Dit dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het uit de vingers van Nadine komt, die post wel vaker zulke pareltjes.
En als Sylvie het echt zelf geschreven heeft, dan moet ze cabaret gaan doen.
Lijkt mij ook gewoon een parodie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik geloof never nooit dat ze dit over zichzelf heeft geschreven. Kan me gewoon niet voorstellen....
Ik kan het me juist heel goed voorstellen, that's what makes it so sadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik geloof never nooit dat ze dit over zichzelf heeft geschreven. Kan me gewoon niet voorstellen....
Nou als je ergens hardcopy kan vinden..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik kan het me juist heel goed voorstellen, that's what makes it so sad
Nog even aanvullen met "Op Barbuda hebben we hulpjes die desgevraagd je gezicht verkoelen met een verstuiver van Evian" (dat stond ergens in de commentaren).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Ripley het volgende:
Het wijkt niet veel af van wat echt in de beaumonde stond (die kon ik me ook goed herinneren, die was hilarisch van foutheid)
"...ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik er groot in" (over Desginer Paradijs Unger in Hamburg)
".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)
Verderop in het artikel worden de 9 (waarom geen 10??) Glam Getaways van Sylvie herself genoemd. Hou je vast:
"....ga ik aan het begin van elk seizoen (met lege koffers) naar Parijs. Na drie dagen spenden keer ik met koffers vol huiswaarts. Ik kan niet wachten om Raf al mijn nieuwe aanwinsten van Dior en Luis Vuitton te laten zien".
"....voor een klein maandsalaris kun je hier heerlijk vertoeven" (over een hotel op Sardninie. Ik vraag met trouwens af wat ze onder "een klein maandsalaris" bedoel?)
"Omdat ik het hele jaar druk ben (waarmee? met op de tribune zitten? met shoppen? met socializen?) vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Cote d' Azur. Het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken"
"Handdoekje-aan-handdoekje liggen is niets voor mij, ik huur liever een villa"
"Twee weken St. Tropez betekent 14 bikini's mee. Van Mission graag"
http://www.dutchcowgirls.nl/media/256
Tsja ik huur ook liever een villaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Ripley het volgende:
Het wijkt niet veel af van wat echt in de beaumonde stond (die kon ik me ook goed herinneren, die was hilarisch van foutheid)
"...ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik er groot in" (over Desginer Paradijs Unger in Hamburg)
".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)
Verderop in het artikel worden de 9 (waarom geen 10??) Glam Getaways van Sylvie herself genoemd. Hou je vast:
"....ga ik aan het begin van elk seizoen (met lege koffers) naar Parijs. Na drie dagen spenden keer ik met koffers vol huiswaarts. Ik kan niet wachten om Raf al mijn nieuwe aanwinsten van Dior en Luis Vuitton te laten zien".
"....voor een klein maandsalaris kun je hier heerlijk vertoeven" (over een hotel op Sardninie. Ik vraag met trouwens af wat ze onder "een klein maandsalaris" bedoel?)
"Omdat ik het hele jaar druk ben (waarmee? met op de tribune zitten? met shoppen? met socializen?) vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Cote d' Azur. Het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken"
"Handdoekje-aan-handdoekje liggen is niets voor mij, ik huur liever een villa"
"Twee weken St. Tropez betekent 14 bikini's mee. Van Mission graag"
http://www.dutchcowgirls.nl/media/256
Blijft een overdreven iets, die Rihanna is gewoon een dom wijf, maargoed. Leuk mens dus die Eva.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Eva Hoeke, is iedereen haar vergeten?
Dat is die briljante ex-redactrice die Rihanna heel complimenteus neerzette als "N*ggabitch" en dacht dat dat wel kon. Wat haar dr baan kostte.
D'r cynische geintjes worden niet door iedereen gewaardeerd.
Groot gelijk ja, als ik het geld had ging ik echt niet handdoekje aan handdoekje liggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tsja ik huur ook liever een villa![]()
Pas op, je krijgt meteen een paar fans over je heen als je dat zegt hierquote:
Daarom zeg ik het ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Pas op, je krijgt meteen een paar fans over je heen als je dat zegt hier
Mensen die denken dat je dat gewoon in het openbaar kan zeggen zijn echt 100 jaar te laat geboren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Blijft een overdreven iets, die Rihanna is gewoon een dom wijf, maargoed. Leuk mens dus die Eva.
Een week later was Rihanna toch zelf in het nieuws vanwege een soortgelijke opmerking?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je dat gewoon in het openbaar kan zeggen zijn echt 100 jaar te laat geboren.
Heeft niks met Rihanna te maken, zoiets zeg je gewoon niet. We noemen haar toch ook geen white bitch?
Niet zo'n slim grietje dus die Eva.
-editje- gezien je conclusie jijzelf ook niet
I don't give a crap. Ik heb het niet over Rihanna, maar over de journalistieke non-vaardigheden van Eva Hoeke.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een week later was Rihanna toch zelf in het nieuws vanwege een soortgelijke opmerking?
niks, maar wat mankeert jou (en dat Sylvie geval) dat je niet zelf zoetjes meeneemt als je per se zoetjes in de koffie wilt?quote:
Wat goed, dit is het stuk, dank je wel!quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?
In geel nog wat extra (en iets kritischer) achtergrondinfo, van diezelfde journaliste, jaren later, in Vrij Nederland. In z'n gehéél een behoorlijk goed stuk trouwens, daarom ook gekopiëerd nadat ik het in de bibliotheek had gelezen, niet slechts om de gedeeltes over Sylvie. Het is echt een aanrader om te lezen.
In het interview hierboven kwam weliswaar nog heel vaag iets over die tomaat en die tonijn terecht, maar dermate vriendelijk weggemoffeld dat ze het ook gewoon níet hadden kunnen vermelden.
[ afbeelding ]
Wat een geblaat, als Sylvie zo'n golddigger was dan had ze het wel beter aangepakt...ze zijn zelfs getrouwd onder huwelijkse voorwaarden destijds..als het haar om het geld te doen was had ze wel een andere voetballer aan de haak geslagen die met haar in gemeenschap van goederen had willen trouwen.....ik ben er dan ook gewoon van overtuigd dat ze echt wel van elkaar hielden..en ze hebben toch 10 jaar lief en leed gedeeld met elkaar..wat me best lang lijkt in dat wereldje waar hun in levenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef Ripley het volgende:
Nog een leuk oud artikeltje uit een oud topicVictoria of sylvie, wate en sophie's choice
VICTORIA KOBLENKO: 'Sylvie Meis gaf manager opdracht rijke voetballer voor haar te vinden'
Was de eerste ontmoeting tussen Sylvie Meis en Rafael van der Vaart in een Amsterdamse disco een toevallige. Wist Sylvie Meis op dat moment niet dat ze tegenover een beroemde, steenrijke Ajax-vedette stond toen zij hem voor de eerste maal diep in de ogen keek? En was het droomhuwelijk in Heemskerk van afgelopen zomer wat Sylvie Meis betreft wel een huwelijk uit liefde? Volgens Victoria Koblenko niet! Koblenko maakt vandaag een einde aan het liefdesprookje van Sylvie en Rafael, want Victoria beweert dat Sylvie Meis bewust Van der Vaart verleid heeft. Victoria Koblenko: "Ik was erbij toen Sylvie Meis tegen haar manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken!"
Wie nog mocht denken dat Sylvie Meis uit liefde getrouwd is met Rafael van der Vaart zal vandaag uit de droom ontwaken! Want Sylvie Meis heeft bewust aangestuurd op een echtverbintenis met de rijke voetballer Rafael van der Vaart! Van liefde zou, wat betreft Meis, geen sprake zijn. Van berekening wel, want volgens Meis vroegere collega Victoria Koblenko heeft Sylvie Meis haar manager gewoon opdracht te gegeven op zoek te gaan naar een rijke, beschikbare voetballer, met zij zou kunnen trouwen. De reden: Sylvie Meis wilde stoppen met werken en een luxeleventje leiden. En Victoria Koblenko weet het zeker zegt zij, want de van oorsprong Russische was erbij toen Meis haar manager opdracht gaf te gaan speuren naar een voetbalend goudhaantje dat haar het leven van een miljonairsvrouw kon bezorgen.
Koblenko zegt dat in het kerstnummer van het mannenblad Esquire, waarin ze bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat Sylvie niet haar beste vriendin is. Koblenko: Ik word allergisch van Sylvie Meis die in FHM zegt dat Rafael niet met andere voetballers mag stappen als zij er niet bij is. Goh, hij zou eens naar een andere vrouw kijken." Maar daar blijft het niet bij, want dan zegt Koblenko "Ze gebruikt die jongen. Dat weet ik. Ik was erbij toen ze tegen haar voormalig manager zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
Koblenko verwijst Sylvie's verhaal dat zij net wist wie Rafael van der Vaart was toen ze hem voor de eerste keer ontmoette in een Amsterdamse disco dan ook naar het rijk der fabelen. Koblenko: "Dus toen ze zei dat ze niet eens wist dat Van der Vaart een voetballer was, hebben heel wat mensen in hun wereldje in hun vuistje gelachen. Ze had trouwens al wat met een speler van NAC gehad, dus zo onbekend was ze niet met voetballers."
Toen Van der Vaart Sylvie tegen het lijf liep had de voetballer, die toen nog voor Ajax speelde, nog een relatie met Nancy. Maar die liefdesvlam die al vier jaar brandde doofde toen Rafael in een Amsterdamse disco Sylvie Meis zag...
Van de ene op de andere dag dumpte Van der Vaart de sexy Nancy. Nancy: "Toen Rafael het uitmaakte was ik erg verdrietig, want ik hield gewoon heel veel van hem," sprak Nancy eerder op ZIJonline. En ook Nancy heeft nog altijd haar twijfels of Rafael wel de juiste keus gemaakt heeft door Meis te trouwen. Een week na het showbizzhuwelijk van afgelopen zomer tussen Meis en Van der Vaart sprak zei: "Ik vraag me af of Sylvie beter bij Rafael past dan ik."
En dat zei Nancy niet uit jaloezie ten opzichte van opvolgster in het bed van Rafael. Nee, Nancy lijkt echt bezorgd over de toekomst van de man waarvan zij ooit zoveel hield. Nancy denkt namelijk dat de denkbeelden van Rafael en Sylvie mijlenver uit elkaar liggen. Het 'Hollywood'-huwelijk heeft haar dan ook zeer verbaasd. "Hij is van het soort 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg, terwijl Sylvie heel glamourous is en van showbizz houdt. Dat is zijn wereld helemaal niet. Daarom was het volgens mij meer haar huwelijk dan dat van hem. Als wij getrouwd waren, was het een heel ander soort huwelijk geworden."
SHO / Sylvie gaf opdracht tot zoeken van rijke voetballer!
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat een geblaat, als Sylvie zo'n golddigger was dan had ze het wel beter aangepakt...ze zijn zelfs getrouwd onder huwelijkse voorwaarden destijds..als het haar om het geld te doen was had ze wel een andere voetballer aan de haak geslagen die met haar in gemeenschap van goederen had willen trouwen.....ik ben er dan ook gewoon van overtuigd dat ze echt wel van elkaar hielden..en ze hebben toch 10 jaar lief en leed gedeeld met elkaar..wat me best lang lijkt in dat wereldje waar hun in leven
Sylvie toch.... Sephoria zit ook al jaren in Parijs.... bij het Louvrequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Ripley het volgende:
Nee, Bram vertelde gisteren bij Boulevard dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd.
Ja maar ja, het Louvre. Daar heeft Sylvie toch niets te zoeken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvie toch.... Sephoria zit ook al jaren in Parijs.... bij het Louvre
Welnee, Brammetje is passé.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef sherezade het volgende:
Ik zie Syl wel met brammetje in de toekomst
Nee, niet hatelijk maar wel heel subtiel venijnig en tongue-in-cheek sarcastisch, want hoewel het er niet met zoveel woorden staat, haal je er absoluut de verbijstering uit over zoveel leegheid en bullshit. De verbijstering van Eva Hoeke, bedoel ik, over mensen de echt zo leven, en die het ook allemaal volkomen serieus nemen en normaal vinden. Het gaat echt alléén over tassen, schoenen, sportregimes, Hiawathabandjes, slippertjes, tomaten en tonijn voor de lunch. Over niks, dus. En dat ademt het hele interview uit: blablabla...wawawawa..blablawawa. Ik moet er heel hard om lachen; dit is precies de reden waarom ik zo houd van celebrity-interviews.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:
Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.quote:
Serieus? Wat een heerlijk nieuwsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, Bram vertelde gisteren bij Boulevard dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn.
Daar heb je toch een nanny voor?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
Beetje flauw, Raf moet gewoon werken. Zij zou zich om het kereltje moeten bekommeren...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij in ieder geval de enige die zich iets aan het kind gelegen laat. Daar lijken Raf & Syl zich niet al te druk over te maken.
quote:SYLVIE KREEG HULP VAN HELDERZIENDE
Sylvie van der Vaart wordt bijgestaan door een medium. Paragnoste Sarina heeft in de affaire rond de scheiding van Sylvie van der Vaart een "dubieuze rol gespeeld", zegt Evert Santegoeds tegen de Telegraaf.
De Nederlandse 'helderziende' zou de voetbalvrouw van allerlei adviezen voorzien. Bij het nemen van beslissingen schakelt ze de hulp van Sarina in.
Sylvie noemt het medium haar 'coach' en zou haar zelfs aan huis laten komen. De invloed van Sarina werd steeds groter: "Het ging van kwaad tot erger" vertelt een ingewijde vandaag aan De Telegraaf.
http://www.powned.tv/nieu(...)elp_sylvie_van.html#
Neuh, ik heb haar altijd al een slechte moeder gevonden. Meer een Barbie met accessoire. Gelukkig heeft 'ie een liefhebbende nannyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Is ze nu opeens een slechte moeder omdat ze een paar uurtjes gaat winkelen ipv thuis op de bank zit met dr kind? Wie weet speelde hij wel bij een vriendje of had hij een feestje ergens.
neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zijn in gemeenschap van goederen getrouwd.
Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjesquote:
Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook achter. Tot gister was in alle media te horen van wel. Maar 't verklaart natuurlijk wel waarom het golddiggertje zo graag bleef doen alsof het huwelijk nog goed was; centjes centjes centjesIk hoop op koude uitsluiting
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee het verklaart helemaal niks, als ze in gemeenschap van goederen waren getrouwd dan had je dat inderdaad kunnen denken...Maar ze zijn niet voor niks onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dus ze zijn snel klaar........ik denk dat de scheiding daarom ook snel rond is..zal me niks verbazen als de scheidingspapieren al ruim een tijd geleden zijn ingediend...
Wie zegt dat ze van het simpele leven houdt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft een half jaar een schijnhuwelijk in stand gehouden. Dat heeft ze echt niet gedaan omdat ze zo van het simpele leven houdt.
Het zou mij niet verbazen als dat nieuwe RTL contract er helemaal niet gaat komen. De Bild is niet voor niets een charme-offensief de andere kant op aan het starten....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Jahoor, alsof ze zelf niet genoeg verdient, het zou mij niet verbazen als ze met dat nieuwe RTL contract erbij straks meer verdient dan Raffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |