quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier volgt de OP:
[ afbeelding]afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
Ik heb al helemaal een kerstgevoel...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jeeeezzz... dat was nog in mijn slanke periode. Mijn jonge jaren zijn nu een beetje voorbij, dus helaas ben ik wat dikker geworden....
Zoa!!!!!!!!!!!! wat doe jij nouquote:
Ja Zoa zijn kalkoen is wegquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef Toverheks het volgende:
veeg me op, heb nu een binnenpretje
hoi Opa
Hey dat is Bette Midler, wat is ze dik gewordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:06 schreef ZOA het volgende:
WTF .... mijn kalkoen kan niet
-
en deze minstens zo ranzige kan wel??
[ afbeelding ]
een paar posts geleden van Coos
ik vind beide smakeloos ...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:51 schreef Jian het volgende:
Door de laatste quote van Heks kan ik nog net zien waar het over gaat ......
Tsja, als je het onderscheid niet kan maken tussen grappig en smakeloos, dan heb je gewoon af en toe wat begeleiding nodig van de moderatie, niks mis mee.
Jah .. en nog het topic niet volquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef Jian het volgende:
Mooie "charge" van PB afgelopen nacht, in volle galop, met de blanke sabel
Ik denk dat je de foto die Coos heeft geplaatst niet echt goed hebt bekeken en dan heb ik het niet eens over contextquote:
Tis nog al een lekker ding wil je zeggen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je de foto die Coos heeft geplaatst niet echt goed hebt bekeken en dan heb ik het niet eens over context
Onder het pak, dat ze draagt, zou best eens kunnen ...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis nog al een lekker ding wil je zeggen?
En wat is er mis dan met mijn kerstkalkoen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Onder het pak, dat ze draagt, zou best eens kunnen ...
ah we krijgen bewegende beelden in de nieuwe op!quote:
vulgair en misplaatst, maar, zoals ik al zei, geeft niet, met een klein "correctief" optreden zo nu en dan komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
En wat is er mis dan met mijn kerstkalkoen?
99% hier is misplaatstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
vulgair en misplaatst, maar, zoals ik al zei, geeft niet, met een klein "correctief" optreden zo nu en dan komt het allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |