SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet een paar getallen verkeerd hebben neergezet bij je IQ test?
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 23:26:49 ]![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
Je hoeft me niet in DM te gaan stalken zoals je bij de vrouwen doet Kingtoppie![]()
![]()
ik doe ook niet veel met mijn pc's maar heb wel graag de optie om na 4 jaar te upgraden ipv compleet nieuwe pc te moeten kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik upgraden? Zoveel doe ik er niet mee
Alleen foto en videobewerking en internetten![]()
Bazenknuffel datquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat schattig
* charmed_angel slaapt ook met de knuffel van Huppel
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Met mijn iMac kan ik wel langer dan 5 jaar doen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik doe ook niet veel met mijn pc's maar heb wel graag de optie om na 4 jaar te upgraden ipv compleet nieuwe pc te moeten kopenHij ligt naast mijn kussenquote:
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 23:28:43 ]![]()
Feestje in de andere flat.
Mijn ramen trillen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
....Wat fijn weer Royco, dankjewel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef Royco1 het volgende:
Je hoeft me niet in DM te gaan stalken zoals je bij de vrouwen doet KingtoppieRustig aan.![]()
Daarom ben ik zo blij met mijn burenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Feestje in de andere flat.
Mijn ramen trillen![]()
![]()
Ik wil gewoon een iMac omdat ik ze er gewoon geweldig uitzien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met mijn iMac kan ik wel langer dan 5 jaar doen hoor
[..]
Hij ligt naast mijn kussen![]()
Maar ik weet nu wie hij bedoelt en dat is inderdaad niet mijn type. Veeeeeeeel te jong.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat vind R daarvan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hij ligt naast mijn kussen
[b]AirwiN schreef [/b]
Been there, done thatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en dat ook nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een iMac omdat ik ze er gewoon geweldig uitzien.
Staat netjes, geen grote kasten, gewoon 1 scherm, klein toetsenbord, fijne muis, en 1 stekker![]()
![]()
Wees nu maar blij dat je je dm functie weer terug hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
....Wat fijn weer Royco, dankjewel.![]()
Altijd tochquote:![]()
Dank je
[b]AirwiN schreef [/b]
En nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik weet nu wie hij bedoelt en dat is inderdaad niet mijn type. Veeeeeeeel te jong.Die ligt aan de andere kant, en die heeft er geen last vanquote:
Maar hij vond het erg lief![]()
![]()
Ben ik ook wel...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees nu maar blij dat je je dm functie weer terug hebt.
De vorige keer kreeg ik alleen een ban om zo een reactie als de jouwe...Rustig aan.![]()
Ik ben ook erg liefquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu ben ik ook nieuwsgierig
[..]
Die ligt aan de andere kant, en die heeft er geen last van
Maar hij vond het erg lief
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, jouw dm gedrag lokt zulke reacties uit, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik ook wel...
De vorige keer kreeg ik alleen een ban om zo een reactie als de jouwe...![]()
Ohja, laat ik eens m'n bed in gaan, de wekker gaat over ongeveer 4 uur
Heerlijk weer ochtend/avond dienstje morgen![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
1 bericht noemen we stalken.. Prima.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, jouw dm gedrag lokt zulke reacties uit, dat is wat anders.
Was de vorige keer ook zo...Rustig aan.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker
ben ook blij dat ik je echt heb leren kennen vorige jaar![]()
![]()
![]()
Zal ik dat feestje gaan crashen? Het ziet er iig niet uit als een JNG meet
[b]AirwiN schreef [/b]
Godsamme, 4 uur. Hoe houd je dat vol?!?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, laat ik eens m'n bed in gaan, de wekker gaat over ongeveer 4 uur
Heerlijk weer ochtend/avond dienstje morgen![]()
![]()
Jij weet net zo goed als ik dat het niet bij 1 bericht blijft bij jou, en dat het niet om 1 user gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 bericht noemen we stalken.. Prima.![]()
Kleine tip!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 bericht noemen we stalken.. Prima.
Was de vorige keer ook zo...
Refrein!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zal ik dat feestje gaan crashen? Het ziet er iig niet uit als een JNG meet
Welk feestje? Ik ben suf![]()
![]()
Alles!!quote:
Al die SC-ers onder een steen tegenwoordig
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dit een verkapte 'ik kom Vinniiee ophalen' post?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zal ik dat feestje gaan crashen? Het ziet er iig niet uit als een JNG meet![]()
Bij mensen in de andere flat!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar wel allemaal samen dus!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles!!
Al die SC-ers onder een steen tegenwoordig![]()
![]()
Dat is 1-2 jaar geleden...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat het niet bij 1 bericht blijft bij jou, en dat het niet om 1 user gaat.Rustig aan.![]()
Jij wil graag dat het dat is he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'ik kom Vinniiee ophalen' post?
Ik gluurde net op de TC![]()
Ik heb medelijden met je
[b]AirwiN schreef [/b]
heb al 7 jaar niets aan mijn pc gedaan en hij is nog steeds zo snel als de dag dat ik het kochtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hij ligt naast mijn kussenEnige wat erbij is gekomen zijn de 3 extra harde schijven voor extra opslag ruimte
![]()
![]()
Na een nacht van bijna 12 uur red ik dat wel voor 1 keertje wat minder slapen.. Maar elke dag dan trek ik dat niet.. Was ook niet mijn bedoeling, maar ik zat iets te fanatiek te gamenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, 4 uur. Hoe houd je dat vol?!?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: