Peter zou zelfs nog bij Max Live aanschuiven als hij de kans krijgt, denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Wat doet Peter R. in een sportprogramma?
Die heeft toch overal verstand vanquote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Deze uitzending is een themauitzending over criminaliteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Oeh, metsjfiksingquote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Had je beter Iwan en Peter kunnen vragen, die schreven er zelfs een boek over
Iwan van Duren is al in de uitzending geweest.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Had je beter Iwan en Peter kunnen vragen, die schreven er zelfs een boek over
Holleeder zat vroeger bij Haarlem .quote:Op maandag 7 januari 2013 19:43 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon chillen met Van Hout en Holleeder bij Ajax.
Klopt, was bij de jakhalzen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Erik had toch ook nog een keertje gebeld met iemand hierover?
En op lokatie bij een goktentje in Thailandquote:
Ook een vorm van match-fixingquote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit weet ik nog wel. Had die blonde geregeld.
Volgens mij had ik die beelden nog nooit gezien.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit weet ik nog wel. Had die blonde geregeld.
Ik zit te zappenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dilemma gouden bal op Eurosport is er ook
Messi wint tochquote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is toch geen reet aan man. Net als zo'n CL-loting. Daar ga je toch ook niet naar kijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuk om de reacties te zienquote:
Sympathieke gast inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef henkde_j het volgende:
Bonyaski is wel een aanwinst voor de sport![]()
Al blijft het een proletensport
Spannend als Messi meedoet.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Viel me niet tegen. Ik vond hem beter als die bange Dijkstra.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef DeeBee het volgende:
Evenblij moet dit 4x / week gaan doen, wordt het nog wat met hem!
Daar haal ik de spinnenwebben mee weg in de schuur.quote:
Non-argument inderdaad. Ik mag toch hopen dat de rest van de afdeling voetbal bij de NOS ook vaak voetbal kijkt.quote:
Ik moest aan Leo Blokhuis denken.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef JimboSlice het volgende:
Deze "boekenslachter" doet mij een beetje denken aan Robin van Galen tijdens de Olympische Spelen. Die ratelde ook allemaal wikipedia feitjes op alsof hij het daadwerkelijk allemaal al wist.
Nog altijd beter dan die rare Italiaan tijdens het EK, die met van die debiele, oninteressante statistieken kwamquote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef JimboSlice het volgende:
Deze "boekenslachter" doet mij een beetje denken aan Robin van Galen tijdens de Olympische Spelen. Die ratelde ook allemaal wikipedia feitjes op alsof hij het daadwerkelijk allemaal al wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |