Ze verlaten het zinkend schipquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa voelt zich wel een beetje verlaten en verraden door die ratten op z'n chat. Hij gaat maar eens vroeg naar bed vandaag.
Dat begreep ik ook niet helemaal. Diegene had waarschijnlijk lsd op.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
met verkapte taal over kabouters
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal. Diegene had waarschijnlijk lsd op.
Ja, die zit mij ook nog dwars, wie is de kabouter of gewoon short: WIDK ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:41 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
met verkapte taal over kabouters
Beterquote:
dat krijg je vast wel in DMquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die zit mij ook nog dwars, wie is de kabouter of gewoon short: WIDK ?
Ik weet 't, gaaf nummer, daar hou ik nou vanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter![]()
"You will obey me" komt hier vandaan
"I'm the slime" als ondertitel leek me niet heel handig, dat zouden mensen tegen me kunnen gebruiken.
Nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik ben dronken dus let niet op mij
Waarom zouden we? Je zit jezelf te quoten, daar hebben wij geen last van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik ben dronken dus let niet op mij
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Je zit jezelf te quoten, daar hebben wij geen last van.
Maar met jaren 70 kniekousenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
eigenlijk ben ik gewoon een bloemetjesjurk
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:52 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
nee ik zit nu naakt met mijn ridgeback's
Neh, die herken ik uit duizenden, ik hoef maar een halve post te zien en ik weet 't, ik ben een expert op het gebied van bloemetjesjurkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
eigenlijk ben ik gewoon een bloemetjesjurk
Bram M. zegt dat ik hier niet op moet reagerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, die herken ik uit duizenden, ik hoef maar een halve post te zien en ik weet 't, ik ben een expert op het gebied van bloemetjesjurken
Picsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:52 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
nee ik zit nu naakt met mijn ridgeback's
Bram zit bij je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Bram M. zegt dat ik hier niet op moet reageren
Heb ik even tijd tijd op de vrijdagavond krijg ik al die vragenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Bram zit bij je?
..... toch niet ook naakt, hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |