En dan komen er nog twee nieuwe harries. Een ervan heeft een pak aan en die andere niet, dus de eerste wordt het.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef Devion het volgende:
Of opties C, wijs ze alle drie af en houdt en nieuwe sollicitatieronde.
Ho wacht even, wij lezen hier de interpertatie van TS.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef CPS2000 het volgende:
Grappig, veel mensen vinden A de gladjakker omdat hij in pak komt terwijl B als een of andere bijgoochem in zijn kloffie een stoer verhaal afsteekt dat hij niet de directeur komt vervangen.
[..]
Een pak is misschien ook wel een klein beetje overkill als je gaat kennismaken met je nieuwe collega's van de postkamer. Sowieso een glimmend pakquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:20 schreef speknek het volgende:
Naarmate ik meer sollicitatiegesprekken deed ben ik me juist steeds minder formeel gaan kleden. Staat zo raar, jij in glimmend designerpak van 2 ruggen hun ogen uit te steken, commissie allemaal in gebreide trui van hun moeder.
Heb je in de branche van TS tegenwoordig ook al recruiters?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
De meeste recruiters zijn trouwens van mening dat overdressed altijd beter is dan underdressed op je sollicitatie verschijnen.
Da's nog zo'n punt ja, weinig mensen hebben kennis van mode.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een pak is misschien ook wel een klein beetje overkill als je gaat kennismaken met je nieuwe collega's van de postkamer. Sowieso een glimmend pak
Ja, en jij bent een triest uitkerings trekkend, werkloos knulletje. Je bent waardeloos voor de maatschappij, je voegt niks toe. De uitwerpselen van een regenworm zijn nog nuttiger.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Gulmez het volgende:
wtf is dit man toen ik als 16 jarige bij mcdonalds solliciteerde kwam ik met oorbel aan pet alles en die meid zegt gewoon ja je moet je ketting af doen tijdens werk enzo is dat bezwaarlijk voor je ik zeg nee, en later brief aangenomen wat ben jij een zeikerd zeg zou nooit bij je willen werken, ben nu 23 en maandje weg daar goeie tijd gehad daar dus ga niet disrespecten als iemand niet in pak komt je bent maar een koelkast verkoper jongetje
Moet jij drukken of zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef Maax het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een triest uitkerings trekkend, werkloos knulletje. Je bent waardeloos voor de maatschappij, je voegt niks toe. De uitwerpselen van een regenworm zijn nog nuttiger.
Jij kan beter je vrije tijd besteden aan iets nuttigs, zoals bijvoorbeeld fatsoenlijk Nederlands leren, een vak leren of een ruggengraat kweken, dan word het misschien ooit nog wat met je. Jij hebt volgens mij geen fatsoen, eer of respect. Met zo'n instelling als die van jou kom je er nog wel, dan eindig je ergens in de goot en dan is het waarschijnlijk iedereen z'n fout behalve die van jou.
Hmmm, ik ga misschien wel wat te ver ja.. Excuses.quote:
Nee hoor ..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:32 schreef Maax het volgende:
[..]
Hmmm, ik ga misschien wel wat te ver ja.. Excuses.
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Capaciteiten kun je niet vormen, je hebt een vlotte babbel of niet, een facade van een pak aandoen om maar te voldoen aan de norm is makkelijker te realiseren.
Het hangt er inderdaad maar vanaf in welke sector dat je zit. Je moet niet in pak gaan solliciteren bij een klein bedrijf met tien werknemers waarvan drie familie van de zaakvoerder.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een handelaar in scheepsmotoren ziet er in een pak onbetrouwbaar uit.
Tegenwoordig denkt iedereen dat je in een pak het meest kunt verdienen, de realiteit is toch wat anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:04 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het hangt er inderdaad maar vanaf in welke sector dat je zit. Je moet niet in pak gaan solliciteren bij een klein bedrijf met tien werknemers waarvan drie familie van de zaakvoerder.
Bij mij is het ooit omgekeerd geweest hoor: ik kwam in pak solliciteren en mij werd duidelijk gezegd dat ik het in het vervolg maar achterwege moest laten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:04 schreef sp3c het volgende:
ik zou optie B uitnodigen voor een nieuw EERSTE gesprek en hem op het hart drukken dat hij dan niet op zijn gympies binnen moet komen trollen
als hij op een beetje gefatsoeneerd (pak lijkt me overdreven) op komt dagen istie aangenomen en anders heb je er nix aan
geloof ik graag, je kunt ook te hard je best doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:06 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Bij mij is het ooit omgekeerd geweest hoor: ik kwam in pak solliciteren en mij werd duidelijk gezegd dat ik het in het vervolg maar achterwege moest laten.
Ik had zelfs nog opzettelijk mijn stropdas niet aangedaan, want ik vermoedde al wel zoiets van tevoren. Was wel aangenomen trouwens, na mijn plechtige belofte om gewoon een trui aan te trekken op het werk. :quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
geloof ik graag, je kunt ook te hard je best doen
ik heb nog nooit in pak gesolliciteerd ... maar ook niet met mijn sportschoenen aan
Ligt ook aan de functie he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
geloof ik graag, je kunt ook te hard je best doen
ik heb nog nooit in pak gesolliciteerd ... maar ook niet met mijn sportschoenen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |