erbij is gekomen zijn de 3 extra harde schijven voor extra opslag ruimte
![]()
![]()
Na een nacht van bijna 12 uur red ik dat wel voor 1 keertje wat minder slapen.. Maar elke dag dan trek ik dat niet.. Was ook niet mijn bedoeling, maar ik zat iets te fanatiek te gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, 4 uur. Hoe houd je dat vol?!?
Ik niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel allemaal samen dus!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
TC WHUTquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil graag dat het dat is he!
Ik heb medelijden met je
Geef link![]()
![]()
Ja ik ook wel maar dan niet bij redelijk directe buren!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwwwww
Ik zou het doen
Ik heb dat wel eens gedaanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom, maak nu dan niet weer dezelfde fout.quote:
Mensen vinden het niet prettig als jij ze zomaar zonder reden dm's en pm's gaan sturen.![]()
Ja, dankjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil graag dat het dat is he!
Ik heb medelijden met je![]()
![]()
Deed ik ook niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom, maak nu dan niet weer dezelfde fout.
Mensen vinden het niet prettig als jij ze zomaar zonder reden dm's en pm's gaan sturen.
Het was wel met reden natuurlijk.Rustig aan.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De kinderfeestjes die ik heb meegemaakt zat nog meer leven inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaande is op het kinderfeestje van Vinnie
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer dat ik er niet ben, ik had aangebeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar dan niet bij redelijk directe buren!
Na een paar bier.... dat wel![]()
![]()
Alleen snappen andere mensen jouw redenen niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deed ik ook niet...
Het was wel met reden natuurlijk.
Net zoals jij hele simpele dingen in het leven niet snapt.![]()
En dag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen snappen andere mensen jouw redenen niet.
Net zoals jij hele simpele dingen in het leven niet snapt.Rustig aan.![]()
Zakdoekje leggen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaande is op het kinderfeestje van VinnieEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
DIG, gokje hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Welke meet? Lol, van welke sc zijn deze mensen?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
JONGquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke meet? Lol, van welke sc zijn deze mensen?![]()
![]()
Hups, ik zou Vinnie daar gaan redden, dit kan nooit gezond zijn
En nu ga ik echt kussens knuffelen..![]()
Hartstikke gezellig!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu ga ik echt kussens knuffelen..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik heb al medelijden met hemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu ga ik echt kussens knuffelen..![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Achter de pcquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Die meet
Waar is dat feestje dan????![]()
Hillegom de gekste!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Die meet
Waar is dat feestje dan????
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Rockquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WAAR IS DAT FEESTJE?!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
DEN HELDER!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met gevaar voor eigen rust zeg ik dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat mag wel in de krant!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
in mn hand!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij zit er ook?
Waar is de DRANK dan?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Met gevaar voor eigen rust zeg ik dit:Ja, dat geloof ik bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met gevaar voor eigen rust zeg ik dit:It wasn't me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent die ene voor de cam? Of achter....
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Met gevaar voor eigen rust zeg ik dit:Vinniee wil vast wel masserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na die thuisbezorgd.nl opmerking is die meet zijn verdiende strafquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heb ik gemistquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na die thuisbezorgd.nl opmerking is die meet zijn verdiende straf![]()
Heeft Hillegom een slijter dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij zit er ook?
Waar is de DRANK dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja in de C1000quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Hillegom een slijter dan?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Hij vond het eten het lekkerst op dinsdag. Toen had ik pizza besteld. Beetje mijn kookkunsten afkraken!quote:
Dat mogen alleen 25 plussers en mijn zoon
[b]AirwiN schreef [/b]
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Hillegom een slijter dan?![]()
![]()
Woensdag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vond het eten het lekkerst op dinsdag. Toen had ik pizza besteld. Beetje mijn kookkunsten afkraken!
Dat mogen alleen 25 plussers en mijn zoon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: