quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
Laat die koala gast bellen, hij prankte de Media Markt ook zo goed
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT11 of 12 had iedereen het over hem en niemand snapte waarom hij niet in UT zat. Nu zit hij erin en hij is bronze met 2*
[..]
We hebben op dit moment wel een printer die het doet maar dan moet ik naar de andere kamer dus dan ziet de vriend van mijn moeder datIk wil hem wel bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan doe ik of ik Rik van EA ben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[..]
In FUT11 of 12 had iedereen het over hem en niemand snapte waarom hij niet in UT zat. Nu zit hij erin en hij is bronze met 2*
[..]
We hebben op dit moment wel een printer die het doet maar dan moet ik naar de andere kamer dus dan ziet de vriend van mijn moeder datHeeft hij geen werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
[..]
[..]
We hebben op dit moment wel een printer die het doet maar dan moet ik naar de andere kamer dus dan ziet de vriend van mijn moeder datMission Impossible 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik snap echt niet wat er grappig aan dat filmpje isquote:
quote:
Nee, al een tijdje niet meer maar hij is wel op zoek.quote:
Heb je zijn nummer nu wel dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil hem wel bellen.Dan doe ik of ik Rik van EA ben.
Doen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer maar hij is wel op zoek.
Morgenmiddag ben ik wel alleen thuis dus dan zou ik eventueel een brief kunnen sturen.
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer maar hij is wel op zoek.
Morgenmiddag ben ik wel alleen thuis dus dan zou ik eventueel een brief kunnen sturen.
[..]
Heb je zijn nummer nu wel dan?
Geweldig filmpje ditquote:
Wie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Perfecte business!
Waar is GJE ik mis hem.
"Ik word helemaal wakkahr. ..ik wil jullie graag andere keer zien." En dan achteraan: "Houdoe"quote:
''100 oiro, vor blikje, in de water! ... ish nie normal'quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Ik word helemaal wakkahr. ..ik wil jullie graag andere keer zien." En dan achteraan: "Houdoe"
wtfquote:
Dat lijkt me niet want hij gaat naar de nPower league 1, daar spelen bijna geen spelers met een rating van 70 of meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Jamie Murphy (van Motherwell) is naar Sheffield United. Grote kans dat hij een upgrade (naar zijn IF) krijgt zodra hij getransfered wordt?
Fipo*quote:
Hmm ach ja ik speel toch bijna niet met hem en kan hem nu met winst verkopen. Wil het risico niet nemen, en anders koop ik hem wel terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet want hij gaat naar de nPower league 1, daar spelen bijna geen spelers met een rating van 70 of meer
Fijn dat je het zegt, zal dat team eens gaan verkopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Jamie Murphy (van Motherwell) is naar Sheffield United. Grote kans dat hij een upgrade (naar zijn IF) krijgt zodra hij getransfered wordt?
Ja was sws al bang dat hij een upgrade ging krijgen. De meeste silver IFs die ik heb zijn al 74 dus verwacht dar niet zo snel een upgrade van. Eventueel Hosiner wel want die is niet van 74->74 gegaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fijn dat je het zegt, zal dat team eens gaan verkopen.
Wat mis je aan GJE?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Perfecte business!
Waar is GJE ik mis hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hapquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat mis je aan GJE?Hij post niet meer in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel in bijvoorbeeld KLB.
Net als Raviolipunch en Marcie
e- maar ik zie net dat Marcie al ruim 2 weken niet meer gepost heeft.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Beter tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij post niet meer in dit topic.
Maar wel in bijvoorbeeld KLB.
Net als Raviolipunch en Marcie
e- maar ik zie net dat Marcie al ruim 2 weken niet meer gepost heeft.
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #7quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat uit dat ene topic, zo ja linkje?
quote:
Atmodikoro was een heldquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik was alweer vergeten dat Sylvie eerder ook al iets had met Atmodikoro, Zlatan en zelfs Mino Raiola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |