Zou best kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:55 schreef On het volgende:
Kwam er ook geen nieuwe Bohren & Der Club Of Gore aan? Volgens mij wel.
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Vatta het volgende:
Kwam Vampire Weekend ook niet weer met een album?
Ohja die Low ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:35 schreef Maxerazzi het volgende:
Nick Cave & the Bad Seeds - Push the Sky Away
Low - The Invisible Way (wordt geproduceerd door Jeff Tweedy)
Atoms for Peace - AMOK
Voor de rest nog niet echt zicht gehad op wat er verwacht wordt voor 2013, dus ik laat me graag verrassen.
edit: ah, ik begrijp dat er ook een nieuwe Arcade Fire komt, nou, naar die ben ik dan ook benieuwd uiteraard.
Bieber??quote:
Ja, klopt. Ben ik ook wel benieuwd naar. Een wat 'donkerdere' sound, zeiden ze.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Vatta het volgende:
Kwam Vampire Weekend ook niet weer met een album?
Die is op sommige plekken al te beluisterenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja die Low ben ik ook benieuwd naar
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:39 schreef Amoeba het volgende:
www.neptunepinkfloyd.co.u(...)-album-and-2013-tour
Een nieuwe Rogers Waters
Ik heb het album "the world is too much with us", die is best lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Tchock het volgende:
Ook een aanrader: de debuutplaat van het Britse Peace. Hun EP 'Delicious' van vorig jaar is echt monsterlijk goed.
Die zijn niet Brits, dit is een andere band dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het album "the world is too much with us", die is best lekker
Wow, klinkt lekker ja. Goede tip!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef Tchock het volgende:
Ook een aanrader: de debuutplaat van het Britse Peace. Hun EP 'Delicious' van vorig jaar is echt monsterlijk goed.
Oude bands op reunion toursquote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Sequencial het volgende:
Ik hoop op nieuw werk van Fleetwood Mac naast de tour.
En Arcade Fire
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |