Nou ja, iemand met een goede opleiding kan nog altijd een leeghoofd zijn natuurlijk. Met studies heeft dat weinig te maken, meer met persoonlijkheid.quote:
Ach jemig, trek een joggingbroek aan, zet een film op en trek een fles wijn open.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik snap ergens ook wel dat ze eruit wil. Thuis wordt ze waarschijnlijk gillend gek, telefoon die roodgloeiend staat, iedereen wil vanalles van haar weten. En waar een ander dan een stuk was gaan fietsen ofzo, gaat zij shoppen. Moet ze toch lekker zelf weten?
Even de aflevering van Barend en Van Dorp teruggekeken waarin zij zat, tien jaar geleden, ze was toen vierentwintig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ten tijde van Ajax en TMF stond ze al met die Prodent bakkes. Dat was heus te zien.
Als ze bij Barend en van Dorp zat kwam ook dat perfectionistische meisje naar voren.
En misschien dacht hij dat hij het best wel leuk kon vinden, omdat hij die eigenschappen niet had, en dat het een goeie match was.
Zo'n riedel van een simplistische ex zegt mij dan eigenlijk niksDuh, dat die roept dat zij niks voor 'haar Raf' was.
Ze komt inderdaad wel perfectionistisch over, en weet goed wat ze wil. Ze is ook al zo volwassen voor iemand van 24 vind ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Even de aflevering van Barend en Van Dorp teruggekeken waarin zij zat, tien jaar geleden, ze was toen vierentwintig.
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-07-05-2003
Vanaf 20:20 ongeveer. Net samen met Rafaël.
En nu ontzettend bijlezen.
Achterlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:26 schreef Grunge. het volgende:
Ik had weleens in de Grazia gezien dat het hele huis van Rafaël en Sylvie vol met haar foto's hing, maar ook echt op deze oude beelden dezelfde in verschillende formaten.
[ afbeelding ]
Heb je een samenvatting?quote:
Is dit echt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef Nadine26 het volgende:
"Soms kan ik gewoon niet geloven dat dit echt mijn leven is en dat ik echt Sylvie van der Vaart ben, maar dan kijk ik in de spiegel, en dan zie ik daar dus de vrouw staan die door het Duitse tv-publiek (en dat zijn dus echt MILJOENEN mensen!!!) is uitverkozen tot mooiste vrouw en intelligentste presentatrice, en die vrouw... dat ben ik!!! Hoe leuk is dat?! Ik moet mezelf dan echt even in mijn arm knijpen, hoor, want ik ben ook maar een gewoon Hollands meisje, en dan is het soms best even raar om te beseffen dat al die miljoenen mensen (en dan tel ik het Engelse publiek niet eens mee, want dat zijn er ook MILJOENEN, en die adoreren mij ook massaal!!!), dat al die miljoenen mensen dus kwijlend aan mijn voeten liggen.
Als je dan bedenkt dat ik schoenmaatje 35 heb, is dat best grappig: zoveel mensen aan zulke kleine voetjes! Het is een beetje het Assepoestersprookje, als je erbij stilstaat. En als ik dan 's avonds ga slapen in mijn Dior-pyjama, en ik kijk naar mijn trofeeënkast, dan vraag ik me af waar ik het allemaal aan heb verdiend, de prijzen voor best geklede voetbalvrouw, mooiste kapsel, duurste handtas, liefste moeder van de wereld... en dan pink ik best eens een traantje weg, daar ben ik heel eerlijk in. Al die prijzen, de roem en het geld wegen natuurlijk niet op tegen het kleine geluk met mijn gezinnetje, dat altijd voorop staat, maar voor een gewoon meisje uit Holland is het heus wel eens heftig, om zo hoog te stijgen in het leven.
Mijn goede vriend Karl Lagerfeld zegt altijd: "Sylvie, jij bent mijn muze," maar ik denk op zo'n moment dat Karl een grapje maakt, want die man is een wereldberoemde modeontwerper en ik ben maar gewoon Sylvie uit Holland, maar als er dan de volgende dag een bos rozen wordt bezorgd op mijn vijfsterren hotelkamer, en op het kaartje staat 'Kusjes van Karl', nou, dan moet ik dus wel geloven dat hij het meent, van die muze. Gek, hè? Dat is dan ook weer zo'n knijpmomentje. Kippenvel krijg ik ervan, ik bedoel: van mijn eigen leven, maar gelukkig heb ik altijd wel een kasjmieren Prada-vestje liggen om snel om mijn schouders te slaan als ik het koud krijg van ontroering."
![]()
Dit zit tegen het zieke aan.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:25 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zit de hele tijd te denken aan een interview dat ik ooit met Sylvie las in de Jackie, als het tenminste de Jackie was, maar ik weet het bijna zeker. Een absoluut 'bewaar'-inteview met een grote fotoreportage erbij, volgens mij genomen op Ibiza. En Sylvie lag op die foto's over stenen en rotsblokken gedrapeerd in de laatste mode, uitgekozen door haar goede vriendin/styliste Dinges (die hierboven ook ergens op een foto staat), al is er een kleine kans dat het niet Sylvie was maar Yolanthe.
Nee, volgens mij was het Sylvie. En het was werkelijk het allerafgrijselijkste, stompzinnige, leeghoofdige, zielige, zichzelf totaal serieus nemende interview dat ik ooit met een BN'er heb gelezen - het was overduidelijk dat Sylvie grootse plannen had met zichzelf en haar carrière (die toen nog niet zo lekker van de grond was gekomen). Als ik het me goed herinner, gedroeg Sylvie zich zo self-important en blasé dat het zelfs de Jackie-verslaggeefster te machtig werd, terwijl die toch wel wat gewend moet zijn geweest, met andere woorden: Sylvie werd tussen de regels door behoorlijk afgezeken.
Kortom: heeft iemand dat interview toevallig bewaard?![]()
Té erg voor woorden, alhoewel zoveel pagina's.quote:
quote:Medium hielp Sylvie van der Vaart
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -
Medium Sarina zou Sylvie van der Vaart al een tijd hebben bijgestaan.
Sarina Bruens, bekend uit het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, schijnt een grote rol te spelen in het leven van Sylvie.
De Nederlandse helderziende zou de voetbalvrouw van allerlei adviezen voorzien. Bij het nemen van beslissingen schakelt ze de hulp van Sarina in.
Sylvie noemt het medium haar 'coach' en zou haar zelfs aan huis laten komen. De invloed van Sarina werd steeds groter: "Het ging van kwaad tot erger" vertelt een ingewijde vandaag aan De Telegraaf.
Owjee ze doet een juliaatje......quote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:46 schreef OProg het volgende:
Er is nu zelfs een moderne Raspoetin opgedoken .
[..]
Kennelijk heeft ze het er niet zo zwaar mee, want als ze compleet radeloos op de bank zat dan ging ze niet winkelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je dat shoppen dan werkelijk niet even uitstellen omdat je gaat scheiden, er papperazzi op je stoep staan, heel Twitter ontploft en je zoon dat ongetwijfeld allemaal meekrijgt?
Wat een volstrekte leeghoofden en met het gevaar dat ik óók een jaloerse wijvennijder lijk: blij dat hun wereld de mijne niet is. Stel nietsnutten is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele artikel uit de Krant!
[ Bericht 0% gewijzigd door Poezewoes op 04-01-2013 08:54:22 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Waarom heb ik dit allemaal zitten lezen? En waarom heeft ze op elke foto hetzelfde hoofd?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?
In geel nog wat extra (en iets kritischer) achtergrondinfo, van diezelfde journaliste, jaren later, in Vrij Nederland. In z'n gehéél een behoorlijk goed stuk trouwens, daarom ook gekopiëerd nadat ik het in de bibliotheek had gelezen, niet slechts om de gedeeltes over Sylvie. Het is echt een aanrader om te lezen.
In het interview hierboven kwam weliswaar nog heel vaag iets over die tomaat en die tonijn terecht, maar dermate vriendelijk weggemoffeld dat ze het ook gewoon níet hadden kunnen vermelden.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit allemaal zitten lezen? En waarom heeft ze op elke foto hetzelfde hoofd?
Twee weken geleden stond er in haar column dat die broer (die overigens een vriend heeft) dat hij elk jaar met kerst aan haar vraagt of hij kooolhydraten moet mijden bij het diner. Waarop zij elk jaar aangeeft dat dit echt niet hoeft, om maar even aan te tonen hoe "lekker gek" ze is. Koolhydraten met de kerst!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik kan het vorige deel niet meer quoten. Maar nog over de broer van Sylvie, het is mijn type ook niet. Maar ik vind hem wel een sympathiek leuk koppie hebben
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Twee weken geleden stond er in haar column dat die broer (die overigens een vriend heeft) dat hij elk jaar met kerst aan haar vraagt of hij kooolhydraten moet mijden bij het diner. Waarop zij elk jaar aangeeft dat dit echt neit hoeft, om maar even aan te tonen hoe "lekker gek" ze is. Koolhydraten met de kerst!!!
Als je daar echt in gelooft is het een goeie houvast. Maar helemaal zuiver kun je het niet noemen, nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat juist zo'n controlfreak zich zo laat leiden door een helderziende.
Dit stuk is wel redelijk om te kotsen, maar het is al flink wat jaar terug. Je ziet aan haar lijf ook dat ze nu eet (wat weten we nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zó hatelijk komt het stuk toch niet over, vanaf de kant van de journaliste (Eva Hoeke)?
In geel nog wat extra (en iets kritischer) achtergrondinfo, van diezelfde journaliste, jaren later, in Vrij Nederland. In z'n gehéél een behoorlijk goed stuk trouwens, daarom ook gekopiëerd nadat ik het in de bibliotheek had gelezen, niet slechts om de gedeeltes over Sylvie. Het is echt een aanrader om te lezen.
In het interview hierboven kwam weliswaar nog heel vaag iets over die tomaat en die tonijn terecht, maar dermate vriendelijk weggemoffeld dat ze het ook gewoon níet hadden kunnen vermelden.
[ afbeelding ]
Nee joh. Echt niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef sherezade het volgende:
Ik zie Syl wel met brammetje in de toekomst
Dat dus, nu kan ze helemaal niks meer goed doen wat ze ook zegt en doetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef DarkElf het volgende:
Verschrikkelijk zo´n dag gepluk en getrek aan je en dan ook nog continue vriendelijk en beleefd blijven. Oh en als ze ´raf´ zegt is t niet goed, maar als ze ´mijn man´ zegt ook niet. wat een gezeur
Verder: team Sylvie
Bazin! Dit briljante interview zocht ik ook. Nog een discussie op werk gehad met een vrouw waarin ik advocaat van de duivel speelde en dat vrouwen gewoon jaloers zijn. Was wel een sappige discussie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:24 schreef female81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil winnen want ik ben een winnaar, maar liefst twee keer in dat interview.
Wat maakt het uit of ze gaat shoppen, joh?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je dat shoppen dan werkelijk niet even uitstellen omdat je gaat scheiden, er papperazzi op je stoep staan, heel Twitter ontploft en je zoon dat ongetwijfeld allemaal meekrijgt?
Wat een volstrekte leeghoofden en met het gevaar dat ik óók een jaloerse wijvennijder lijk: blij dat hun wereld de mijne niet is. Stel nietsnutten is het.
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dat van die zoetjes in de koffie vond ik ook wel typisch trouwens.
Alleen al dat 'nee schat', en dan diegene helemaal zoetjes laten halen.. want zonder is natuurlijk niet goed genoeg.quote:
Mijn hemel wat een gezeurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen al dat 'nee schat', en dan diegene helemaal zoetjes laten halen.. want zonder is natuurlijk niet goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |