SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is ergens iemand aan het drummen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
in mijn AB gaat ook gewoon AAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, 1 maat kleiner dan de AA (standaard).
Uhm mijn toys gebruiken waarschijnlijk dezelfde als die in je afstandsbediening zitten
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebben![]()
![]()
Idd, laten we het maar niet over mij hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn AB gaat ook gewoon AA
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebben![]()
![]()
D-Sub cellen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn AB gaat ook gewoon AA
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ga jij die meet volhouden tot zondag?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fijne avondquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je haalt mij in!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik win het van guitar heroquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, laten we het maar niet over mij hebbenoh yeah
![]()
![]()
Fuck ik woon in zo'n nietszeggende gemeente dat de gemeentelijke nieuwssite het het vermelden waard vind dat er vandaag 2 parkeerbonnen zijn uitgeschreven!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat vraag ik me afquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij die meet volhouden tot zondag?![]()
![]()
Ik heb eega zo'n Hitachi kloon gegeven, op 230V. Ideaal; doet het altijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aangesloten op zonnepanelen jonguh![]()
En in hoogste stand binnen een minuutjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan begin ik nu snel aan 7quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aflevering 6 en 7 ga ik zo kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat zijn mooie apparatenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb eega zo'n Hitachi kloon gegeven, op 230V. Ideaal; doet het altijd.
En in hoogste stand binnen een minuutje![]()
heb dat spel al maanden niet aangeraakt. Vrienden en familie spelen het vaker dan ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik win het van guitar herooh yeah
![]()
![]()
Ik gok op nee.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm ik hoor van veel mensen dat die kloons klote zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
![]()
1 minute challengequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
![]()
Laatste keer was met jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
heb dat spel al maanden niet aangeraakt. Vrienden en familie spelen het vaker dan ik![]()
![]()
Is niet een el-cheapo ding; hij is 230V, de Hitachi 120 (en vereist dus omvormer) en met meer standjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik hoor van veel mensen dat die kloons klote zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De kat is levensmoe!!!
Speelt nu met de tennisbal van de hond![]()
Dit kan niet lang goed gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoor eens ik heb de ballen verstand van johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is niet een el-cheapo ding; hij is 230V, de Hitachi 120 (en vereist dus omvormer) en met meer standjes![]()
![]()
Liever met de tennisbal dan de teelbal van de hondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat is levensmoe!!!
Dit kan niet lang goed gaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die zijn pleitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ouders leuk vinden
Ik mocht dat echt niet vroegah![]()
![]()
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ouders leuk vinden
Ik mocht dat echt niet vroegah
Mama, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je vader!!
Papa, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je zus!!
Lieve lieve lieve zus, mag ik met 9 meiden bij jou komen slapen?
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept
[b]AirwiN schreef [/b]
http://www.mince.nl/en/shop/category/Fairy-Vibrators/quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens ik heb de ballen verstand van johProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn hond is een teefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liever met de tennisbal dan de teelbal van de hond
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze zijn mij kwijt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat is levensmoe!!!
Dit kan niet lang goed gaan![]()
gezelligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Laatste keer waseen maand of 5 geleden met een scharreltje, moest wat anders doen dan seksengezelligquote:![]()
![]()
Ja, dan heeft ie ook niet het soort ballen dat vrouwen hebben.quote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!
Mama, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je vader!!
Papa, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je zus!!
Lieve lieve lieve zus, mag ik met 9 meiden bij jou komen slapen?
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept![]()
![]()
![]()
![]()
Max is blij dat jij weg bent! Ligt de hele tijd op de bank op uhm "jouw" plekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: