Quote je hier wel de goede?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Twitter is gratis hé dat je dat weet, en kan handig zijn als je veel vrienden hebt die je kunt volgen
Smack the bitch!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn stemming is verpest door een dom, racistisch wijf.
Dat is ze niet waard.quote:
Hoezo weekend? Jij moet werkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gaat wel, geen zin in het weekend en volgende week
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:12 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Hoezo weekend? Jij moet werken![]()
OT: wel goed! Bijna weekend
nou veel plezier met je ene dagje niksdoenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:16 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Vandaar ook 'bijna weekend'
Zo is het helaas in veel dorpen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, ik weet het zeker, Waalwijk is een inteeltdorp. Wat een hoop debielen bij elkaar zeg
Mensen komen graag laat, geen zorgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
Een kneus. Ik geef een feestje vanaf half 9 en er is nog niemand
Party hardyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Cuppiecake het volgende:
Ja geloof ik best. Jammer dat ik er werk, moet me vaak genoeg verlagen tot het niveau van een bloemkool. Niet dat de telecomwereld heel lastig is, maar je weet waar je mee te maken hebt als je ze zelfs dat niet krijgt uitgelegdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo is het helaas in veel dorpen.
Als je niet uit het dorp komt, word je met argusogen bekeken en als je er niet Nederlands uitziet, is het al helemaal een drama.
Wat een triest leven moeten die mensen leiden.
Tsssssssjjjj een beetje aardig voor Waalwijk . Ik heb daar gewoond tot mijn 14equote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, ik weet het zeker, Waalwijk is een inteeltdorp. Wat een hoop debielen bij elkaar zeg
Ja sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tsssssssjjjj een beetje aardig voor Waalwijk . Ik heb daar gewoond tot mijn 14e![]()
On topic , en dan ga je opruimen en stop je niet meer en ik wil een berichtje sturen maar ik wil ook niet weer te snel gaan . Pfff vrouwenlogica je zou er soms moe van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |