abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121150452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat het uit de vingers van Nadine komt, die post wel vaker zulke pareltjes.
En als Sylvie het echt zelf geschreven heeft, dan moet ze cabaret gaan doen.
Dit dus _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:07:30 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121150660
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik geloof never nooit dat ze dit over zichzelf heeft geschreven. Kan me gewoon niet voorstellen.... :|W
Lijkt mij ook gewoon een parodie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121150776
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik geloof never nooit dat ze dit over zichzelf heeft geschreven. Kan me gewoon niet voorstellen.... :|W
Ik kan het me juist heel goed voorstellen, that's what makes it so sad ;(
:')
Whatever you're about to discover we off that.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:12:26 #154
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121150877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik kan het me juist heel goed voorstellen, that's what makes it so sad ;(
:')
Nou als je ergens hardcopy kan vinden..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:16:22 #155
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_121151033
Het wijkt niet veel af van wat echt in de beaumonde stond (die kon ik me ook goed herinneren, die was hilarisch van foutheid)

"...ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik er groot in" (over Desginer Paradijs Unger in Hamburg)

".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)

Verderop in het artikel worden de 9 (waarom geen 10??) Glam Getaways van Sylvie herself genoemd. Hou je vast:

"....ga ik aan het begin van elk seizoen (met lege koffers) naar Parijs. Na drie dagen spenden keer ik met koffers vol huiswaarts. Ik kan niet wachten om Raf al mijn nieuwe aanwinsten van Dior en Luis Vuitton te laten zien".

"....voor een klein maandsalaris kun je hier heerlijk vertoeven" (over een hotel op Sardninie. Ik vraag met trouwens af wat ze onder "een klein maandsalaris" bedoel?)

"Omdat ik het hele jaar druk ben (waarmee? met op de tribune zitten? met shoppen? met socializen?) vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Cote d' Azur. Het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken"

"Handdoekje-aan-handdoekje liggen is niets voor mij, ik huur liever een villa"

"Twee weken St. Tropez betekent 14 bikini's mee. Van Mission graag"

http://www.dutchcowgirls.nl/media/256
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_121151120
Het valt me op dat ze echt graag meldt hoe goed ze het heeft, enzo. :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:18:28 #157
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_121151121
Hoeveel creditcards heeft die Sylvie wel niet? :')
pi_121151271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Ripley het volgende:
Het wijkt niet veel af van wat echt in de beaumonde stond (die kon ik me ook goed herinneren, die was hilarisch van foutheid)

"...ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik er groot in" (over Desginer Paradijs Unger in Hamburg)

".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)

Verderop in het artikel worden de 9 (waarom geen 10??) Glam Getaways van Sylvie herself genoemd. Hou je vast:

"....ga ik aan het begin van elk seizoen (met lege koffers) naar Parijs. Na drie dagen spenden keer ik met koffers vol huiswaarts. Ik kan niet wachten om Raf al mijn nieuwe aanwinsten van Dior en Luis Vuitton te laten zien".

"....voor een klein maandsalaris kun je hier heerlijk vertoeven" (over een hotel op Sardninie. Ik vraag met trouwens af wat ze onder "een klein maandsalaris" bedoel?)

"Omdat ik het hele jaar druk ben (waarmee? met op de tribune zitten? met shoppen? met socializen?) vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Cote d' Azur. Het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken"

Nog even aanvullen met "Op Barbuda hebben we hulpjes die desgevraagd je gezicht verkoelen met een verstuiver van Evian" (dat stond ergens in de commentaren).
pi_121151680
quote:

Tsja ik huur ook liever een villa :D :(
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:35:34 #160
123170 alors
zlata1234
pi_121151806
Als ik het geld had deed ik dat ook hoor :D
know'm sayin?
word? word.
pi_121151857
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Eva Hoeke, is iedereen haar vergeten?
Dat is die briljante ex-redactrice die Rihanna heel complimenteus neerzette als "N*ggabitch" en dacht dat dat wel kon. Wat haar dr baan kostte.
D'r cynische geintjes worden niet door iedereen gewaardeerd.
Blijft een overdreven iets, die Rihanna is gewoon een dom wijf, maargoed. Leuk mens dus die Eva.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 14:36:44 #162
184769 crew  Deisyy
pi_121151864
Nee, Sylvie is echt niet oppervlakkig :N
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_121152041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Tsja ik huur ook liever een villa :D :(
Groot gelijk ja, als ik het geld had ging ik echt niet handdoekje aan handdoekje liggen.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:44:59 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121152244
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Nee, Sylvie is echt niet oppervlakkig :N
Pas op, je krijgt meteen een paar fans over je heen als je dat zegt hier :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 14:45:48 #165
184769 crew  Deisyy
pi_121152292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Pas op, je krijgt meteen een paar fans over je heen als je dat zegt hier :')
Daarom zeg ik het ook niet :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:46:37 #166
123170 alors
zlata1234
pi_121152326
Ik betwijfel of ze echt alleen maar zo is. Ik denk alleen dat ze dondersgoed weet dat mensen zitten te wachten op zulke verhalen, over de pracht en praal van het leven van een vrouw als Sylvie waar iedereen wel eens even van droomt en niet op de Sylvie die ingaat op wat zij nou van de wereld vind, hoe echt haar wereldje nou werkelijk is en andere filosofische diepzinnigheden.
know'm sayin?
word? word.
pi_121152342
Ik geloof ook best dat ze het druk heeft hoor, dat kind reist van hot naar her heb ik soms het idee, even normaal thuiszijn met je gezin is er niet bij. Tenminste, zo komt het over in interviews.
Tap tap tap
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:48:27 #168
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121152398
Ik dacht dat Sylvie echt van Rafael houdt ! Dus nu blijkt het om zijn geld te gaan :?
pi_121152666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Ziba het volgende:

[..]

Blijft een overdreven iets, die Rihanna is gewoon een dom wijf, maargoed. Leuk mens dus die Eva.
Mensen die denken dat je dat gewoon in het openbaar kan zeggen zijn echt 100 jaar te laat geboren.
Heeft niks met Rihanna te maken, zoiets zeg je gewoon niet. We noemen haar toch ook geen white bitch?

Niet zo'n slim grietje dus die Eva.
-editje- gezien je conclusie jijzelf ook niet :')
pi_121152771
Ze heeft toch haar eigen carierre, en genoeg geld naar binnen geharkt in duitsland en de campagne van Hunkemoller niet te vergeten...verder heb ik het nooit zo gevolgd allemaal wat ze precies allemaal in Duitsland deed.
Ze had er ook voor kunnen kiezen om de hele dag op haar luie reet te blijven zitten in hun penthouse en dag in dag uit kunnen shoppen e.d

Ik denk dat Raf het op een gegeven moment niet goed meer kon verkroppen dat zijn vrouw populairder was als hem en dat dat ging botsen...
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:58:40 #171
43556 miss_dynastie
pi_121152824
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Mensen die denken dat je dat gewoon in het openbaar kan zeggen zijn echt 100 jaar te laat geboren.
Heeft niks met Rihanna te maken, zoiets zeg je gewoon niet. We noemen haar toch ook geen white bitch?

Niet zo'n slim grietje dus die Eva.
-editje- gezien je conclusie jijzelf ook niet :')
Een week later was Rihanna toch zelf in het nieuws vanwege een soortgelijke opmerking?
pi_121153196
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een week later was Rihanna toch zelf in het nieuws vanwege een soortgelijke opmerking?
I don't give a crap. Ik heb het niet over Rihanna, maar over de journalistieke non-vaardigheden van Eva Hoeke.
pi_121153493
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

Wat mankeert jou?
niks, maar wat mankeert jou (en dat Sylvie geval) dat je niet zelf zoetjes meeneemt als je per se zoetjes in de koffie wilt? c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 04-01-2013 16:43:06 ]
pi_121153572
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?

In geel nog wat extra (en iets kritischer) achtergrondinfo, van diezelfde journaliste, jaren later, in Vrij Nederland. In z'n gehéél een behoorlijk goed stuk trouwens, daarom ook gekopiëerd nadat ik het in de bibliotheek had gelezen, niet slechts om de gedeeltes over Sylvie. Het is echt een aanrader om te lezen.

In het interview hierboven kwam weliswaar nog heel vaag iets over die tomaat en die tonijn terecht, maar dermate vriendelijk weggemoffeld dat ze het ook gewoon níet hadden kunnen vermelden. :)

[ afbeelding ]
Wat goed, dit is het stuk, dank je wel!
Ik ga het zo even herlezen... en ja, Eva Hoeke... het verbaast me niks dat zij dit stuk heeft geschreven, ik vind haar heel goed (columniste voor Het Parool, tegenwoordig, na haar déconfiture bij de Jackie).

O, en de 'column' van Sylvie is een pastiche, ja. Maar ik geloof niet dat ik er zo héél ver naast zit, qua toon en strekking, want dit zijn de opgeblazen flauwkulverhalen die Syl daar ophangt - ze heeft een duidelijk doel voor ogen met die column, namelijk: heel hoog opgeven van zichzelf en haar enorme internationale successen, maar daar toch heel bescheiden onder blijven. En dat maakt die column ook zo briljant. En inderdaad: volkomen fake.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 januari 2013 @ 15:21:09 #175
22592 crew  Ole
pi_121153858
Heb het stuk in de OP gezet!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_121154558
Ben benieuwd of dat medium nog meer aan de kaak wordt gesteld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121155780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef Ripley het volgende:
Nog een leuk oud artikeltje uit een oud topic :) Victoria of sylvie, wate en sophie's choice :P

VICTORIA KOBLENKO: 'Sylvie Meis gaf manager opdracht rijke voetballer voor haar te vinden'

Was de eerste ontmoeting tussen Sylvie Meis en Rafael van der Vaart in een Amsterdamse disco een toevallige. Wist Sylvie Meis op dat moment niet dat ze tegenover een beroemde, steenrijke Ajax-vedette stond toen zij hem voor de eerste maal diep in de ogen keek? En was het droomhuwelijk in Heemskerk van afgelopen zomer wat Sylvie Meis betreft wel een huwelijk uit liefde? Volgens Victoria Koblenko niet! Koblenko maakt vandaag een einde aan het liefdesprookje van Sylvie en Rafael, want Victoria beweert dat Sylvie Meis bewust Van der Vaart verleid heeft. Victoria Koblenko: "Ik was erbij toen Sylvie Meis tegen haar manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken!"

Wie nog mocht denken dat Sylvie Meis uit liefde getrouwd is met Rafael van der Vaart zal vandaag uit de droom ontwaken! Want Sylvie Meis heeft bewust aangestuurd op een echtverbintenis met de rijke voetballer Rafael van der Vaart! Van liefde zou, wat betreft Meis, geen sprake zijn. Van berekening wel, want volgens Meis vroegere collega Victoria Koblenko heeft Sylvie Meis haar manager gewoon opdracht te gegeven op zoek te gaan naar een rijke, beschikbare voetballer, met zij zou kunnen trouwen. De reden: Sylvie Meis wilde stoppen met werken en een luxeleventje leiden. En Victoria Koblenko weet het zeker zegt zij, want de van oorsprong Russische was erbij toen Meis haar manager opdracht gaf te gaan speuren naar een voetbalend goudhaantje dat haar het leven van een miljonairsvrouw kon bezorgen.

Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'

Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."

Toen Van der Vaart Sylvie tegen het lijf liep had de voetballer, die toen nog voor Ajax speelde, nog een relatie met Nancy. Maar die liefdesvlam die al vier jaar brandde doofde toen Rafael in een Amsterdamse disco Sylvie Meis zag...

Van de ene op de andere dag dumpte Van der Vaart de sexy Nancy. Nancy: "Toen Rafael het uitmaakte was ik erg verdrietig, want ik hield gewoon heel veel van hem," sprak Nancy eerder op ZIJonline. En ook Nancy heeft nog altijd haar twijfels of Rafael wel de juiste keus gemaakt heeft door Meis te trouwen. Een week na het showbizzhuwelijk van afgelopen zomer tussen Meis en Van der Vaart sprak zei: "Ik vraag me af of Sylvie beter bij Rafael past dan ik."

En dat zei Nancy niet uit jaloezie ten opzichte van opvolgster in het bed van Rafael. Nee, Nancy lijkt echt bezorgd over de toekomst van de man waarvan zij ooit zoveel hield. Nancy denkt namelijk dat de denkbeelden van Rafael en Sylvie mijlenver uit elkaar liggen. Het 'Hollywood'-huwelijk heeft haar dan ook zeer verbaasd. "Hij is van het soort 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg, terwijl Sylvie heel glamourous is en van showbizz houdt. Dat is zijn wereld helemaal niet. Daarom was het volgens mij meer haar huwelijk dan dat van hem. Als wij getrouwd waren, was het een heel ander soort huwelijk geworden."

SHO / Sylvie gaf opdracht tot zoeken van rijke voetballer!
Wat een geblaat, als Sylvie zo'n golddigger was dan had ze het wel beter aangepakt...ze zijn zelfs getrouwd onder huwelijkse voorwaarden destijds..als het haar om het geld te doen was had ze wel een andere voetballer aan de haak geslagen die met haar in gemeenschap van goederen had willen trouwen.....ik ben er dan ook gewoon van overtuigd dat ze echt wel van elkaar hielden..en ze hebben toch 10 jaar lief en leed gedeeld met elkaar..wat me best lang lijkt in dat wereldje waar hun in leven
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:04:41 #178
43556 miss_dynastie
pi_121155879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

Wat een geblaat, als Sylvie zo'n golddigger was dan had ze het wel beter aangepakt...ze zijn zelfs getrouwd onder huwelijkse voorwaarden destijds..als het haar om het geld te doen was had ze wel een andere voetballer aan de haak geslagen die met haar in gemeenschap van goederen had willen trouwen.....ik ben er dan ook gewoon van overtuigd dat ze echt wel van elkaar hielden..en ze hebben toch 10 jaar lief en leed gedeeld met elkaar..wat me best lang lijkt in dat wereldje waar hun in leven
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:05:53 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121155923
quote:

Sylvie toch.... Sephoria zit ook al jaren in Parijs.... bij het Louvre |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 16:11:27 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_121156201
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, Bram vertelde gisteren bij Boulevard dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:11:41 #181
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121156210
Maar het kan nog gekker. Zo schrijft Express ook dat "Sylvie een verhouding gehad zou hebben met rapper Ali B". En Bild tilt de hele situatie naar misschien wel het hoogst denkbare plan, en betrekt ook Sabia Boulahrouz erbij. Maar níet (alleen) als ware zij een geheime liefde van Rafael. Nee, als het aan Bild ligt, zou het zomaar kunnen dat Sylvie en Sabia niet zomaar 'vriendinnen' zijn! Hoewel de krant het woord niet nadrukkelijk opschrijft, is de gewekte indruk duidelijk: zou daar sprake zijn van een lesbisch onderonsje?

"Met HAAR gaat ze uit, bij HAAR vindt ze troost", opent de krant een apart stuk over Sabia. En spendeert vervolgens maar liefst drie kolommen aan een gedetailleerd verhaal over de innige vriendschap tussen Sylvie en Sabia, om vervolgens de slag te maken naar Rafael: "Op Facebook post ze meer foto's van zichzelf met Rafael, als met haar eigen man, met wie ze nota bene twee kinderen heeft."

De krant besluit dan ook met de duidelijkste hint ooit: "De Van der Vaarts wonen bij haar om de hoek. Eens zien wie van de twee ze de komende tijd vaker bezoekt…"

Geloof niet dat het hier al langs was gekomen, maar wat een mooie wending _O-

bron : http://www.rtl.nl/%28/act(...)en_in_het_vizier.xml
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 16:12:02 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_121156233
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sylvie toch.... Sephoria zit ook al jaren in Parijs.... bij het Louvre |:(
Ja maar ja, het Louvre. Daar heeft Sylvie toch niets te zoeken?
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:20:15 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121156577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef sherezade het volgende:
Ik zie Syl wel met brammetje in de toekomst *O*
Welnee, Brammetje is passé.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_121156671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:

Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?
Nee, niet hatelijk maar wel heel subtiel venijnig en tongue-in-cheek sarcastisch, want hoewel het er niet met zoveel woorden staat, haal je er absoluut de verbijstering uit over zoveel leegheid en bullshit. De verbijstering van Eva Hoeke, bedoel ik, over mensen de echt zo leven, en die het ook allemaal volkomen serieus nemen en normaal vinden. Het gaat echt alléén over tassen, schoenen, sportregimes, Hiawathabandjes, slippertjes, tomaten en tonijn voor de lunch. Over niks, dus. En dat ademt het hele interview uit: blablabla...wawawawa..blablawawa. Ik moet er heel hard om lachen; dit is precies de reden waarom ik zo houd van celebrity-interviews.

"Gewoon een halfuurtje op de loopband met mijn iPodje op en dan buikspiertjes doen. Even lekker de dag beginnen, noem ik dat."

Priceless.

"Ik heb mijn stijltjes."

"In Duitsland word ik omschreven als de vrouw die alle mannen willen hebben en die alle vrouwen willen zijn. Dat is toch mooi?"

"Cava. Heerlijk, maar ik word nooit dronken. Dat past niet bij een vrouw."

Als ik al deze uitspraakjes op een rijtje zet, en een maak een optelsommetje, dan denk ik maar één ding: z'n vrouw sla je als man toch de hersens in? (En als vrouw trouwens ook).
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:24:16 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121156728
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Team Damian!
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:26:54 #186
43556 miss_dynastie
pi_121156851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, Bram vertelde gisteren bij Boulevard dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.
Serieus? Wat een heerlijk nieuws :D *O*
En een dikke neus naar alle intimi dan...
pi_121156934
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
Daar heb je toch een nanny voor? ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:29:55 #188
43556 miss_dynastie
pi_121157013
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Beetje flauw, Raf moet gewoon werken. Zij zou zich om het kereltje moeten bekommeren...
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:33:09 #189
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_121157167
quote:
SYLVIE KREEG HULP VAN HELDERZIENDE

Sylvie van der Vaart wordt bijgestaan door een medium. Paragnoste Sarina heeft in de affaire rond de scheiding van Sylvie van der Vaart een "dubieuze rol gespeeld", zegt Evert Santegoeds tegen de Telegraaf.

De Nederlandse 'helderziende' zou de voetbalvrouw van allerlei adviezen voorzien. Bij het nemen van beslissingen schakelt ze de hulp van Sarina in.

Sylvie noemt het medium haar 'coach' en zou haar zelfs aan huis laten komen. De invloed van Sarina werd steeds groter: "Het ging van kwaad tot erger" vertelt een ingewijde vandaag aan De Telegraaf.

http://www.powned.tv/nieu(...)elp_sylvie_van.html#
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:35:03 #190
123170 alors
zlata1234
pi_121157284
Is ze nu opeens een slechte moeder omdat ze een paar uurtjes gaat winkelen ipv thuis op de bank zit met dr kind? Wie weet speelde hij wel bij een vriendje of had hij een feestje ergens.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 16:40:04 #191
43556 miss_dynastie
pi_121157545
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Is ze nu opeens een slechte moeder omdat ze een paar uurtjes gaat winkelen ipv thuis op de bank zit met dr kind? Wie weet speelde hij wel bij een vriendje of had hij een feestje ergens.
Neuh, ik heb haar altijd al een slechte moeder gevonden. Meer een Barbie met accessoire. Gelukkig heeft 'ie een liefhebbende nanny :7
pi_121158387
Een medium :D
Net onze Queen en prins Bernhard :D
pi_121159045
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

nee
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 17:19:21 #194
43556 miss_dynastie
pi_121159144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:16 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee
Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjes w/ Ik hoop op koude uitsluiting :Y)
pi_121159338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjes w/ Ik hoop op koude uitsluiting :Y)
Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...
pi_121159365
Sylvie hoeft echt niet op een houtje te bijten hoor. Ze heeft zelf een inkomen van 2 millie per jaar en er zal in de voorwaarden met zekerheid een regeling zijn opgenomen waarbij een maandelijkse toelage is vastgelegd ;)
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 17:27:00 #197
43556 miss_dynastie
pi_121159476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:28:50 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121159552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
Wie zegt dat ze van het simpele leven houdt?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:28:55 #199
123170 alors
zlata1234
pi_121159555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 17:30:32 #200
43556 miss_dynastie
pi_121159619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:

[..]

Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
Het zou mij niet verbazen als dat nieuwe RTL contract er helemaal niet gaat komen. De Bild is niet voor niets een charme-offensief de andere kant op aan het starten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')