So be itquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is bijna banwaardig, jongedame
Ik weet het antwoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik heb in DM al verschillende 6 namenn gekregen
6 namen? Ratelbandolero is toch goed genoeg?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
ik heb in DM al verschillende 6 namenn gekregen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
6 namen? Ratelbandolero is toch goed genoeg?
De regel "We hope that you choke" spreekt 'm zeer aanquote:
Beetje Avro-jaren-70 stilo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat Happy New Year ontwerpje van Fok, hierboven aan de pagina best heftig eigenlijk. Vast gejat ....
Jij gaat morgen met veel plezier je eigen posts teruglezen. (en een uitgebreide liefdesbrief van PB in je PM aantreffen)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:18 schreef Ratelbandolero het volgende:
een sjook is voor een koude k*t en daar heb ik geen last van
de 7e ???quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat morgen met veel plezier je eigen posts teruglezen. (en een uitgebreide liefdesbrief van PB in je PM aantreffen)
was ik zo schandalig chquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat morgen met veel plezier je eigen posts teruglezen. (en een uitgebreide liefdesbrief van PB in je PM aantreffen)
echt .. mmm, ik vind het wel wat hebben, nog wat geel en roze erin eigenlijk, beetje vanilla kleurtjes zeg maa ....quote:
Oh die, ik dacht die blauwe tegen die bakstenen achtergrond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
echt .. mmm, ik vind het wel wat hebben, nog wat geel en roze erin eigenlijk, beetje vanilla kleurtjes zeg maa ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |