Op donderdag 3 januari 2013 23:06 schreef Ole het volgende:

Voor hun huwelijk wel jaquote:

Deze kaars wilde niet eens aan!quote:

Wat een leeghoofd is het toch ookquote:

Opleidingsniveau zegt geen ruk, ik heb een postmasteropleiding afgerond en zit al twee dagen hersenloos commentaar te leveren op een bekend stel dat gaat scheidenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een leeghoofd is het toch ookKan me niet schelen hoeveel opleidingen ze ooit heeft gedaan, blijkbaar heeft die bruiningssmurrie elke levende hersencel aangetast

Je bent niet de enige die meer dan huishoudschool heeft hier hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt geen ruk, ik heb een postmasteropleiding afgerond en zit al twee dagen hersenloos commentaar te leveren op een bekend stel dat gaat scheiden![]()
Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit shoppingtripje compleet uitgedacht is.

Haha nee dat eerder genoemde vooroordeel over huisvrouwen hier geloof ik ook niet. Al respecteer ik die over het algemeen meer dan omhoog gevallen carrière vrouwen die zichzelf heel wat vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die meer dan huishoudschool heeft hier hoor![]()
Stiekem geniet bijna heel Nederland ervan.

Ja maar...dan is die tas weg!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je dat shoppen dan werkelijk niet even uitstellen omdat je gaat scheiden, er papperazzi op je stoep staan, heel Twitter ontploft en je zoon dat ongetwijfeld allemaal meekrijgt?
Wat een volstrekte leeghoofden en met het gevaar dat ik óók een jaloerse wijvennijder lijk: blij dat hun wereld de mijne niet is. Stel nietsnutten is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |