Nee, wel omvergereden van je fietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word nog niet achtervolgd door paparazzi iig :$
Beetje jammer welquote:
Doe eens rustig.quote:
Stoplichtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel omvergereden van je fiets
Is ze bezeten ofseauw :Squote:
doe zelf eens rustigquote:
Ik ook, maar dat is niets nieuws onder de zon..quote:
Gun dat kind ook eens een pleziertjequote:
Verkeerslichtenquote:
Angry windgoden overalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is niets nieuws onder de zon..
Welke zon?
Ja geen idee eigenlijk.
Heb dat ding al veel te lang niet meer gezien.
Dat maak ik zelf wel uit.. Roodflapje is ook echt :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkeerslichten![]()
Stoplichten bestaan alleen in sprookjes.
Dus die elfstedentocht komt er wel?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Angry windgoden overal
Zon is verdwenen, we gaan allemaal deaudvriezen
Is je moeder ook echt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.. Roodflapje is ook echt :$
Lijken kunnen toch niet schaatsenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus die elfstedentocht komt er wel?
Nee, alleen in je fantasiequote:
Met een beetje moeite kan dat best.quote:
moet ze maar hier naar toe komen als ze dat wilquote:
4e fantaseert over jouw moeder?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
moet ze maar hier naar toe komen als ze dat wil
quote:
wat :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een beetje moeite kan dat best.
wat.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
moet ze maar hier naar toe komen als ze dat wil
Ja geen idee ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
wat :$
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :$
Over appelsquote:
Je doet t jezelf aan sis, het hoeft niet.. Ik fantaseer nu NIET over m'n moeder en nu is ze er niet :$quote:
Ik zou in m'n broek plassen als ze zo naar me zou kijken.. Miss als ze wat neutraler keekquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou in m'n broek plassen als ze zo naar me zou kijken.. Miss als ze wat neutraler keek
goed om te wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over appels
[..]
Je doet t jezelf aan sis, het hoeft niet.. Ik fantaseer nu NIET over m'n moeder en nu is ze er niet :$
Watquote:
Sowiesoquote:
Ik heb volgens mij nog nooit gefantaseerd over je moeder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over appels
[..]
Je doet t jezelf aan sis, het hoeft niet.. Ik fantaseer nu NIET over m'n moeder en nu is ze er niet :$
Ik denk dat hij dacht dat jij wel zindelijk was.quote:
Het is ook niet aan te raden.. 450 moedersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit gefantaseerd over je moeder.
Mensen die denkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat jij wel zindelijk was.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat jij wel zindelijk was.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die denken
Ik koop elke dag een pak Pampers voor mezelf
En het was niet fantastisch..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is ook niet aan te raden.. 450 moeders
Die hebben ze ook in jouw maat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die denken
Ik koop elke dag een pak Pampers voor mezelf
Zeg je nou dat ze een dikke reet heeft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben ze ook in jouw maat?
Noem je me nou dik?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben ze ook in jouw maat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze een dikke reet heeft?
Soort van GMTAquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga eten schatjuhs, anders zombie apocalypse :$
gr gr![]()
Oh je vond het dus niet grappig?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smakelijk, dikzakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga eten schatjuhs, anders zombie apocalypse :$
gr gr![]()
Wel?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Elke dag een pak is wel erg veel hoor
En duur.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Elke dag een pak is wel erg veel hoor
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh je vond het dus niet grappig?
Stiekem reclame maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En duur.
Als dit nog over pampers gaat tenminste.
ook nog ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En duur.
Als dit nog over pampers gaat tenminste.
quote:
Lekker naar de zon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook nog ja.
Zonde van t geld, kunje zomaar van op vakantie!
True.quote:
quote:
Pampers is een merk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
reclame? Ze zegt dat t duur is, as toch negatief?
Heb je nu wel een emailadres ja?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef Germano het volgende:
Werkt Hotmail bij jullie normaal? Ik krijg alleen maar lege e-mails te zien als ik ze open.
Is niet van mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu wel een emailadres ja?
Maar nee, doet het gewoon.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef Germano het volgende:
Werkt Hotmail bij jullie normaal? Ik krijg alleen maar lege e-mails te zien als ik ze open.
Nee uiteraard nietquote:
das nog veel duurder. Letterlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker naar de zon.
Niet letterlijk dan.
Waarheid wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das nog veel duurder. Letterlijk.
quote:
Damnquote:
Nog beetje laat, maar dank jequote:
Oh, hijs al wel even gestopt toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft pasgeleden nog een benefietduel gefloten.
Ben jij dat echt???quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nog beetje laat, maar dank jeAntwoord weet je inmiddels al ja
She can haz my timbur lolquote:
ik geloof echt niet dat jij dat bent hoor pff zeker weer zo'n aandachtsgeil wijf dat zichzelf op d'r UI zet :s :squote:
Jumi net weg, en dan komt zij uit het niets. Kan geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat jij dat bent hoor pff zeker weer zo'n aandachtsgeil wijf dat zichzelf op d'r UI zet :s :s
Ey fuck you, waar blijft die achterlijke viking van jou dan? Of is het niet gelukt? MWUHAUWHUEHWUHWUHWUH.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat jij dat bent hoor pff zeker weer zo'n aandachtsgeil wijf dat zichzelf op d'r UI zet :s :s
CB is mijn bewijs vanaf nu, ik heb hem gemeetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Jumi net weg, en dan komt zij uit het niets. Kan geen toeval zijn!
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey fuck you, waar blijft die achterlijke viking van jou dan? Of is het niet gelukt? MWUHAUWHUEHWUHWUHWUH.
I deserve my UI bitch, kijk hoelang ik heb lopen pielen met WD haar aanwijzingen. Zweet stond mij op het voorhoofd.
Nice.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij is nog steeds gestopt, maar daar deden Ronaldo, Zidane en Zico ook aan mee.
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey fuck you, waar blijft die achterlijke viking van jou dan? Of is het niet gelukt? MWUHAUWHUEHWUHWUHWUH.
I deserve my UI bitch, kijk hoelang ik heb lopen pielen met WD haar aanwijzingen. Zweet stond mij op het voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |