wat :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een beetje moeite kan dat best.
wat.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
moet ze maar hier naar toe komen als ze dat wil
Ja geen idee ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
wat :$
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :$
Over appelsquote:
Je doet t jezelf aan sis, het hoeft niet.. Ik fantaseer nu NIET over m'n moeder en nu is ze er niet :$quote:
Ik zou in m'n broek plassen als ze zo naar me zou kijken.. Miss als ze wat neutraler keekquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou in m'n broek plassen als ze zo naar me zou kijken.. Miss als ze wat neutraler keek
goed om te wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over appels
[..]
Je doet t jezelf aan sis, het hoeft niet.. Ik fantaseer nu NIET over m'n moeder en nu is ze er niet :$
Watquote:
Sowiesoquote:
Ik heb volgens mij nog nooit gefantaseerd over je moeder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over appels
[..]
Je doet t jezelf aan sis, het hoeft niet.. Ik fantaseer nu NIET over m'n moeder en nu is ze er niet :$
Ik denk dat hij dacht dat jij wel zindelijk was.quote:
Het is ook niet aan te raden.. 450 moedersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit gefantaseerd over je moeder.
Mensen die denkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat jij wel zindelijk was.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat jij wel zindelijk was.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die denken
Ik koop elke dag een pak Pampers voor mezelf
En het was niet fantastisch..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is ook niet aan te raden.. 450 moeders
Die hebben ze ook in jouw maat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die denken
Ik koop elke dag een pak Pampers voor mezelf
Zeg je nou dat ze een dikke reet heeft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben ze ook in jouw maat?
Noem je me nou dik?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben ze ook in jouw maat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze een dikke reet heeft?
Soort van GMTAquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]