Quote je hier wel de goede?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Twitter is gratis hé dat je dat weet, en kan handig zijn als je veel vrienden hebt die je kunt volgen
Smack the bitch!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn stemming is verpest door een dom, racistisch wijf.
Dat is ze niet waard.quote:
Hoezo weekend? Jij moet werkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gaat wel, geen zin in het weekend en volgende week
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:12 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Hoezo weekend? Jij moet werken![]()
OT: wel goed! Bijna weekend
nou veel plezier met je ene dagje niksdoenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Vandaar ook 'bijna weekend'
Zo is het helaas in veel dorpen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, ik weet het zeker, Waalwijk is een inteeltdorp. Wat een hoop debielen bij elkaar zeg
Mensen komen graag laat, geen zorgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
Een kneus. Ik geef een feestje vanaf half 9 en er is nog niemand
Party hardyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
Ja geloof ik best. Jammer dat ik er werk, moet me vaak genoeg verlagen tot het niveau van een bloemkool. Niet dat de telecomwereld heel lastig is, maar je weet waar je mee te maken hebt als je ze zelfs dat niet krijgt uitgelegdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo is het helaas in veel dorpen.
Als je niet uit het dorp komt, word je met argusogen bekeken en als je er niet Nederlands uitziet, is het al helemaal een drama.
Wat een triest leven moeten die mensen leiden.
Tsssssssjjjj een beetje aardig voor Waalwijk . Ik heb daar gewoond tot mijn 14equote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, ik weet het zeker, Waalwijk is een inteeltdorp. Wat een hoop debielen bij elkaar zeg
Ja sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tsssssssjjjj een beetje aardig voor Waalwijk . Ik heb daar gewoond tot mijn 14e![]()
On topic , en dan ga je opruimen en stop je niet meer en ik wil een berichtje sturen maar ik wil ook niet weer te snel gaan . Pfff vrouwenlogica je zou er soms moe van worden
Dankjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:24 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Feel better, helemaal niet leuk om te lezen dat je weinig goede dagen hebt.
Een beetje maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dankje
Kom ik zo negatief over ja? Hmm das niet goed. Heb ook wel leuke momenten
Wat heb je te verliezen? Doe.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom verander ik in een watje als ik iemand leuk vindStuur gewoon hem een berichtje muts
Dat is hier ook zo. Ook al woon ik al m'n hel leven in dit dorp, ik word alsnog met de nek aangekeken. Komt ook alleen doordat ik nooit in dit dorp naar de kroeg ga, maar altijd ergens anders heen ga. Dit dorp is zooo saai.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo is het helaas in veel dorpen.
Als je niet uit het dorp komt, word je met argusogen bekeken en als je er niet Nederlands uitziet, is het al helemaal een drama.
Wat een triest leven moeten die mensen leiden.
Ik had mezelf voorgenomen nooit meer koffie te gaan drinken, maar in de ochtend eentje is toch wel nodig haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Goed maar nog niet helemaal wakker dus even koffie en dan knallen weer de hele dag
Was het zo erg geworden met koffie drinken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen nooit meer koffie te gaan drinken, maar in de ochtend eentje is toch wel nodig haha.
Gemiddeld 8 kopjes per dag met minimaal 4 suiker..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was het zo erg geworden met koffie drinken?
Ipv oude koeien uit de sloot sleuren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:49 schreef theKiD het volgende:
Ik wil nieuwe oude koeien gaan maken/ beleven
Je zoekt iets om nog jaren over te kunnen bitchen? Of interpreteer ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:49 schreef theKiD het volgende:
Ik wil nieuwe oude koeien gaan maken/ beleven
Niet zozeer bitchen, maar op een of andere manier gebeurd er soms nog wel eens iets waar men nog jaren over napraatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je zoekt iets om nog jaren over te kunnen bitchen? Of interpreteer ik het verkeerd?
Ja hoor, ik heb me weer voor niks druk gemaaktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:36 schreef Luxuria het volgende:
Waarom word ik zo onzeker als ik een jongen leuk vind?
Wil je met me ruilen , ik heb een paspoort op vage acties en gebeurtenissen maar waarschuwing is soms een tikje vermoeiend en ik heb af en toe het idee dat ik heel vaak rond loop met een WTF gevoel .quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet zozeer bitchen, maar op een of andere manier gebeurd er soms nog wel eens iets waar men nog jaren over napraat![]()
En lukt dat niet, dan heb ik het iig geprobeerd en een leuke avond gehad
Ga maar met me mee, dan is er dus garantie op nieuwe oude koeienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wil je met me ruilen , ik heb een paspoort op vage acties en gebeurtenissen maar waarschuwing is soms een tikje vermoeiend en ik heb af en toe het idee dat ik heel vaak rond loop met een WTF gevoel .
Kan ik een keer met jullie 2 een weekje weg dan? Ik kan altijd wel lachen om bizarre situaties.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ga maar met me mee, dan is er dus garantie op nieuwe oude koeien
Een week? That will kill mequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kan ik een keer met jullie 2 een weekje weg dan? Ik kan altijd wel lachen om bizarre situaties.
Ik kan al eeuwen doorpraten over het bronstige gedrag van gordeldiermannetjes in het paarseizoen (kracht van herhaling jwz), dus dat zal wel lukken ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een week? That will kill me![]()
![]()
Dan heb je iig wel iets waar je nog jaren over door blijft praten
Dit, alleen dan vandaagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
Tijd om mij vanaf morgen weer te richten op die kutstudie, waar ik toch niets aan zal hebben en wat mij wel vele euro's lichter heeft gemaakt.
Yeey.
Heb je Linger al geluisterd? Misschien vrolijk je ervan opquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit, alleen dan vandaagIk moet mijn scriptie af gaan maken dit jaar anders verlopen mijn vakken
Wees blij dat ik er studeer
Blehh ik moet ook aan mijn scriptie werken, zo geen zin inquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit, alleen dan vandaagIk moet mijn scriptie af gaan maken dit jaar anders verlopen mijn vakken
Wees blij dat ik er studeer
wie niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef AppleMartini het volgende:
Moe. En heb een hekel aan ziekenhuizen.
Goed punt, maar normaal kom ik er niet zovaak. Nu m'n moeder ziek is ben ik er vaker, en het went niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
wie niet?
ik heb zin in warm weer, niet dit druilerige.![]()
tell me about it. het went nooit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Goed punt, maar normaal kom ik er niet zovaak. Nu m'n moeder ziek is ben ik er vaker, en het went niet.
steriel gedoe, die ziekenhuizen. straks word je er nog ziek van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hekel is een groot woord. Ik noem het voor mijzelf angst voor ziekenhuizen
Elke keer als ik naar een ziekenhuis moet, heb ik klamme handjes en lichtelijk verhoogd hartritme.. Ja echt beetje angst..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
steriel gedoe, die ziekenhuizen. straks word je er nog ziek van.
Ja twee keerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je Linger al geluisterd? Misschien vrolijk je ervan op
geniet er nou gewoon es van, ipv al dat nadenken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:45 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik hoop zo dat ik hem vanavond zie, en dat die niet kwaad is dat ik niet reageerde want ik sliep![]()
![]()
Overigens een overgang niemand hebben en ineens wel iemand hebben vraagt soms een boel aanpassingsvaardigheden die ik niet helemaal doordacht had, ik hou van spontane dingen maar word hier ook een beetje door overdonderd .
Bedankt, ik denk in plaatjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja twee keer![]()
En nu heb ik weer te veel koffie en beweeg ik mij als de buitenechtelijke zoon van Teigetje en Michael J. Fox.
Dat is ook weer zo. Ik haat het alleen als ik iemand misloop die ik graag wil zienquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:49 schreef dawg het volgende:
[..]
geniet er nou gewoon es van, ipv al dat nadenken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bedankt, ik denk in plaatjes![]()
OT: wel goed. Lekker rustig weekend
Ik ben vermoeid, door een narcistische overschatte, onzeker persoon die een plank voor de kop heeft in een niet nader genoemd topic.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik haat het alleen als ik iemand misloop die ik graag wil zienEn anders ga ik vanavond gewoon naar de kroeg waar hij ook komt spontaan denk dat die dat ook wel leuk vind
Herkenbaar en ik heb af toe in dat topic het gevoel dat ik voor de kat zijn kut zit te tikken om het maar grof te zeggenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vermoeid, door een narcistische overschatte, onzeker persoon die een plank voor de kop heeft in een niet nader genoemd topic.
bel hem gewoon even. stem horen, uitleggen dat je sliep, en dat je hem vanavond wilt zien. simpel maar effectief. en genieten verdomme!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik haat het alleen als ik iemand misloop die ik graag wil zienEn anders ga ik vanavond gewoon naar de kroeg waar hij ook komt spontaan denk dat die dat ook wel leuk vind
Ok zal ik doen papa dawgquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
bel hem gewoon even. stem horen, uitleggen dat je sliep, en dat je hem vanavond wilt zien. simpel maar effectief. en genieten verdomme!
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Komt vast door het nieuwe jaar, maar zit In een Gezondheidsmodus momenteel. Fietsend naar de stad ipv de bus of de auto, nu alweer een groente diner in elkaar geschroefd, fitness ambities voor maandagavond...
Nu zien deze bevlieging vast te houden....
Ambtenaar zeker?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
uitermate relaxt dagje gehad op mijn werk
Iemand gaat seks krijgen vanavond...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
Yess , hem gezien kreeg een berichtje dat die om 8 uur ergens moest zijn, maar dat die dan wel heel eventjes langs kon komen. En dat is die dus heel snel geweestEn zo naar de kroeg later op de avond want Melterij bestaat 5 jaar en geven een feestje.
Touché. Nobel beroep dus! Dan gun ik jou volkomen de gevonden rust en tevredenheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Neein de zorg vandaar mijn verbazing over zo'n relaxt dagje
Sterkte ermee.. vreselijk om zoiets mee te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef AppleMartini het volgende:
Uit het veld geslagen, kanker is een kloteziekte en helemaal als je iemand eraan ten onder ziet gaan.
Gadverdamme...sterkte!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef AppleMartini het volgende:
Uit het veld geslagen, kanker is een kloteziekte en helemaal als je iemand eraan ten onder ziet gaan.
Jeetje Dave. Waar komen die pijnaanvallen van, als ik dat mag weten?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:11 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Gadverdamme...sterkte!
OT: moe, beetje frusti...
Heb een pijnaanval en kan dus niet slapen. Pijnstilling helpt niet echt optimaal...
Been there. Veel sterkte daarmee.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef AppleMartini het volgende:
Waarom wil je niet slapen ? Ik wil juist wel slapen, maar het lukt niet..quote:Op zondag 6 januari 2013 02:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Been there. Veel sterkte daarmee.
OT: Moe. Moet slapen, wil niet slapen. Ben benieuwd hoelang ik kan vechten tegen mijn slaap.
Geen zin... Ik geniet nu te veel van de TV aan, kaarsjes aan, drankje erbij en heel dom Fokken en wat nieuwssites af gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom wil je niet slapen ? Ik wil juist wel slapen, maar het lukt niet..
Ah ja die avonden heb ik ook weleensquote:Op zondag 6 januari 2013 02:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen zin... Ik geniet nu te veel van de TV aan, kaarsjes aan, drankje erbij en heel dom Fokken en wat nieuwssites af gaan.
tnx! jij ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Touché. Nobel beroep dus! Dan gun ik jou volkomen de gevonden rust en tevredenheid.(en een heel mooi 2013!)
sterkte!quote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef AppleMartini het volgende:
Heeft te maken met een chronische leverziekte die ik heb...plus transplantatie...quote:Op zondag 6 januari 2013 02:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jeetje Dave. Waar komen die pijnaanvallen van, als ik dat mag weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |