PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Wel een goed idee eigenlijk. Wel ff anoniem die tweets doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef Toefjes het volgende:
Godver, bijna een project X feest georganiseerd. Beetje jammer dit.
geen balans plus 7 chem henkiequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef tochweerhenk het volgende:
beste team ooit 155k
http://www.futhead.com/fifa/squads/3215747/#squad-player
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef tochweerhenk het volgende:
beste team ooit 155k
http://www.futhead.com/fifa/squads/3215747/#squad-player
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een van de kutste teams die hier ooit is gepost.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Een collega whatsappte vandaag aan me: Wil je nog een kat?
Toen stuurde ik terug: Ik lust helemaal geen kat
Hee Baje hoe gaat onze prijsfiks?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Baje het volgende:
[..]
geen balans plus 7 chem henkie
👂👀👂
.....👄......
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een geheime boodschap heeft 'ie achtergelaten in één van z'n video's.
Ik heb ook zijn adres gevonden op internet en wat andere gegevens. Ik heb Bob ook op mijn 2e account een vriendschapsverzoek verstuurd en op FB. Verder heb ik nu geen tijd om een brief te sturen omdat ik bijna nooit alleen thuis ben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niets, behalve wat wederzijdse XBL vrinden aanspreken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Suits![]()
Ze kan er wel leuker uitzien overigens.
Je kan alleen brieven sturen als je alleen bent?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook zijn adres gevonden op internet en wat andere gegevens. Ik heb Bob ook op mijn 2e account een vriendschapsverzoek verstuurd en op FB. Verder heb ik nu geen tijd om een brief te sturen omdat ik bijna nooit alleen thuis ben.
gr gr
Snap ik ook niet helemaal ja..quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je kan alleen brieven sturen als je alleen bent?
Hij heeft zojuist verteld dat hij niet wil dat zijn ouders het weten...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je kan alleen brieven sturen als je alleen bent?
Dan nog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist verteld dat hij niet wil dat zijn ouders het weten...
Ja, maar die hangen toch niet letterlijk ieder moment om zijn nek neem ik aan..Of traden ze gezellig mee?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikkenieweetquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die hangen toch niet letterlijk ieder moment om zijn nek neem ik aan..Of traden ze gezellig mee?
Op piratebay en youtube kan je altijd wel tips en tutorials + download link vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef Rijst het volgende:
Eindelijk Vegas pro 10 gekraakt. Vanavond nieuwe youtube vid
Ik denk dat de kroontjespen en de inkt in een kast liggen die op slot zit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dan zeg dat ik een envelop nodig heb om een brief te sturen gaan ze vragen waarvoor. Dan ga ik niet zeggen dat het ergens anders voor is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die hangen toch niet letterlijk ieder moment om zijn nek neem ik aan..Of traden ze gezellig mee?
envelop kan je ook zelf halenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dan zeg dat ik een envelop nodig heb om een brief te sturen gaan ze vragen waarvoor. Dan ga ik niet zeggen dat het ergens anders voor is.
Want hij heeft geen kamer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I know man. Maar deze was lastiger zat van de week al te kloten maar zonder suc6quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op piratebay en youtube kan je altijd wel tips en tutorials + download link vinden
Postzegels kosten 1 euroquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Wie stuurt er even een envelop en een postzegel naar darkie?
Zijn ouders openen vast ook zijn postquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Wie stuurt er even een envelop en een postzegel naar darkie?
het perkament ook denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat de kroontjespen en de inkt in een kast liggen die op slot zit.
Na 00:30 ja. Maar nee, ik open wel mijn post.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn ouders openen vast ook zijn post![]()
Klinken nogal control freak. DS2 heeft toch ook een lock op zijn internet na 00:00 ofzo?
Jammer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:00 schreef BDIL het volgende:
Deal Ba is voltooidHeeft voor 3,5 jaar getekend bij Chelsea
Ja, ik heb al zo lang geen brief meer gestuurd dat ik niet eens meer weet waar het ligt. Bovendien is mijn handschrift slecht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef Thorb het volgende:
Gewoon een envelop en postzegels uit de kast pakken, of ben ik de enige waarbij dat zo voor het grijpen ligt
jammerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:00 schreef BDIL het volgende:
Deal Ba is voltooidHeeft voor 3,5 jaar getekend bij Chelsea
Perfecte business!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hee Baje hoe gaat onze prijsfiks?
Dan vragen zijn ouders zich waar hij naartoe gaat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Tik het op de computer, print het uit, fiets langs het postkantoor en klaar.
In FUT11 of 12 had iedereen het over hem en niemand snapte waarom hij niet in UT zat. Nu zit hij erin en hij is bronze met 2*quote:
We hebben op dit moment wel een printer die het doet maar dan moet ik naar de andere kamer dus dan ziet de vriend van mijn moeder datquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Tik het op de computer, print het uit, fiets langs het postkantoor en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
Deze zit in m'n kop, al de hele dag:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Laat die koala gast bellen, hij prankte de Media Markt ook zo goed
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT11 of 12 had iedereen het over hem en niemand snapte waarom hij niet in UT zat. Nu zit hij erin en hij is bronze met 2*
[..]
We hebben op dit moment wel een printer die het doet maar dan moet ik naar de andere kamer dus dan ziet de vriend van mijn moeder datIk wil hem wel bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan doe ik of ik Rik van EA ben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[..]
In FUT11 of 12 had iedereen het over hem en niemand snapte waarom hij niet in UT zat. Nu zit hij erin en hij is bronze met 2*
[..]
We hebben op dit moment wel een printer die het doet maar dan moet ik naar de andere kamer dus dan ziet de vriend van mijn moeder datHeeft hij geen werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
[..]
[..]
We hebben op dit moment wel een printer die het doet maar dan moet ik naar de andere kamer dus dan ziet de vriend van mijn moeder datMission Impossible 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik snap echt niet wat er grappig aan dat filmpje isquote:
quote:
Nee, al een tijdje niet meer maar hij is wel op zoek.quote:
Heb je zijn nummer nu wel dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil hem wel bellen.Dan doe ik of ik Rik van EA ben.
Doen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer maar hij is wel op zoek.
Morgenmiddag ben ik wel alleen thuis dus dan zou ik eventueel een brief kunnen sturen.
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer maar hij is wel op zoek.
Morgenmiddag ben ik wel alleen thuis dus dan zou ik eventueel een brief kunnen sturen.
[..]
Heb je zijn nummer nu wel dan?
Geweldig filmpje ditquote:
Wie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Perfecte business!
Waar is GJE ik mis hem.
"Ik word helemaal wakkahr. ..ik wil jullie graag andere keer zien." En dan achteraan: "Houdoe"quote:
''100 oiro, vor blikje, in de water! ... ish nie normal'quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Ik word helemaal wakkahr. ..ik wil jullie graag andere keer zien." En dan achteraan: "Houdoe"
wtfquote:
Dat lijkt me niet want hij gaat naar de nPower league 1, daar spelen bijna geen spelers met een rating van 70 of meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Jamie Murphy (van Motherwell) is naar Sheffield United. Grote kans dat hij een upgrade (naar zijn IF) krijgt zodra hij getransfered wordt?
Fipo*quote:
Hmm ach ja ik speel toch bijna niet met hem en kan hem nu met winst verkopen. Wil het risico niet nemen, en anders koop ik hem wel terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet want hij gaat naar de nPower league 1, daar spelen bijna geen spelers met een rating van 70 of meer
Fijn dat je het zegt, zal dat team eens gaan verkopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Jamie Murphy (van Motherwell) is naar Sheffield United. Grote kans dat hij een upgrade (naar zijn IF) krijgt zodra hij getransfered wordt?
Ja was sws al bang dat hij een upgrade ging krijgen. De meeste silver IFs die ik heb zijn al 74 dus verwacht dar niet zo snel een upgrade van. Eventueel Hosiner wel want die is niet van 74->74 gegaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fijn dat je het zegt, zal dat team eens gaan verkopen.
Wat mis je aan GJE?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Perfecte business!
Waar is GJE ik mis hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hapquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat mis je aan GJE?Hij post niet meer in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel in bijvoorbeeld KLB.
Net als Raviolipunch en Marcie
e- maar ik zie net dat Marcie al ruim 2 weken niet meer gepost heeft.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Beter tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij post niet meer in dit topic.
Maar wel in bijvoorbeeld KLB.
Net als Raviolipunch en Marcie
e- maar ik zie net dat Marcie al ruim 2 weken niet meer gepost heeft.
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #7quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat uit dat ene topic, zo ja linkje?
quote:
Atmodikoro was een heldquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik was alweer vergeten dat Sylvie eerder ook al iets had met Atmodikoro, Zlatan en zelfs Mino Raiola
Gratis pakje dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef Alovenac het volgende:
Mata in de 89e minuut van de laatste wedstrijd met het doelpunt en de titel, eens kijken wat voor team er nu gaat komen.. 3 titels met dit team gehaald.
Yes, zat helemaal niks in..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gratis pakje dus.![]()
Wat voor team speel je nu mee?
Voor volgend jaar, duo met Kouyatequote:Papa Gueye zou met zijn enorme postuur prima in de Premier League passen. De 1 meter 92 lange Senegalees heeft genoeg mogelijkheden gehad om in Engeland aan de slag te gaan. “Elk jaar hebben grote clubs interesse. Voor de Olympische Spelen van afgelopen zomer kon ik naar Tottenham Hotspur en Stoke City. De onderhandelingen waren vergevorderd”, zegt de verdediger, die echter nog altijd bij Metalist Kharkiv in Oekraïne speelt. (Allsport)
Geen idee wie het is. Maar ik heb dan ook niet zoveel met mensen die ik niet ken of niet voor Feyenoord zijn.quote:
Dit team had je eigenlijk al moeten verkopen en anders nu. Spelers als Touré, Kompany, Aguero en Nasri gaan enorm dalen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Yes, zat helemaal niks in..
[ afbeelding ]
Eens kijken wat de waarde hier van is ongeveer en wat ervoor terug te kopen is.. Dit team heb ik immers al 2/3 maanden.
Maarten Atmodikoro, rechtsback meen ik. Ik weet nog dat ik als klein jongetje "Atmodikoro, atmodikoro, lalalala" zong op de de melodie van La Cucamachaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee wie het is. Maar ik heb dan ook niet zoveel met mensen die ik niet ken of niet voor Feyenoord zijn.
Klopt, maar heb het ook 1.5 maand niet gespeeld vanwege CODquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit team had je eigenlijk al moeten verkopen en anders nu. Spelers als Touré, Kompany, Aguero en Nasri gaan enorm dalen.
Gewoon 2 weken met een budgetteam spelen en daarna een team als dit voor de helft van de prijs terugkopen.
Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om het onvermijdelijke dalen van spelers lijkt me een beter advies. Als je echt wil verkopen dan zou ik het nu maar doen jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit team had je eigenlijk al moeten verkopen en anders nu. Spelers als Touré, Kompany, Aguero en Nasri gaan enorm dalen.
Gewoon 2 weken met een budgetteam spelen en daarna een team als dit voor de helft van de prijs terugkopen.
Ik wilde sowieso na een nieuwe titel switchen van team, dalen van spelers hou je toch wel.. Alleen nu ff kijken wat ik precies wilquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om het onvermijdelijke dalen van spelers lijkt me een beter advies. Als je echt wil verkopen dan zou ik het nu maar doen ja
Jij kan inderdaad wel een verlies maken met je 4/5 miljoen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon lekker spelen en je niet druk maken om het onvermijdelijke dalen van spelers lijkt me een beter advies.
Ik heb er een Pro League team achter. Vargas is geniaal goed he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Echt wat een fucking geil team.
Oh ja, das ook nog belangrijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar is hij ook snel? En 1.92 betekent dat hij shiny zou zijn
Vargas is echt achterlijk goed jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er een Pro League team achter. Vargas is geniaal goed he?
[ afbeelding ]
Kan je hele leuke hybrids mee maken dit jaar dankzij die nieuwe links, maar heb er ook nog niet mee gespeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef Alovenac het volgende:
Straks eens even kijken hoe 41212 speelt...
Eigenlijk liep ik vorig jaar echt voor op de rest, zonder het zelf te weten. Had al voor de 3-5-2/Kanu hype een 3-5-2 met Kanu op CDM terwijl hij een CAM was/is. Alleen de voorhoede was kutquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Kanu op CDM was ook een gouden greep trouwens..fysiek van Lukaku en een geniaal schot ook in zijn linker..wat een beest
FUT hipsterquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk liep ik vorig jaar echt voor op de rest, zonder het zelf te weten. Had al voor de 3-5-2/Kanu hype een 3-5-2 met Kanu op CDM terwijl hij een CAM was/is. Alleen de voorhoede was kut
Die past wel in mijn team maar Ofoe vind ik ook heel erg goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Kanu op CDM was ook een gouden greep trouwens..fysiek van Lukaku en een geniaal schot ook in zijn linker..wat een beest
Dat is ook de voornaamste reden inderdaad, alleen ben ik niet goed in het maken van hybrids maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je hele leuke hybrids mee maken dit jaar dankzij die nieuwe links, maar heb er ook nog niet mee gespeeld.
MESSI KOPENMquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:31 schreef Alovenac het volgende:
+- 425k om een nieuw team te maken, eens kijken.
Wat wil je ook met Arbeloa op RBquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna een ragequit van hemLekkere potjes
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna een ragequit van hemLekkere potjes
Waarom alleen maar EPL teams?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Alovenac het volgende:
Dit team ervoor terugkopen, of ga ik dan ook veel waarde inleveren op bepaalde spelers buiten Bale?
[ afbeelding ]
Ik heb een serie a, BBVA, Russische league en Bundesliga team gehad.. Maar ze speelde allemaal niet zo fijnquote:
ENrique > Clichyquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Alovenac het volgende:
Dit team ervoor terugkopen, of ga ik dan ook veel waarde inleveren op bepaalde spelers buiten Bale?
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is 95 fitness laag?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest net tegen een Nederlander met als teamnaam Westcarr FC en zijn club heet Den Haag Youth. Toen verwachtte ik een Engels bronze team met Westcarr en Slew maar het was een hybrid met Weston-Westcarr-Taylor voorin en verder nog Opara, Ashe, Kim Kwang Suk, Yun Young Sun, Balchan, Oh Seung Bum en Baek Ji Hoon (in willekeurige volgorde)
Gelukkig was hij slecht en ik kon zelfs met sommige spelers op 95 fitness makkelijk winnen met 1-5. In zijn profiel staat HAMAS en ik gebruikte de Ajax home kit. Hij is nu vast boos
Ik begin bijna nooit een wedstrijd met een speler onder de 95 fitness. Het loopt bij mij niet meer als ik spelers onder de 95 fitness heb. Overigens is Smith wel een baas, hij heeft nu 5 goals uit 12 wedstrijden als CB.quote:
Dat is wel heel extreem..ik laat ze doorgaans niet onder de 90 komen..af en toe 1 of 2 spelers op 89. Merk je echt niets van. Morale wel altijd 99.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin bijna nooit een wedstrijd met een speler onder de 95 fitness. Het loopt bij mij niet meer als ik spelers onder de 95 fitness heb. Overigens is Smith wel een baas, hij heeft nu 5 goals uit 12 wedstrijden als CB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |