SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is ergens iemand aan het drummen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
in mijn AB gaat ook gewoon AAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, 1 maat kleiner dan de AA (standaard).
Uhm mijn toys gebruiken waarschijnlijk dezelfde als die in je afstandsbediening zitten
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebben![]()
![]()
Idd, laten we het maar niet over mij hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn AB gaat ook gewoon AA
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebben![]()
![]()
D-Sub cellen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn AB gaat ook gewoon AA
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ga jij die meet volhouden tot zondag?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fijne avondquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je haalt mij in!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik win het van guitar heroquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, laten we het maar niet over mij hebbenoh yeah
![]()
![]()
Fuck ik woon in zo'n nietszeggende gemeente dat de gemeentelijke nieuwssite het het vermelden waard vind dat er vandaag 2 parkeerbonnen zijn uitgeschreven!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat vraag ik me afquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij die meet volhouden tot zondag?![]()
![]()
Ik heb eega zo'n Hitachi kloon gegeven, op 230V. Ideaal; doet het altijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aangesloten op zonnepanelen jonguh![]()
En in hoogste stand binnen een minuutjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan begin ik nu snel aan 7quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aflevering 6 en 7 ga ik zo kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat zijn mooie apparatenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb eega zo'n Hitachi kloon gegeven, op 230V. Ideaal; doet het altijd.
En in hoogste stand binnen een minuutje![]()
heb dat spel al maanden niet aangeraakt. Vrienden en familie spelen het vaker dan ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik win het van guitar herooh yeah
![]()
![]()
Ik gok op nee.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm ik hoor van veel mensen dat die kloons klote zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
![]()
1 minute challengequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
![]()
Laatste keer was met jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
heb dat spel al maanden niet aangeraakt. Vrienden en familie spelen het vaker dan ik![]()
![]()
Is niet een el-cheapo ding; hij is 230V, de Hitachi 120 (en vereist dus omvormer) en met meer standjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik hoor van veel mensen dat die kloons klote zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De kat is levensmoe!!!
Speelt nu met de tennisbal van de hond![]()
Dit kan niet lang goed gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoor eens ik heb de ballen verstand van johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is niet een el-cheapo ding; hij is 230V, de Hitachi 120 (en vereist dus omvormer) en met meer standjes![]()
![]()
Liever met de tennisbal dan de teelbal van de hondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat is levensmoe!!!
Dit kan niet lang goed gaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die zijn pleitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ouders leuk vinden
Ik mocht dat echt niet vroegah![]()
![]()
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ouders leuk vinden
Ik mocht dat echt niet vroegah
Mama, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je vader!!
Papa, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je zus!!
Lieve lieve lieve zus, mag ik met 9 meiden bij jou komen slapen?
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept
[b]AirwiN schreef [/b]
http://www.mince.nl/en/shop/category/Fairy-Vibrators/quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens ik heb de ballen verstand van johProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn hond is een teefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liever met de tennisbal dan de teelbal van de hond
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze zijn mij kwijt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat is levensmoe!!!
Dit kan niet lang goed gaan![]()
gezelligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Laatste keer waseen maand of 5 geleden met een scharreltje, moest wat anders doen dan seksengezelligquote:![]()
![]()
Ja, dan heeft ie ook niet het soort ballen dat vrouwen hebben.quote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept![]()
![]()
![]()
![]()
Max is blij dat jij weg bent! Ligt de hele tijd op de bank op uhm "jouw" plekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet bij mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Omg die kleinequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.mince.nl/en/shop/category/Fairy-Vibrators/hoe cute
![]()
Hij is er vandoorquote:![]()
!!!!!!!!!
En staat straks bij hups voor de deur te huilen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 22:11:05 ]![]()
Ik vind de naam fairy-baby toch wel heel fout voor een viboquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En hups laat hem dan gewoon staan natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is er vandoor![]()
!!!!!!!!!
En staat straks bij hups voor de deur te huilen
[b]AirwiN schreef [/b]
Die grote werkt iig primaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de naam fairy-baby toch wel heel fout voor een vibo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hups laat hem dan gewoon staan natuurlijk![]()
![]()
Beetje zoetsappigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de naam fairy-baby toch wel heel fout voor een vibo
prijzen vallen ook wel mee trouwens![]()
Mince is trouwens niet echt een mainstream shop he... ze hebben ook de wat meer "doorgewinterde" goodies
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook niet, ze zei vanmiddag nog dat ze last had van haar 5 daagse geilheid, volgens mij is het nog 4 januariquote:![]()
![]()
En pas dag 1 van de loopsheidquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze zei vanmiddag nog dat ze last had van haar 5 daagse geilheid, volgens mij is het nog 4 januari
[b]AirwiN schreef [/b]
Beter meiden dan jongens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept
Pa op vakantie naar Suriname, broertje had 11 vrienden uitgenodigd voor zijn verjaardag. Alleen ex-heks en ik wisten het niet. Ben je bezig en opeens staan er 12 jongens voor je kamerdeur te juichen op moment supreme![]()
![]()
![]()
Lol zit nu ook te kijken vanwege gebrek aan beter op TVquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
En toch vind ik Jersey Shore leuk
Vooral die ruzies tussen Raawwwwnnnn en Sammmmmm![]()
Hij heeft toestemming!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan alsnog durfde ik dat vroegah niet
Ik was zo braaf![]()
Ik dus ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol zit nu ook te kijken vanwege gebrek aan beter op TV
Seizoen 4 aflevering 5 nuIk kijk alles achter elkaar, dan is het nog leuk
![]()
![]()
Enge film kijken met die meiden was voor mij geen succes hoor!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Beter meiden dan jongens.
Pa op vakantie naar Suriname, broertje had 11 vrienden uitgenodigd voor zijn verjaardag. Alleen ex-heks en ik wisten het niet. Ben je bezig en opeens staan er 12 jongens voor je kamerdeur te juichen op moment supreme
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat was donderdag ook al zo toen ik op die andere bank zatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is blij dat jij weg bent! Ligt de hele tijd op de bank op uhm "jouw" plek![]()
![]()
Treinen rijden toch niet meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is er vandoor![]()
!!!!!!!!!
En staat straks bij hups voor de deur te huilen![]()
In welk gehucht zit jij dan opgesloten zegquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
2x per dag een trein daar tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik erger me elke keer als ik zie hoe rommelig hun slaapkamers zijn.quote:
quote:straks ff als profiel pic op wa instellen
Dan vraag je er zelf omquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enge film kijken met die meiden was voor mij geen succes hoor!!![]()
![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hups laat hem dan gewoon staan natuurlijk![]()
![]()
Je wil de gok wagen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hillegomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In welk gehucht zit jij dan opgesloten zegHeeft niet eens een station.
_!
![]()
Blijkbaar, om in Zeeland te komen en om UIT Zeeland te komenquote:Ja die slaapkamersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik erger me elke keer als ik zie hoe rommelig hun slaapkamers zijn.
[..]straks ff als profiel pic op wa instellen
[..]
Dan vraag je er zelf omTyfuszooi
![]()
![]()
Hee das bij haarlemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HillegomHeeft niet eens een station.
_!
![]()
![]()
Dat ligt bij Hoofddorp toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
_!
Effe googlen![]()
![]()
Dan zit je niet in Hillegomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je snapt dat ze je nu inderdaad gewoon laat staan hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen als het een fatsoenlijke verbinding was.
![]()
Naar Gorinchem heb je nooit een fatsoenlijke verbindingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen als het een fatsoenlijke verbinding was.
[b]AirwiN schreef [/b]
de ruzies tussen ron en sam zijn idd geweldig, maar mike met zijn drama is ook genietenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blijkbaar, om in Zeeland te komen en om UIT Zeeland te komen
[..]
Ja die slaapkamersTyfuszooi
![]()
![]()
Dacht ik alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Gorinchem heb je nooit een fatsoenlijke verbinding![]()
![]()
Da's blijkbaar niet handig voor zijn huis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Hillegom heeft gewoon een treinstation hoor![]()
Snelweg zat....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Gorinchem heb je nooit een fatsoenlijke verbindingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ik vind Mike ook wel lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
de ruzies tussen ron en sam zijn idd geweldig, maar mike met zijn drama is ook genieten
Hij doet mij aan iemand denken, he Huppel![]()
![]()
Leuke knooppunten bij Gorinchemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En de laatste trein naar Huppel gaat om 23:01quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's blijkbaar niet handig voor zijn huis.![]()
![]()
Mike is lelijk!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind Mike ook wel lachen
Hij doet mij aan iemand denken, he Huppel
En M. zn situaties zijn echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de laatste trein naar Huppel gaat om 23:01
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mike is lelijk!!
En M. zn situaties zijn echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker![]()
![]()
Nah, nee, niet verstandig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de laatste trein naar Huppel gaat om 23:01![]()
En naar huis gaat over 4 minutenquote:
Je zit er aan vastAch morgen echte drank kopen, en dan wordt het vast nog leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm zag net reclame langskomen van Geordie shore. accent van dat wijf die party roeptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind Mike ook wel lachen
Hij doet mij aan iemand denken, he Huppel![]()
![]()
Ja ik zag het in het Jersey Shore topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
hmm zag net reclame langskomen van Geordie shore. accent van dat wijf die party roept
Dat is de Britse variant?
Even downloaden![]()
![]()
Ze hebben geen drank?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En naar huis gaat over 4 minuten
Je zit er aan vastAch morgen echte drank kopen, en dan wordt het vast nog leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
De whiskey gaat moeizaam naar binnenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, op geordies wordt neergekeken in V.K.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zag het in het Jersey Shore topic
Dat is de Britse variant?
Even downloaden![]()
whiskeyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De whiskey gaat moeizaam naar binnen![]()
![]()
Kutkat haalt me gewoon helemaal open![]()
Bloed dit dat alles
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah whiskeyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
@()*@#(*&%#$ zit in slaap te vallen achter de laptop.
Ga dus maar naar bed...
Truste @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sweet and horny dreams fietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef fietsie het volgende:
Ga dus maar naar bed...
Truste @ all
[b]AirwiN schreef [/b]
Kindercolaquote:
Ik ben al aan het downloadenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, op geordies wordt neergekeken in V.K.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef fietsie het volgende:
Ga dus maar naar bed...
Truste @ allweltruste fiets
![]()
![]()
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kindercola
[..]
Ik ben al aan het downloaden![]()
Whiskey is bahquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whiskey is lekker en ik heb nog steeds een whiskey glas in mijn auto liggen van SR
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze hebben gewacht tot Vin er was met drank halenquote:![]()
De rest kreeg het niet mee bij de slijter
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot Vin er was met drank halen![]()
De rest kreeg het niet mee bij de slijter![]()
![]()
Lol, ik wou het ook downloaden kom ik erachter dat ik geen toegang meer heb tot nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kindercola
[..]
Ik ben al aan het downloaden![]()
![]()
[..]
wat errug
Ik zie dat ik de 96K posts nader![]()
![]()
[..]
De rest kreeg het niet mee bij de slijterHeel slecht
![]()
Dat had ik goed gehosseld voor je hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb Glenfiddich, maar die van maandag was lekkerder
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoefde als enige geen ID te laten zien, en die had ik ook niet bij mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zeker wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik goed gehosseld voor je he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoefde als enige geen ID te laten zien, en die had ik ook niet bij me![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Abbo niet betaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol, ik wou het ook downloaden kom ik erachter dat ik geen toegang meer heb tot nieuwsgroepen![]()
![]()
blijkbaar ergens rond kerst abbo vergeten te betalen. Ben nu aan het wachten op nieuwe gegevensquote:![]()
![]()
Nieuw jaar, abo verlopen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol, ik wou het ook downloaden kom ik erachter dat ik geen toegang meer heb tot nieuwsgroepen![]()
Ik ben ze nu aan het binnen halenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
blijkbaar ergens rond kerst abbo vergeten te betalen. Ben nu aan het wachten op nieuwe gegevens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
blijkbaar ergens rond kerst abbo vergeten te betalen. Ben nu aan het wachten op nieuwe gegevensquote:![]()
The horrorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het binnen halen![]()
![]()
whut, sinds wanneer hebben die een eigen show?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Download ook Snooki and JWoww dan
Die heb ik al op harde schijf staan![]()
Juni dit jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whut, sinds wanneer hebben die een eigen show?
http://followmy.tv/shows/31472/Snooki_and_JWoww![]()
Ik heb echt te veel zooi gemist door werk agelopen jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juni dit jaar
http://followmy.tv/shows/31472/Snooki_and_JWoww![]()
Hoorde net Pauly en Vinny praten over hun relatie![]()
![]()
![]()
zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb echt te veel zooi gemist door werk agelopen jaar![]()
Pauly D heeft ook een eigen programma
Alleen die lijkt mij niet leuk![]()
![]()
Wat wie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb echt te veel zooi gemist door werk agelopen jaar![]()
![]()
Oh die lijkt me wel vet, hij is degene met het leukste humor van het hele shore castquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo ver ben ik nog niet
Pauly D heeft ook een eigen programma
Alleen die lijkt mij niet leuk![]()
Ja maar dat kapselquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh die lijkt me wel vet, hij is degene met het leukste humor van het hele shore cast
Ik vind Vinny het leukste
ik zie net dat hij ook en eigen show heeft
The Show With Vinny
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 22:48:38 ]![]()
Een echte guido kapsel, maar ik moet wel lachen van zijn grappen en opmerkingenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat kapsel
Ik vind Vinny het leukste
ik zie net dat hij ook en eigen show heeft
The Show With Vinny
Oh ja hoor, zo blijf ik downloaden![]()
![]()
heb 640 gig op laptop, 6500 gig op pc en externe schijf heeft 1500 gigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ben het zat nu![]()
Even gelijk wat afleveringen verwijderen van harde schijf
Hij begint vol te raken![]()
![]()
Ik heb 500 gig op harde schijf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
heb 640 gig op laptop, 6500 gig op pc en externe schijf heeft 1500 gig
Ik ga volgende maand 1 TB kopen![]()
![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben overgestapt naar Huppel-whiskey.Jij bent Vinniequote:
Jersey Shore is Vinny![]()
![]()
Mac?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 500 gig op harde schijf.
Ik ga volgende maand 1 TB kopen![]()
Volle glazenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is?
[..]
Jij bent Vinnie
Jersey Shore is Vinny.
Ah, duidelijk.![]()
Whut?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben overgestapt naar Huppel-whiskey.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb alleen een iMac![]()
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo op bed de britse versie bekijken![]()
![]()
Jij bent gekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn laptop is een Acer
Maar MacBook komt er ooit wel![]()
![]()
Nee hoorquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ENG...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou je veel te veel geld betalen voor een laptop met crappy specs als je voor minder geld een betere kan krijgen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaat wel lukken
[..]
Waarom
Dan gebruik ik mijn Acer om te downloaden![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ENG...Heb je een duistere kant dan? De -Engel- die ik ken is niet eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je een duistere kant dan? De -Engel- die ik ken is niet eng.
Ze rennen anders allemaal hard weg![]()
![]()
Sowieso al fijn dat een Mac nooit vastloopt, en geen virussen kentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waarom zou je veel te veel geld betalen voor een laptop met crappy specs als je voor minder geld een betere kan krijgen?![]()
![]()
Zijn fabeltjes lieve schatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso al fijn dat een Mac nooit vastloopt, en geen virussen kent![]()
![]()
Je moet ze ook wel goed vastbinden hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh
Ze rennen anders allemaal hard weg![]()
Die gast die mn zoon had aangereden heeft nog heel gesprek met mn zoon gehad.
Hij was heel erg geschrokken en sorry sorry sorry.
Maar wel dat kind gewoon verder laten lopen, niet even thuis brengen of mee naar de dokter gaan en vooral niet je naam of nummer geven
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb in die 2 jaar nog nooit problemen gehad met mijn Mac.quote:
Mijn laptop daarentegenIn 1 jaar zoveel problemen
En een Mac werkt fijner, voor mij doen betere programma's
Fotobewerking en videobewerking werkt gewoon beter en fijner op de Mac![]()
![]()
Zulke mensenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar wel dat kind gewoon verder laten lopen, niet even thuis brengen of mee naar de dokter gaan en vooral niet je naam of nummer geven![]()
![]()
Wat? Wanneer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar wel dat kind gewoon verder laten lopen, niet even thuis brengen of mee naar de dokter gaan en vooral niet je naam of nummer geven![]()
![]()
Alst niet nodig was dan ist niet nodig toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar wel dat kind gewoon verder laten lopen, niet even thuis brengen of mee naar de dokter gaan en vooral niet je naam of nummer gevenRustig aan.![]()
oooooooo... dus dat doe ik fout..... ik ben de ketting en de sloten vergetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze ook wel goed vastbinden he![]()
![]()
Kind aangereden, over de motorkap, mankeert niks, eerder vanavond.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alst neit nodig was dan ist niet nodig toch?![]()
![]()
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ja dat is het, nu weet je het voor de volgende keer hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oooooooo... dus dat doe ik fout..... ik ben de ketting en de sloten vergeten![]()
Als je een KIND aanrijdt is dat imho ALTIJD nodig!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alst niet nodig was dan ist niet nodig toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Damnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kind aangereden, over de motorkap, mankeert niks, eerder vanavond.Sterkte.
![]()
Ja sorry hoor, ik zie al helemaal zo een puber voor me, ''ik mankeer niks hoor, daaahaaag''quote:
Tjah eh
Rustig aan.![]()
Je naam en nummer geven is vrij normaal hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alst niet nodig was dan ist niet nodig toch?
Je kan ook een dag later pas last krijgen van de aanrijding.... en dan kan je alsnog iets regelen met de verzekering![]()
![]()
Hij is 14 toch? Naja beetje kantje boord misschien ergensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je een KIND aanrijdt is dat imho ALTIJD nodig!!
Rustig aan.![]()
Waarmee?quote:
Ik ben niet aangereden en mn zoon kan nog steeds breaken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt een acer als laptop dan kan je geheid problemen verwachtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb in die 2 jaar nog nooit problemen gehad met mijn Mac.
Mijn laptop daarentegenIn 1 jaar zoveel problemen
En een Mac werkt fijner, voor mij doen betere programma's
Fotobewerking en videobewerking werkt gewoon beter en fijner op de MacEn de rest van de punten behoren tot het verleden tijd. 7 a 8 jaar geleden zou ik je nog gelijk geven voor foto- en videobewerking
![]()
14 is geen kind meer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is 14 toch? Naja beetje kantje boord misschien ergens
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je naam en nummer geven is vrij normaal hoor
Je kan ook een dag later pas last krijgen van de aanrijding.... en dan kan je alsnog iets regelen met de verzekeringRustig aan.![]()
Uhuh ... en anders Spanbandenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het, nu weet je het voor de volgende keer he![]()
![]()
IK vind het fijner werkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je hebt een acer als laptop dan kan je geheid problemen verwachtenEn de rest van de punten behoren tot het verleden tijd. 7 a 8 jaar geleden zou ik je nog gelijk geven voor foto- en videobewerking
![]()
Ik wil eigenlijk nooit meer wat anders![]()
![]()
Staat snook nu echt te wachten tot haar neukertje klaar is met kotsen omdat ze seks wil?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tijgernootjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij een IQ hebt van een borrelnoot![]()
![]()
huh? Je kijkt ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Staat snook nu echt te wachten tot haar neukertje klaar is met kotsen omdat ze seks wil?![]()
![]()
Dan verhuist ie daar maar heenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, in veel landen ben je dan oud genoeg om te trouwen en kinderen te maken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
verloren schaap ben jij ook als het aankomt op ITquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK vind het fijner werken![]()
Ik wil eigenlijk nooit meer wat anders![]()
![]()
Ik denk dat als iemand vrolijk verder huppelt dat dat niet iets is waar je snel aan denkt ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij een IQ hebt van een borrelnoot
Over mijn IQ hoef jij geen aannames te maken die zal vast en zeker iets hoger liggen dan die van jou.
Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Staat snook nu echt te wachten tot haar neukertje klaar is met kotsen omdat ze seks wil?![]()
![]()
Dan is 't goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarmee?
Ik ben niet aangereden en mn zoon kan nog steeds breaken..
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
verloren schaap ben jij ook als het aankomt op ITIeder zijn eigen mening.
De Naam maakt het alleen duurder, maar betekend niet dat het slechter is
Sowieso ga ik straks in het bedrijf ook werken met een iMac![]()
![]()
*betekentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoorIeder zijn eigen mening.
Sowieso ga ik straks in het bedrijf ook werken met een iMacIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar sociaal gezien kom je niet in de buurt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand vrolijk verder huppelt dat dat niet iets is waar je snel aan denkt ofzo.
Over mijn IQ hoef jij geen aannames te maken die zal vast en zeker iets hoger liggen dan die van jou.
Als je een kind over je motorkap krijgt dan noteer je in ieder geval even wat gegevens.![]()
Ja vastquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand vrolijk verder huppelt dat dat niet iets is waar je snel aan denkt ofzo.
Over mijn IQ hoef jij geen aannames te maken die zal vast en zeker iets hoger liggen dan die van jou.Jij bent hoogbegaafd?
Vorig jaar is alles nog getest bij mij, in ieder geval hoger dan het gemiddelde![]()
![]()
Vrolijk verder huppelt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
HIJ ROLDE OVER DE MOTORKAP!!
Al danst ie daarna de horlepiep in een tutu je geeft je naam en nummer en als het een kind is breng je die thuis!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar weet jij ook niks van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar sociaal gezien kom je niet in de buurt.
Als je een kind over je motorkap krijgt dan noteer je in ieder geval even wat gegevens.
Ik zeg alleen dat als een kind vrolijk verder huppelt en nergens last van lijkt te hebben dat ik niet zo snel denk aan gegevens noteren of iemand thuis brengen, uiteraard wel excuses aanbieden.
Rustig aan.![]()
Goedzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ja vastJij bent hoogbegaafd?
Vorig jaar is alles nog getest bij mij, in ieder geval hoger dan het gemiddelde
Rustig aan.![]()
Dat zegt al genoeg dan tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar weet jij ook niks van.
Ik zeg alleen dat als een kind vrolijk verder huppelt en nergens last van lijkt te hebben dat ik niet zo snel denk aan gegevens noteren of iemand thuis brengen, uiteraard wel excuses aanbieden.![]()
Hij huppelde niet vrolijk verderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat als een kind vrolijk verder huppelt en nergens last van lijkt te hebben dat ik niet zo snel denk aan gegevens noteren of iemand thuis brengen, uiteraard wel excuses aanbieden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan wordt het al een ander verhaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij huppelde niet vrolijk verderRustig aan.![]()
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een fietsen een duwtje gegeven (per ongeluk), fietser had niks. Wilde vrolijk doorfietsen.....
Maar toch mijn telefoonnummer gegevenWant je kan altijd LATER last krijgen van het ongeluk
![]()
![]()
Ik geloof je best dat je het lekker vindt werken maar waarom extra geld neerleggen alleen voor de naam?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoorIeder zijn eigen mening.
Sowieso ga ik straks in het bedrijf ook werken met een iMac![]()
Omdat het kanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik geloof je best dat je het lekker vindt werken maar waarom extra geld neerleggen alleen voor de naam?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt me nogal overdreven in sommige situaties.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Ik heb ook eens een fietsen een duwtje gegeven (per ongeluk), fietser had niks. Wilde vrolijk doorfietsen.....
Maar toch mijn telefoonnummer gegevenWant je kan altijd LATER last krijgen van het ongeluk
Maar dat is mijn visie verder, dat maakt me geen asociaal persoon verder.
Rustig aan.![]()
Ander onderwerp aub!
Zouden ze bij Vin zn meet al begonnen zijn met spookverhalen voor het slapengaan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tieten!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Omdat ik het lekker vind werkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik geloof je best dat je het lekker vindt werken maar waarom extra geld neerleggen alleen voor de naam?
Sneller![]()
Fijnere programma's
Fijn besturingssyteem
Veiligheid
1 Stekker![]()
![]()
Oh laat ik dan maar niet beginnen over de restricties die worden opgelegd aan de hardware, ik bepaal liever zelf hoeveel ik wil uitgeven aan upgrades ipv 100 euro extra te betalen omdat apple het goedgekeurd heeftquote:![]()
Ik denk dat ze al slapenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ander onderwerp aub!
Zouden ze bij Vin zn meet al begonnen zijn met spookverhalen voor het slapengaan?![]()
Nou vind ik van wel eigenlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me nogal overdreven in sommige situaties.
Maar dat is mijn visie verder, dat maakt me geen asociaal persoon verder.![]()
![]()
![]()
Je weet zelf dat je hopeloos bent op dit moment, dus pak er een spiegel bij svp?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En deze volwassen reacties zeggen ook al veel natuurlijk.
''dat zegt genoeg''
''deze volwassen reactie''
UhhuhRustig aan.![]()
Checkquote:
Allemaal in zo'n pyjama met voetjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik upgrade nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh laat ik dan maar niet beginnen over de restricties die worden opgelegd aan de hardware, ik bepaal liever zelf hoeveel ik wil uitgeven aan upgrades ipv 100 euro extra te betalen omdat apple het goedgekeurd heeft![]()
![]()
Met slaapmutsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Check
[..]
Allemaal in zo'n pyjama met voetjes![]()
![]()
Een een teddybeerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hebt er vier?quote:
Meningquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker vind werkenMeningquote:Sneller
Meningquote:Fijnere programma'sMeningquote:Fijn besturingssyteemMeningquote:VeiligheidFeitquote:1 Stekker![]()
Graag, waar kan ik mij melden?quote:
Weer zo'n geweldige reactie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet zelf dat je hopeloos bent op dit moment, dus pak er een spiegel bij svp?
Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat als je iemand over je motorkap heen krijgt dat je even wat gegevens uitwisseld.
En je zult best heel erg slim zijn, maar helaas zijn dat de mensen die in veel situaties juist heel dom zijn.![]()
Waar zou je nummer 3 en 4 willen hebben dan?quote:
Dus daarom iMacquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mening
[..]
Mening
[..]
[..]
[..]
[..]
Feit![]()
En zo duur was hij niet![]()
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ander onderwerp aub!
Zouden ze bij Vin zn meet al begonnen zijn met spookverhalen voor het slapengaan?![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zou je nummer 3 en 4 willen hebben dan?aan een andere vrouw
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldige reactie.
Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat als je iemand over je motorkap heen krijgt dat je even wat gegevens uitwisseld.
En je zult best heel erg slim zijn, maar helaas zijn dat de mensen die in veel situaties juist heel dom zijn.![]()
![]()
quote:
Ik heb niet eens een pyjama!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Check
[..]
Allemaal in zo'n pyjama met voetjes![]()
Ik vind juist jouw reacties zo geweldig.. Je presenteert je negatieve mening over mij als feiten, daar kan ik helemaal niks mee dus ik zeg ''prima joh'' - duidelijk iets waar ik geen zin heb om over te discussieren want die mogelijkheid geef je niet eens met zulke aannames, dat zou je best in mogen zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldige reactie.
En je zult best heel erg slim zijn, maar helaas zijn dat de mensen die in veel situaties juist heel dom zijn.
Ligt eraan hoe het allemaal gebeurt, of het een harde knal was, wat het persoon die je aanreedt wilt etc etc.Rustig aan.![]()
Boxer, ja. Of naaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je slaapt naakt
ow arme jonge kleine meisjes.
Blijft er maar 1 slapen en zij heeft een vriend.![]()
Volgens mij loopt Vinniiee nog met blauwe ballen van afgelopen weekend, of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je daar dat leuke meisje nog gehosseld. Vin?
Nee, niet m'n type.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar dat leuke meisje nog gehosseld. Vin?![]()
Dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind juist jouw reacties zo geweldig.. Je presenteert je negatieve mening over mij als feiten, daar kan ik helemaal niks mee dus ik zeg ''prima joh'' - duidelijk iets waar ik geen zin heb om over te discussieren want die mogelijkheid geef je niet eens met zulke aannames, dat zou je best in mogen zien.
Ligt eraan hoe het allemaal gebeurt, of het een harde knal was, wat het persoon die je aanreedt wilt etc etc.
Types als jij willen alles onderbouwd zien met feiten, en iets dood kunnen analyseren.
Maar dat hoeft bij dit soort eenvoudige zaken niet.
Het is heel simpel.
If Aanrijding Then gegevens uitwisselen![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Vinniiee nog met blauwe ballen van afgelopen weekend, of niet?![]()
Pffffffffffffff ze zegt toch dat hij over de motorkap heen rolde?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind juist jouw reacties zo geweldig.. Je presenteert je negatieve mening over mij als feiten, daar kan ik helemaal niks mee dus ik zeg ''prima joh'' - duidelijk iets waar ik geen zin heb om over te discussieren want die mogelijkheid geef je niet eens met zulke aannames, dat zou je best in mogen zien.
Ligt eraan hoe het allemaal gebeurt, of het een harde knal was, wat het persoon die je aanreedt wilt etc etc.
Jezus.... niet meer dan normaal om dan je gegevens achter te laten
Als je dat niet doet, ben je in mij ogen gewoon een asociale lompe varken![]()
![]()
ik zal het nooit snappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus daarom iMac![]()
En zo duur was hij niet![]()
als het goedkoper kan en vrije keuzes heb qua upgrades ben ik blij met unix en windows, dat zijn de 2 redenen voor mij waarom apple producten niets voor mij zijn![]()
Jouw mening, goedzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
Dit is dus precies wat ik bedoel.
Types als jij willen alles onderbouwd zien met feiten, en iets dood kunnen analyseren.
Maar dat hoeft bij dit soort eenvoudige zaken niet.
Het is heel simpel.
If Aanrijding Then gegevens uitwisselenRustig aan.![]()
de rest gaat naar huis? Het is toch een weekendmeet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boxer, ja. Of naakt.
Blijft er maar 1 slapen en zij heeft een vriend.![]()
Ik bedoel 1 van de dames blijft slapen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de rest gaat naar huis? Het is toch een weekendmeet?![]()
Waarom zou ik upgraden? Zoveel doe ik er niet meequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:24 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik zal het nooit snappen![]()
als het goedkoper kan en vrije keuzes heb qua upgrades ben ik blij met unix en windows, dat zijn de 2 redenen voor mij waarom apple producten niets voor mij zijn
Alleen foto en videobewerking en internetten![]()
![]()
Aha duidelijk!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel 1 van de dames blijft slapen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: