briljant!quote:
Ben ik er toevallig weer wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:23 schreef MissJ het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond... ik ga wat anders leuks waar ik geen RTL4 op de tv heb
Hope so!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik er toevallig weer wel.Mocht m'n koortsige kop er zin in hebben om te kijken.
Da's ook weleens fijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wordt het rustig in het topic vanavond. Ik ben er wel in ieder geval
Ligt wel aan wie het zijn. Anders blijf ik net zo lief wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Kun je rustig lezen en reageren op elkaar
Alrightyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt wel aan wie het zijn. Anders blijf ik net zo lief weg
Zet mij maar naast Karinaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty
Kan ik jou naast Karina op de present lijst zetten?
Ja dat is goed, al wil ik ook best tussen jullie inquote:
Ik neem me dat ook vaak voor, maar inmiddels zitten er al zoveel kruimels bij de laptopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
Nou het wordt in ieder geval gezelligIk heb wijn en chips en zo, maar ik denk dat ik aan de M&M's gaan anders zit mijn laptop onder de chips
En het wordt allemaal zo vettig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem me dat ook vaak voor, maar inmiddels zitten er al zoveel kruimels bij de laptop
Ah, da's dus alsnog goedgekomen? Fijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En het wordt allemaal zo vettig.
Ik heb trouwens ook nog een fles Marguerita, uit het SBS boodschappenpakketEn nog wodka... maar ik houd het bij de wijn.
Ja ik had het nog in het topic gepost. Vorige week zaterdag kwamen ze het alsnog brengen, ik kon kiezen: geld terug of alsnog het pakket, het pakket dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, da's dus alsnog goedgekomen? Fijn
Er hoort een tijdschriftenbon bij van 5 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had het nog in het topic gepost. Vorige week zaterdag kwamen ze het alsnog brengen, ik kon kiezen: geld terug of alsnog het pakket, het pakket dus
Er zat ook een tijdschriftenbon bij en nou weet ik niet meer of die er nou bij HOORDE of dat het een soort goedmakertje was.
Ohquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er hoort een tijdschriftenbon bij van 5 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |