Ja, je kan niets kopen voor 5 euro, dus er moet wel geld bijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
OhGoed dat je dat zegt trouwens, want ik wist niet voor welk bedrag het was.
Ik kan nog bonnen "bijbestellen" van mijn enquetes, dan heb ik het helemaal gratisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, je kan niets kopen voor 5 euro, dus er moet wel geld bijIk heb een sudoku-abonnement genomen
er is schaatsen schatquote:
quote:
quote:
quote:
Sjonge zeg, ben ik er een keer niet, ben jij er wel. Fffffuuuhuuuu!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik er toevallig weer wel.Mocht m'n koortsige kop er zin in hebben om te kijken.
Dit is echt de highlight van de vrijdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sjonge zeg, ben ik er een keer niet, ben jij er wel. Fffffuuuhuuuu!
Ik zet een vinkje achter je naamquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ben er bij hoor. Maak je maar niet druk.
quote:
ik ben er, ik heb sinds het weekend een tablet, maar ik ben er nog niet mee op fok! geweest, zometeen even kijken hoe dat gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wordt het rustig in het topic vanavond. Ik ben er wel in ieder geval
ik ben ook manquote:
FOK!ken op een mobiel/tablet/et cetera isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]vrijdag
TVK
[..]
ik ben er, ik heb sinds het weekend een tablet, maar ik ben er nog niet mee op fok! geweest, zometeen even kijken hoe dat gaat
[..]
ik ben ook mangeen echte, want een echte man kijkt geen TVK
Helleuquote:
hoiquote:
live-updates is lastig, het quote-knopje is dan zo verschrikkelijk klein, de mobile versie van fok heeft geen live-updates, dan moet ik handmatig gaan verversen en mis ik te veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
FOK!ken op een mobiel/tablet/et cetera is![]()
Gewoon ff proberen inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
live-updates is lastig, het quote-knopje is dan zo verschrikkelijk klein, de mobile versie van fok heeft geen live-updates, dan moet ik handmatig gaan verversen en mis ik te veel.
Ik settel me met al mijn apparaten op de bank en dan kijk ik wel wat het beste gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |