Had ook nog een eigen album, klinkt nog wel lekker ook hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een pionier begrijp ik, testte ook instrumenten voor Roland lees ik net. All Music weet trouwens maar weinig tot niets over hem te vertellen.
Die had ik net geluisterd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Had ook nog een eigen album, klinkt nog wel lekker ook hoor
..... terwijl ie z'n kussen de tyfus schoptequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En toen werd-ie badend in het zweet en gillend wakker.
Dacht jij echt dat je de kerosine waard was?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dan was het wel z'n eigen schuld. Gelukkig is opa niet als Zorreguita, dan zou hij mij hoogstpersoonlijk uit het vliegtuig gooien.
Oop heeft nooit een grote muil. Hij is de bescheiden zelve...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:39 schreef beequeen het volgende:
Er zit gewoon geen hond op zijn chat. Anders had hij wel een grotere muil.
Kom jij zelf smeren dan? Ik pm m'n adres wel even....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De vaart is er uit idd. Misschien even doorsmeren?
Nee lieverd. Je hebt waarschijnlijk de zinsopbouw niet begrepen. Maar dat maakt niet uit hoor..quote:
2013 is toch het jaar van het spuiten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
Eten is ontzettend uit.
Drinken is helemaal happening, anno 2013.
Niet elke #1-posting is een OPquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:26 schreef jacqhassel het volgende:
pb maakt er toch ook altijd een extra .;)
Als het op usenet voor het charter van NGP zou zijn, wel ja...quote:
Kan je lang wachten. Tegen Angela is de laatste drie jaar al alles al gezegd wat er te zeggen viel...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Doorgaan? Ik zit met popcorn te wachten tot het tagteam verder gaat tegen Dotteke.
En toch kwam je er niet in op Tweede Kerstdag..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo gek is het natuurlijk niet dat er ratten op de chat van opa zitten. Hij gooit/spuugt z'n eten op de grond en oma maakt maar zelden schoon. Dat trekt gewoon ratten aan.
Jij zal toch ook wel een bloemetjesjurk in de kast hebben hangen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef Copycat het volgende:
Ik weet nooit wie wanneer de bloemetjesjurk aanheeft.
Maar ik heb toevallig wel zoute popcorn in de kast.
Post maar gewoon weer een joetjoepje voor haar met een kus-smiley erbij, dan hoef je het verder niet meer uit te leggen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik een dom wijf met een grote bek vind maar heb de popcorn al weer op.
Helemaal geen jurk??????????????? Tietje, dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
ik heb geen bloementjesjurk, heb helemaal geen jurk
Bijna Lapo!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier volgt de OP:
[ afbeelding]afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
Heeeeee... een nieuwe eend in de bijt... Ben jij Opa-fan of ben je voor 010???quote:
Jeeeezzz... dat was nog in mijn slanke periode. Mijn jonge jaren zijn nu een beetje voorbij, dus helaas ben ik wat dikker geworden....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:43 schreef Coos het volgende:
Kreeg net wel van Oop een pikante foto van PB via de mail.
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |