SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is ergens iemand aan het drummen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
in mijn AB gaat ook gewoon AAquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, 1 maat kleiner dan de AA (standaard).
Uhm mijn toys gebruiken waarschijnlijk dezelfde als die in je afstandsbediening zitten
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebben![]()
![]()
Idd, laten we het maar niet over mij hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn AB gaat ook gewoon AA
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebben![]()
![]()
D-Sub cellen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn AB gaat ook gewoon AA
die van de dvd AAA
en de deurbel ook AA
We gaan het maar niet over mijn toys hebbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ga jij die meet volhouden tot zondag?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fijne avondquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je haalt mij in!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik win het van guitar heroquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Idd, laten we het maar niet over mij hebbenoh yeah
![]()
![]()
Fuck ik woon in zo'n nietszeggende gemeente dat de gemeentelijke nieuwssite het het vermelden waard vind dat er vandaag 2 parkeerbonnen zijn uitgeschreven!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat vraag ik me afquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij die meet volhouden tot zondag?![]()
![]()
Ik heb eega zo'n Hitachi kloon gegeven, op 230V. Ideaal; doet het altijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aangesloten op zonnepanelen jonguh![]()
En in hoogste stand binnen een minuutjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan begin ik nu snel aan 7quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aflevering 6 en 7 ga ik zo kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat zijn mooie apparatenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb eega zo'n Hitachi kloon gegeven, op 230V. Ideaal; doet het altijd.
En in hoogste stand binnen een minuutje![]()
heb dat spel al maanden niet aangeraakt. Vrienden en familie spelen het vaker dan ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik win het van guitar herooh yeah
![]()
![]()
Ik gok op nee.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm ik hoor van veel mensen dat die kloons klote zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
![]()
1 minute challengequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
![]()
Laatste keer was met jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
heb dat spel al maanden niet aangeraakt. Vrienden en familie spelen het vaker dan ik![]()
![]()
Is niet een el-cheapo ding; hij is 230V, de Hitachi 120 (en vereist dus omvormer) en met meer standjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik hoor van veel mensen dat die kloons klote zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De kat is levensmoe!!!
Speelt nu met de tennisbal van de hond![]()
Dit kan niet lang goed gaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoor eens ik heb de ballen verstand van johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is niet een el-cheapo ding; hij is 230V, de Hitachi 120 (en vereist dus omvormer) en met meer standjes![]()
![]()
Liever met de tennisbal dan de teelbal van de hondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat is levensmoe!!!
Dit kan niet lang goed gaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die zijn pleitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ouders leuk vinden
Ik mocht dat echt niet vroegah![]()
![]()
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ouders leuk vinden
Ik mocht dat echt niet vroegah
Mama, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je vader!!
Papa, mag ik slaapfeestje geven?
- Niet bij mij, vraag maar aan je zus!!
Lieve lieve lieve zus, mag ik met 9 meiden bij jou komen slapen?
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept
[b]AirwiN schreef [/b]
http://www.mince.nl/en/shop/category/Fairy-Vibrators/quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eens ik heb de ballen verstand van johProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn hond is een teefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liever met de tennisbal dan de teelbal van de hond
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze zijn mij kwijt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat is levensmoe!!!
Dit kan niet lang goed gaan![]()
gezelligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Laatste keer waseen maand of 5 geleden met een scharreltje, moest wat anders doen dan seksengezelligquote:![]()
![]()
Ja, dan heeft ie ook niet het soort ballen dat vrouwen hebben.quote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept![]()
![]()
![]()
![]()
Max is blij dat jij weg bent! Ligt de hele tijd op de bank op uhm "jouw" plekquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet bij mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Omg die kleinequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.mince.nl/en/shop/category/Fairy-Vibrators/hoe cute
![]()
Hij is er vandoorquote:![]()
!!!!!!!!!
En staat straks bij hups voor de deur te huilen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 22:11:05 ]![]()
Ik vind de naam fairy-baby toch wel heel fout voor een viboquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En hups laat hem dan gewoon staan natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is er vandoor![]()
!!!!!!!!!
En staat straks bij hups voor de deur te huilen
[b]AirwiN schreef [/b]
Die grote werkt iig primaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de naam fairy-baby toch wel heel fout voor een vibo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hups laat hem dan gewoon staan natuurlijk![]()
![]()
Beetje zoetsappigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de naam fairy-baby toch wel heel fout voor een vibo
prijzen vallen ook wel mee trouwens![]()
Mince is trouwens niet echt een mainstream shop he... ze hebben ook de wat meer "doorgewinterde" goodies
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook niet, ze zei vanmiddag nog dat ze last had van haar 5 daagse geilheid, volgens mij is het nog 4 januariquote:![]()
![]()
En pas dag 1 van de loopsheidquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze zei vanmiddag nog dat ze last had van haar 5 daagse geilheid, volgens mij is het nog 4 januari
[b]AirwiN schreef [/b]
Beter meiden dan jongens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ooit een slaapfeestje gegeven!
- Moet het?
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Zat ik met 10 meisjes van 12 opgescheept
Pa op vakantie naar Suriname, broertje had 11 vrienden uitgenodigd voor zijn verjaardag. Alleen ex-heks en ik wisten het niet. Ben je bezig en opeens staan er 12 jongens voor je kamerdeur te juichen op moment supreme![]()
![]()
![]()
Lol zit nu ook te kijken vanwege gebrek aan beter op TVquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
En toch vind ik Jersey Shore leuk
Vooral die ruzies tussen Raawwwwnnnn en Sammmmmm![]()
Hij heeft toestemming!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan alsnog durfde ik dat vroegah niet
Ik was zo braaf![]()
Ik dus ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol zit nu ook te kijken vanwege gebrek aan beter op TV
Seizoen 4 aflevering 5 nuIk kijk alles achter elkaar, dan is het nog leuk
![]()
![]()
Enge film kijken met die meiden was voor mij geen succes hoor!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Beter meiden dan jongens.
Pa op vakantie naar Suriname, broertje had 11 vrienden uitgenodigd voor zijn verjaardag. Alleen ex-heks en ik wisten het niet. Ben je bezig en opeens staan er 12 jongens voor je kamerdeur te juichen op moment supreme
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat was donderdag ook al zo toen ik op die andere bank zatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is blij dat jij weg bent! Ligt de hele tijd op de bank op uhm "jouw" plek![]()
![]()
Treinen rijden toch niet meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is er vandoor![]()
!!!!!!!!!
En staat straks bij hups voor de deur te huilen![]()
In welk gehucht zit jij dan opgesloten zegquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
2x per dag een trein daar tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik erger me elke keer als ik zie hoe rommelig hun slaapkamers zijn.quote:
quote:straks ff als profiel pic op wa instellen
Dan vraag je er zelf omquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enge film kijken met die meiden was voor mij geen succes hoor!!![]()
![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hups laat hem dan gewoon staan natuurlijk![]()
![]()
Je wil de gok wagen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hillegomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In welk gehucht zit jij dan opgesloten zegHeeft niet eens een station.
_!
![]()
Blijkbaar, om in Zeeland te komen en om UIT Zeeland te komenquote:Ja die slaapkamersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik erger me elke keer als ik zie hoe rommelig hun slaapkamers zijn.
[..]straks ff als profiel pic op wa instellen
[..]
Dan vraag je er zelf omTyfuszooi
![]()
![]()
Hee das bij haarlemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HillegomHeeft niet eens een station.
_!
![]()
![]()
Dat ligt bij Hoofddorp toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
_!
Effe googlen![]()
![]()
Dan zit je niet in Hillegomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je snapt dat ze je nu inderdaad gewoon laat staan hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen als het een fatsoenlijke verbinding was.
![]()
Naar Gorinchem heb je nooit een fatsoenlijke verbindingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen als het een fatsoenlijke verbinding was.
[b]AirwiN schreef [/b]
de ruzies tussen ron en sam zijn idd geweldig, maar mike met zijn drama is ook genietenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Blijkbaar, om in Zeeland te komen en om UIT Zeeland te komen
[..]
Ja die slaapkamersTyfuszooi
![]()
![]()
Dacht ik alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Gorinchem heb je nooit een fatsoenlijke verbinding![]()
![]()
Da's blijkbaar niet handig voor zijn huis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Hillegom heeft gewoon een treinstation hoor![]()
Snelweg zat....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Gorinchem heb je nooit een fatsoenlijke verbindingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ik vind Mike ook wel lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
de ruzies tussen ron en sam zijn idd geweldig, maar mike met zijn drama is ook genieten
Hij doet mij aan iemand denken, he Huppel![]()
![]()
Leuke knooppunten bij Gorinchemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En de laatste trein naar Huppel gaat om 23:01quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's blijkbaar niet handig voor zijn huis.![]()
![]()
Mike is lelijk!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind Mike ook wel lachen
Hij doet mij aan iemand denken, he Huppel
En M. zn situaties zijn echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de laatste trein naar Huppel gaat om 23:01
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mike is lelijk!!
En M. zn situaties zijn echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker![]()
![]()
Nah, nee, niet verstandig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de laatste trein naar Huppel gaat om 23:01![]()
En naar huis gaat over 4 minutenquote:
Je zit er aan vastAch morgen echte drank kopen, en dan wordt het vast nog leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm zag net reclame langskomen van Geordie shore. accent van dat wijf die party roeptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind Mike ook wel lachen
Hij doet mij aan iemand denken, he Huppel![]()
![]()
Ja ik zag het in het Jersey Shore topicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
hmm zag net reclame langskomen van Geordie shore. accent van dat wijf die party roept
Dat is de Britse variant?
Even downloaden![]()
![]()
Ze hebben geen drank?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En naar huis gaat over 4 minuten
Je zit er aan vastAch morgen echte drank kopen, en dan wordt het vast nog leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
De whiskey gaat moeizaam naar binnenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, op geordies wordt neergekeken in V.K.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zag het in het Jersey Shore topic
Dat is de Britse variant?
Even downloaden![]()
whiskeyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De whiskey gaat moeizaam naar binnen![]()
![]()
Kutkat haalt me gewoon helemaal open![]()
Bloed dit dat alles
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah whiskeyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
@()*@#(*&%#$ zit in slaap te vallen achter de laptop.
Ga dus maar naar bed...
Truste @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sweet and horny dreams fietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef fietsie het volgende:
Ga dus maar naar bed...
Truste @ all
[b]AirwiN schreef [/b]
Kindercolaquote:
Ik ben al aan het downloadenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, op geordies wordt neergekeken in V.K.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef fietsie het volgende:
Ga dus maar naar bed...
Truste @ allweltruste fiets
![]()
![]()
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kindercola
[..]
Ik ben al aan het downloaden![]()
Whiskey is bahquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whiskey is lekker en ik heb nog steeds een whiskey glas in mijn auto liggen van SR
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze hebben gewacht tot Vin er was met drank halenquote:![]()
De rest kreeg het niet mee bij de slijter
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot Vin er was met drank halen![]()
De rest kreeg het niet mee bij de slijter![]()
![]()
Lol, ik wou het ook downloaden kom ik erachter dat ik geen toegang meer heb tot nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kindercola
[..]
Ik ben al aan het downloaden![]()
![]()
[..]
wat errug
Ik zie dat ik de 96K posts nader![]()
![]()
[..]
De rest kreeg het niet mee bij de slijterHeel slecht
![]()
Dat had ik goed gehosseld voor je hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb Glenfiddich, maar die van maandag was lekkerder
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoefde als enige geen ID te laten zien, en die had ik ook niet bij mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Zeker wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik goed gehosseld voor je he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoefde als enige geen ID te laten zien, en die had ik ook niet bij me![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Abbo niet betaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol, ik wou het ook downloaden kom ik erachter dat ik geen toegang meer heb tot nieuwsgroepen![]()
![]()
blijkbaar ergens rond kerst abbo vergeten te betalen. Ben nu aan het wachten op nieuwe gegevensquote:![]()
![]()
Nieuw jaar, abo verlopen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol, ik wou het ook downloaden kom ik erachter dat ik geen toegang meer heb tot nieuwsgroepen![]()
Ik ben ze nu aan het binnen halenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
blijkbaar ergens rond kerst abbo vergeten te betalen. Ben nu aan het wachten op nieuwe gegevens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
blijkbaar ergens rond kerst abbo vergeten te betalen. Ben nu aan het wachten op nieuwe gegevensquote:![]()
The horrorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het binnen halen![]()
![]()
whut, sinds wanneer hebben die een eigen show?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Download ook Snooki and JWoww dan
Die heb ik al op harde schijf staan![]()
Juni dit jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whut, sinds wanneer hebben die een eigen show?
http://followmy.tv/shows/31472/Snooki_and_JWoww![]()
Ik heb echt te veel zooi gemist door werk agelopen jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juni dit jaar
http://followmy.tv/shows/31472/Snooki_and_JWoww![]()
Hoorde net Pauly en Vinny praten over hun relatie![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: