Bieber??quote:
Ja, klopt. Ben ik ook wel benieuwd naar. Een wat 'donkerdere' sound, zeiden ze.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Vatta het volgende:
Kwam Vampire Weekend ook niet weer met een album?
Die is op sommige plekken al te beluisterenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja die Low ben ik ook benieuwd naar
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef Amoeba het volgende:
www.neptunepinkfloyd.co.u(...)-album-and-2013-tour
Een nieuwe Rogers Waters
Ik heb het album "the world is too much with us", die is best lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Tchock het volgende:
Ook een aanrader: de debuutplaat van het Britse Peace. Hun EP 'Delicious' van vorig jaar is echt monsterlijk goed.
Die zijn niet Brits, dit is een andere band dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het album "the world is too much with us", die is best lekker
Wow, klinkt lekker ja. Goede tip!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Tchock het volgende:
Ook een aanrader: de debuutplaat van het Britse Peace. Hun EP 'Delicious' van vorig jaar is echt monsterlijk goed.
Oude bands op reunion toursquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Sequencial het volgende:
Ik hoop op nieuw werk van Fleetwood Mac naast de tour.
En Arcade Fire
quote:
Ik postte bovenstaande nog voordat ik 1998 geluisterd had...maar episch dekt de lading niet genoeg van dat nummer! Wat een band zegquote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]Yay
Vet leuk, ze zijn echt aan het lanceren die lui. Half jaar geleden knutselden ze nog eigen albumhoezen in elkaar op slaapkamers, nu spelen ze al internationale gigs en met het debuutalbum gaan ze echt doorbreken
Vet hè?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik postte bovenstaande nog voordat ik 1998 geluisterd had...maar episch dekt de lading niet genoeg van dat nummer! Wat een band zegIk ben wel erg benieuwd ja
lijstquote:Op maandag 7 januari 2013 14:53 schreef Z het volgende:
• Yo La Tengo
• Tocotronic
• Sun Kil Moon & The Album Leaf
• Deerhunter
• Cloud Nothings
• Phoenix
• Parquet Courts
• Superchunk
• Danny Brown
• Azelia Banks
• Earl Sweatshirt
Woa!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:41 schreef Sequencial het volgende:
David Bowie - The Next Day (11 maart)![]()
is dat nieuw/unreleased of heruitgaven? iets anders staat er bij radiohead nog een album in de planning of is dat sloes?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:41 schreef Sequencial het volgende:
David Bowie - The Next Day (11 maart)![]()
Bowie's album is een geheel nieuw studioalbum. Radiohead verwacht ik weinig van dit jaar aangezien Yorke druk is met Atoms for Peace.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:58 schreef n8n het volgende:
[..]
is dat nieuw/unreleased of heruitgaven? iets anders staat er bij radiohead nog een album in de planning of is dat sloes?
veelbelovend. Yorke moet ik sowieso nog ontdekken dus in dat opzicht niks te klagenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bowie's album is een geheel nieuw studioalbum. Radiohead verwacht ik weinig van dit jaar aangezien Yorke druk is met Atoms for Peace.
Pfff die oude artiesten met nieuwe albums....gewoon níet doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Bowie!Die single is hartstikke prima!
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe Bowie!Die single is hartstikke prima!
Leuk ja, goede tip!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Tchock het volgende:
Aldus een Springsteen fan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pfff die oude artiesten met nieuwe albums....gewoon nÃet doen
Jij doet uiteraard ook alleen maagdenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pfff die oude artiesten met nieuwe albums....gewoon níet doen
Ja, al het nieuwe werk van Springsteen vind ik ook niks. En zo heb ik dat met de meeste oudelullen. En dit klinkt best aardig hoor, maar als ik iets leuks van Bowie wil draaien luister ik wel zijn oude werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef On het volgende:
[..]
Aldus een Springsteen fan.
Nummer van Bowie klonk goed, nog altijd erg beinvloed door Duitsland/Berlijn. Kan niet wachten.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Jij doet uiteraard ook alleen maagden
quote:
Het meeste van wat jij noemt en Nosaj Thing. Van Toro Y Moi heb ik al wat gehoord, maar die gaat de verkeerde kant op.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:53 schreef Z het volgende:
• Yo La Tengo
• Tocotronic
• Sun Kil Moon & The Album Leaf
• Deerhunter
• Cloud Nothings
• Phoenix
• Parquet Courts
• Superchunk
• Danny Brown
• Azelia Banks
• Earl Sweatshirt
Ik wel. Is vorig jaar al aangekondigd en in december werd al officieel bevestigd dat ze aan het opnemen zijn met James Murphy (eindbaas van onder andere LCD Soundsystem). Ze hadden toen rond de 35 nummers al geschreven.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef CoJackso het volgende:
Arcade Fire zie ik niet zo snel gebeuren dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |