Die post van haar gaat ergens op pagina 4 belanden.quote:
Gelukkig heb ik maar drie pagina's per topic.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef pullup het volgende:
Die post van haar gaat ergens op pagina 4 belanden.
Kijk, dat is logica die zelfs opa begrijpt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik maar drie pagina's per topic.
Met visolie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De vaart is er uit idd. Misschien even doorsmeren?
Staan is ook helemaal uit, zitten is weer helemaal terug. Opa is een trendzitter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
Eten is ontzettend uit.
Drinken is helemaal happening, anno 2013.
Die ouwe is me toch een trendsetter.
En af en toe een trendhopper!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Staan is ook helemaal uit, zitten is weer helemaal terug. Opa is een trendzitter.
huh?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
PbxQT.jpg]afbeelding
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
xTDyf.jpg
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
PMEny.jpg
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
Tz8VJ.jpg
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
hUIbp.jpg
Wat een rare postquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
We hebben geduld heksiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
Pullup ik was nog bezig, er ging wat mis
Er is toch al een OP?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
Pullup ik was nog bezig, er ging wat mis
Heks gaat zo een derde makenquote:
Ja, en dan Heks ook nog, het wordt een beetje een od aan OP's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef jacqhassel het volgende:
pb maakt er toch ook altijd een extra .;)
roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei[/quote]quote:[img]http[/quote]
://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
PbxQT.jpg]afbeelding
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse
appij equote:
n voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hijquote:
at van Opaatje:quote:alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
xTDyf.jpg
PMEny.jpg
Voor de stream en ch[quote]
Ah mooi. PB hoeft geen extra OP meer te plaatsen. Zo is-ie goed.quote:ams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
Tz8VJ.jpg
hUIbp.jpg
roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei[/quote]quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef Toverheks het volgende:
PbxQT.jpg]afbeelding
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse
uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei
Boringquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef Toverheks het volgende:
beetje pissig sommige
ach hij staat er de originele OP
Dan haal je het toch weg Lavenderr??? je bent tenslotte mod of kwam je hier alleen maar om *leuk* mee te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en dan Heks ook nog, het wordt een beetje een od aan OP's.
Nee joh, ik moet er wel om lachen. Het internet is nog lang niet 'vol' hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan haal je het toch weg Lavenderr??? je bent tenslotte mod of kwam je hier alleen maar om *leuk* mee te doen.
Niemand kan aan Pb tippen met haar OP , ik ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
BoringHet is al te laat het leed is geschied
Ow.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niemand kan aan Pb tippen met haar OP , ik ook nietsorry
Mijn OP is prima hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Toverheks het volgende:
jullie mogen wel weer verder gaan hoor, iedereen met stomheid geslagen of zijn we druk aan het zoeken of er nog een foutje in de OP zit
Vind ik ook niks mis mee Pullup, mij hoor je niet klagen, maar denk Pb`tje is er niet doe ik het ff voor haar, maar ging van alles misquote:
Diegene is morgen pas weer aan de beurt, denk ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef jacqhassel het volgende:
Er zaten ook bajes klanten las ik alleen wordt dat niet aangehaald
Dat sprak vanzelf blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef jacqhassel het volgende:
Er zaten ook bajes klanten las ik alleen wordt dat niet aangehaald
ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Diegene is morgen pas weer aan de beurt, denk ik.
En dat was de rat of de bajesklant?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Er zat ook een kabouter maar die is geband voor het leven, zo zonde want al die leuke kabouter verhaaltjes mis ik wel hoor
nee dat was geen rat ook geen bajesklant, maar om nu sommige sjatters die bij Opa op zijn sjat zitten ratten te noemen ging mij te ver. We weten allenbij dat ze heel leuk met sommige omging en nu ff natrappen beetje lullig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En dat was de rat of de bajesklant?
Tja,daarkan je op wachten of niet danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo gek is het natuurlijk niet dat er ratten op de chat van opa zitten. Hij gooit/spuugt z'n eten op de grond en oma maakt maar zelden schoon. Dat trekt gewoon ratten aan.
Je moet toch ergens je ei kwijt he, zouden daar ook ratten komen? Iig andere als op de chat van opa en oma heeft geen schoonmaakster hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat was geen rat ook geen bajesklant, maar om nu sommige sjatters die bij Opa op zijn sjat zitten ratten te noemen ging mij te ver. We weten allenbij dat ze heel leuk met sommige omging en nu ff natrappen beetje lullig.
Wat!?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je ei kwijt he, zouden daar ook ratten komen? Iig andere als op de chat van opa en oma heeft geen schoonmaakster he
We hebben veel te veel niet geblowed omdat te begrijpen.quote:
er ligt ei op de grond, maar dat geeft niet, want dat eten de ratten wel op, want oma heeft geen schoonmaaksterquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
als ik het maar begrijpen maar klagen over Oma en haar huishouden, of ratten gaan roepen maar ondertussen wel op een sjat zit te klagen dat het sjatten eerst zo leuk was.maar zelf klagen omdat je *hulp* waar er al veel van zijn geweest niet doet hoe jij het wil. maar ik luister naar Gert en zwaai maar ff gesjellig
want anders is het bloed aan de muur en herrie in de tent.
Gelukkig zit Jian te blowen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
We hebben veel te veel niet geblowed omdat te begrijpen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
er ligt ei op de grond, maar dat geeft niet, want dat eten de ratten wel op, want oma heeft geen schoonmaakster
De tyfus voor die bloementjes jurken heks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
als ik het maar begrijpen maar klagen over Oma en haar huishouden, of ratten gaan roepen maar ondertussen wel op een sjat zit te klagen dat het sjatten eerst zo leuk was.maar zelf klagen omdat je *hulp* waar er al veel van zijn geweest niet doet hoe jij het wil. maar ik luister naar Gert en zwaai maar ff gesjellig
Jian?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
O, dan wacht ik wel even op de vertaling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig zit Jian te blowen.
[..]
Gert is al naar bed, hij is moe van het modereren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Bloed aan de muur, herrie in de tent, we schoppen Gert de tyfus
Ow, wacht, we krijgen er ook "hulp" bijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Bloed aan de muur, herrie in de tent, we schoppen Gert de tyfus
voor 1 van de grootste bloementjes jurken in sjatland mag dat ook Coosquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
De tyfus voor die bloementjes jurken heks.
Ik weet wel wie ik een dom wijf met een grote bek vind maar heb de popcorn al weer op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik weet nooit wie wanneer de bloemetjesjurk aanheeft.
Maar ik heb toevallig wel zoute popcorn in de kast.
Heb de mijne laatst op marktplaats gezet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Er is vast wel iemand die een goed woordje voor je kan doen bij opa.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
Ik ben ook het spoor soms bijster, maar ik mag dan ook niet op de heilige chats komen.
Ik een witte weduwequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, Gert, daar heeft Oop nog een aardige pet van op, ma ja ......quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die een goed woordje voor je kan doen bij opa.
Hij heeft net gelezen wat je hebt getyptquote:
Nicequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft net gelezen wat je hebt getypt
Als je hem voor iets lelijks uitmaakt dan gaat hij dreigen om je de tyfus in te schoppen zoals hij de meesten hier al van alles toewenstquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa denkt er over zijn snot te verkopen voor 40 euro per pond. Hij zoekt alleen nog een geschikte manier om het van de onderkant van zijn stoel te krijgen zonder de stoel te beschadigen.
Tja, over zijn neusinhoud is nou eenmaal meer te melden dan over z'n herseninhoud.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef jacqhassel het volgende:
Luitjes ik lees graag fok.
Maar de info over zijn neusinhoud kan ik missen als kiespijn
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:22 schreef Jian het volgende:
De vraag is natuurlijk, kunnen mannen ook bloemetjesjurken zijn en zo ja, is DJ dan een bloemetjesjurk? ... of heeft hij gewoon stiekem die van Coos op Marktplaats gekocht?
Hij zal het dan eerst week moeten maken, dus met een beetje spuug insmeren of likken .....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa denkt er over zijn snot te verkopen voor 40 euro per pond. Hij zoekt alleen nog een geschikte manier om het van de onderkant van zijn stoel te krijgen zonder de stoel te beschadigen.
Geniale ventquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je hem voor iets lelijks uitmaakt dan gaat hij dreigen om je de tyfus in te schoppen zoals hij de meesten hier al van alles toewenst
Soms denk ik dat Hop, PB en poezewoes de enigen zijn daar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is stil op zijn chat. Hebben de ratten het zinkende schip verlaten?
Ajaxkampioen heet-ie op FOK!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geniale ventHeeft hij ook een account hier op FOK! of leest hij gewoon af en toe mee?
En Miranda en Blinkie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Hop, PB en poezewoes de enigen zijn daar.
Hij heeft een account, soms pruttelt ie wat, bedreigingen enzo en meelezen doet ie de hele dag en klagen bij Danny ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geniale ventHeeft hij ook een account hier op FOK! of leest hij gewoon af en toe mee?
Poezewoest kan hartstikke goed zwemmen heb ik gehoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar die verzint hij volgens mij gewoon.quote:
Ze doet nauwelijks onder voor Raymond van Barneveld en Co Stompé?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Poezewoest kan hartstikke goed zwemmen heb ik gehoord
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
"Ha, Blink, ... Oma je moet de groeten van Blink hebben" en oma maar terugzwaaien, gelul natuurlijk, hele Blink bestaat nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar die verzint hij volgens mij gewoon.
Ik geloof dat ze er op kan maar zegt hier er vrijwel nooit te komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:38 schreef Jian het volgende:
Maar Margo1937 zit toch ook op die chat?! of nie dan?
O ja, zo éénquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze er op kan maar zegt hier er vrijwel nooit te komen.
Tja, hij houdt ook van vis maar houdt het bij haring, kibbeling en een lekkerbekje. Opa houdt gewoon niet van variatie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:42 schreef pullup het volgende:
Ik weet nog uit de beginperiode dat er af en toe een toevallige spammer uit de USA langs kon komen.
Dat was dan wel een hele gebeurtenis.
Tegenwoordig lijkt het er op dat hij bijna iedereen wel van de chat heeft gemikt en als er dan een paar iets anders aan het doen zijn is het dus compleet leeg.
Eindelijk een recente foto van haar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef Coos het volgende:
Kreeg net wel van Oop een pikante foto van PB via de mail.
[ afbeelding ]
Soepel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
die is van 15 jaar geleden ....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Eindelijk een recente foto van haar.
Nou ja, laten we het er maar op houden dat 15 jaar geleden redelijk recent isquote:die is van 15 jaar geleden ....
Ja, PB is al zó oud. 15 jaar maakt weinig verschil.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, laten we het er maar op houden dat 15 jaar geleden redelijk recent is
Ja, toen was ze 27.quote:
Kijk nog eens naar haar foto en je weet waarom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef pullup het volgende:
Bij die topics die door PB zijn geopend krijgen we nooit nieuwkomers.
En hier nog een speciaal voor opaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Een T shirt speciaal voor mensen die altijd met één arm op hun hoofd zitten.
[ afbeelding ]
Maar dan wel in maatje XXL.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
En hier nog een speciaal voor opa
[ afbeelding ]
Maar met iets aangepaste tekst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
En hier nog een speciaal voor opa
[ afbeelding ]
Ghehehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
The only oop in the village!
[ link | afbeelding ]
Daarom springt ie er ook uit, met Opa en al!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een dolfijn kan toch nooit overleven in water waar opa met z'n voeten in staat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
The only oop in the village!
[ link | afbeelding ]
Heeft-ie ook eens iets van enig formaat tussen z'n benen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daarom springt ie er ook uit, met Opa en al!
Staat-ie in een zure sloot?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Een dolfijn kan toch nooit overleven in water waar opa met z'n voeten in staat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie ook eens iets van enig formaat tussen z'n benen.
De laatste dart doet het 'm, toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan aan de achterkant "Het wordt niks meer, het is afgelopen"
En een petje met; "alstie niet wint verliestie"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan aan de achterkant "Het wordt niks meer, het is afgelopen"
quote:
Ze mag het morgen rustig aan doen van hem als ze maar wat kant en klaar maaltijden bij de C1000 haalt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Zijn vrouw mag naar bed. Wat lief.
Two lonely people together.![]()
Okeeeejjjj. Dus zijn vrouw is om 8 uur op en dan is alles om 12.00 uur weer vers in huis. Om vervolgens in de diepvries gepleurd te worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze mag het morgen rustig aan doen van hem als ze maar wat kant en klaar maaltijden bij de C1000 haalt.
Deze zong ze ook nog bij Joolsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Okeeeejjjj. Dus zijn vrouw is om 8 uur op en dan is alles om 12.00 uur weer vers in huis. Om vervolgens in de diepvries gepleurd te worden.
Fijne avond lieve mensen, ik ben er weg van.![]()
Was een mooi nummer Scrut, thanks en opgeslagen.
Ze verlaten het zinkend schipquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa voelt zich wel een beetje verlaten en verraden door die ratten op z'n chat. Hij gaat maar eens vroeg naar bed vandaag.
Dat begreep ik ook niet helemaal. Diegene had waarschijnlijk lsd op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
met verkapte taal over kabouters
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal. Diegene had waarschijnlijk lsd op.
Ja, die zit mij ook nog dwars, wie is de kabouter of gewoon short: WIDK ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
met verkapte taal over kabouters
Beterquote:
dat krijg je vast wel in DMquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die zit mij ook nog dwars, wie is de kabouter of gewoon short: WIDK ?
Ik weet 't, gaaf nummer, daar hou ik nou vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter![]()
"You will obey me" komt hier vandaan
"I'm the slime" als ondertitel leek me niet heel handig, dat zouden mensen tegen me kunnen gebruiken.
Nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik ben dronken dus let niet op mij
Waarom zouden we? Je zit jezelf te quoten, daar hebben wij geen last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik ben dronken dus let niet op mij
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Je zit jezelf te quoten, daar hebben wij geen last van.
Maar met jaren 70 kniekousenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
eigenlijk ben ik gewoon een bloemetjesjurk
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:52 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
nee ik zit nu naakt met mijn ridgeback's
Neh, die herken ik uit duizenden, ik hoef maar een halve post te zien en ik weet 't, ik ben een expert op het gebied van bloemetjesjurkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
eigenlijk ben ik gewoon een bloemetjesjurk
Bram M. zegt dat ik hier niet op moet reagerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, die herken ik uit duizenden, ik hoef maar een halve post te zien en ik weet 't, ik ben een expert op het gebied van bloemetjesjurken
Picsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:52 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
nee ik zit nu naakt met mijn ridgeback's
Bram zit bij je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Bram M. zegt dat ik hier niet op moet reageren
Heb ik even tijd tijd op de vrijdagavond krijg ik al die vragenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Bram zit bij je?
..... toch niet ook naakt, hè
So be itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is bijna banwaardig, jongedame
Ik weet het antwoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik heb in DM al verschillende 6 namenn gekregen
6 namen? Ratelbandolero is toch goed genoeg?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik heb in DM al verschillende 6 namenn gekregen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
6 namen? Ratelbandolero is toch goed genoeg?
De regel "We hope that you choke" spreekt 'm zeer aanquote:
Beetje Avro-jaren-70 stilo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat Happy New Year ontwerpje van Fok, hierboven aan de pagina best heftig eigenlijk. Vast gejat ....
Jij gaat morgen met veel plezier je eigen posts teruglezen. (en een uitgebreide liefdesbrief van PB in je PM aantreffen)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:18 schreef Ratelbandolero het volgende:
een sjook is voor een koude k*t en daar heb ik geen last van
de 7e ???quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat morgen met veel plezier je eigen posts teruglezen. (en een uitgebreide liefdesbrief van PB in je PM aantreffen)
was ik zo schandalig chquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat morgen met veel plezier je eigen posts teruglezen. (en een uitgebreide liefdesbrief van PB in je PM aantreffen)
echt .. mmm, ik vind het wel wat hebben, nog wat geel en roze erin eigenlijk, beetje vanilla kleurtjes zeg maa ....quote:
Oh die, ik dacht die blauwe tegen die bakstenen achtergrond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
echt .. mmm, ik vind het wel wat hebben, nog wat geel en roze erin eigenlijk, beetje vanilla kleurtjes zeg maa ....
Paris zijn vrouw nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat blijkt. Agamemnon was een man.
quote:
ik ben niet zo goed thuis in de mythologiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh, Paris was de zoon van Priamos.
Paris heeft hotels en deed het met Efrosjekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh, Paris was de zoon van Priamos.
Frank Zappa was een groot fan van hem. Ik zou hem trouwens eerder tussen de Rythm & Blues en Funk plaatsen.quote:
Ik ook niet maar ben nog wel nuchter genoeg om het te checken op Wikipediaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed thuis in de mythologie
ik keek daar niet eens het kwam plots in mij opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ben nog wel nuchter genoeg om het te checken op Wikipedia
Heb jij in dat kader Mandré nog genoemd in het topic der dode muzikanten, ik weet effe niet meer precies hoe dat topic heetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frank Zappa was een groot fan van hem. Ik zou hem trouwens eerder tussen de Rythm & Blues en Funk plaatsen.
Neuh, ik post daar nog niet zo lang en ook niet erg vaak. Ik post sowieso haast nooit in MUZ.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij in dat kader Mandré nog genoemd in het topic der dode muzikanten, ik weet effe niet meer precies hoe dat topic heet
Die is even aan het DM-en met Agamemnon Paris Ratelbandolero.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
MOOOOOOTIE, MOOOOOOOOOOTIE, HEEEEJ MOOOOOOOOTTTTTIE !
Ow, hij speelde met Watson en met Zappa, vandaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik post daar nog niet zo lang en ook niet erg vaak. Ik post sowieso haast nooit in MUZ.
Aha, dat wist ik niet. Ik lees op de Zappa Wiki Jawaka dat-ie ingehuurd werd om George Duke te vervangen. Dan moet je wel wat kunnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, hij speelde met Watson en met Zappa, vandaarhij is vorig jaar gestorven
In een band waar ik in speelde hadden we een toetsenist en die was helemaal vol van 'm, vandaar dat ik vorig jaar oppikte dat ie was overleden, anders had het waarschijnlijk ook langs me heen gegaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Ik lees op de Zappa Wiki Jawaka dat-ie ingehuurd werd om George Duke te vervangen. Dan moet je wel wat kunnen.
JA?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
MOOOOOOTIE, MOOOOOOOOOOTIE, HEEEEJ MOOOOOOOOTTTTTIE !
Wel een pionier begrijp ik, testte ook instrumenten voor Roland lees ik net. All Music weet trouwens maar weinig tot niets over hem te vertellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
In een band waar ik in speelde hadden we een toetsenist en die was helemaal vol van 'm, vandaar dat ik vorig jaar oppikte dat ie was overleden, anders had het waarschijnlijk ook langs me heen gegaan.
Had ook nog een eigen album, klinkt nog wel lekker ook hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een pionier begrijp ik, testte ook instrumenten voor Roland lees ik net. All Music weet trouwens maar weinig tot niets over hem te vertellen.
Die had ik net geluisterd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Had ook nog een eigen album, klinkt nog wel lekker ook hoor
..... terwijl ie z'n kussen de tyfus schoptequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En toen werd-ie badend in het zweet en gillend wakker.
Dacht jij echt dat je de kerosine waard was?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dan was het wel z'n eigen schuld. Gelukkig is opa niet als Zorreguita, dan zou hij mij hoogstpersoonlijk uit het vliegtuig gooien.
Oop heeft nooit een grote muil. Hij is de bescheiden zelve...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er zit gewoon geen hond op zijn chat. Anders had hij wel een grotere muil.
Kom jij zelf smeren dan? Ik pm m'n adres wel even....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De vaart is er uit idd. Misschien even doorsmeren?
Nee lieverd. Je hebt waarschijnlijk de zinsopbouw niet begrepen. Maar dat maakt niet uit hoor..quote:
2013 is toch het jaar van het spuiten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
Eten is ontzettend uit.
Drinken is helemaal happening, anno 2013.
Niet elke #1-posting is een OPquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef jacqhassel het volgende:
pb maakt er toch ook altijd een extra .;)
Als het op usenet voor het charter van NGP zou zijn, wel ja...quote:
Kan je lang wachten. Tegen Angela is de laatste drie jaar al alles al gezegd wat er te zeggen viel...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Doorgaan? Ik zit met popcorn te wachten tot het tagteam verder gaat tegen Dotteke.
En toch kwam je er niet in op Tweede Kerstdag..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo gek is het natuurlijk niet dat er ratten op de chat van opa zitten. Hij gooit/spuugt z'n eten op de grond en oma maakt maar zelden schoon. Dat trekt gewoon ratten aan.
Jij zal toch ook wel een bloemetjesjurk in de kast hebben hangen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Post maar gewoon weer een joetjoepje voor haar met een kus-smiley erbij, dan hoef je het verder niet meer uit te leggen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik een dom wijf met een grote bek vind maar heb de popcorn al weer op.
Helemaal geen jurk??????????????? Tietje, dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
ik heb geen bloementjesjurk, heb helemaal geen jurk
Bijna Lapo!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier volgt de OP:
[ afbeelding]afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.ditisopaatje.tk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeee... een nieuwe eend in de bijt... Ben jij Opa-fan of ben je voor 010???quote:
Jeeeezzz... dat was nog in mijn slanke periode. Mijn jonge jaren zijn nu een beetje voorbij, dus helaas ben ik wat dikker geworden....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier volgt de OP:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.ditisopaatje.tk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al helemaal een kerstgevoel...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jeeeezzz... dat was nog in mijn slanke periode. Mijn jonge jaren zijn nu een beetje voorbij, dus helaas ben ik wat dikker geworden....
Zoa!!!!!!!!!!!! wat doe jij nouquote:
Ja Zoa zijn kalkoen is wegquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef Toverheks het volgende:
veeg me op, heb nu een binnenpretje
hoi Opa
Hey dat is Bette Midler, wat is ze dik gewordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:06 schreef ZOA het volgende:
WTF .... mijn kalkoen kan niet
-
en deze minstens zo ranzige kan wel??
[ afbeelding ]
een paar posts geleden van Coos
ik vind beide smakeloos ...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:51 schreef Jian het volgende:
Door de laatste quote van Heks kan ik nog net zien waar het over gaat ......
Tsja, als je het onderscheid niet kan maken tussen grappig en smakeloos, dan heb je gewoon af en toe wat begeleiding nodig van de moderatie, niks mis mee.
Jah .. en nog het topic niet volquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef Jian het volgende:
Mooie "charge" van PB afgelopen nacht, in volle galop, met de blanke sabel
Ik denk dat je de foto die Coos heeft geplaatst niet echt goed hebt bekeken en dan heb ik het niet eens over contextquote:
Tis nog al een lekker ding wil je zeggen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je de foto die Coos heeft geplaatst niet echt goed hebt bekeken en dan heb ik het niet eens over context
Onder het pak, dat ze draagt, zou best eens kunnen ...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis nog al een lekker ding wil je zeggen?
En wat is er mis dan met mijn kerstkalkoen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Onder het pak, dat ze draagt, zou best eens kunnen ...
ah we krijgen bewegende beelden in de nieuwe op!quote:
vulgair en misplaatst, maar, zoals ik al zei, geeft niet, met een klein "correctief" optreden zo nu en dan komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
En wat is er mis dan met mijn kerstkalkoen?
99% hier is misplaatstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
vulgair en misplaatst, maar, zoals ik al zei, geeft niet, met een klein "correctief" optreden zo nu en dan komt het allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |