Dat lijkt me niet want hij gaat naar de nPower league 1, daar spelen bijna geen spelers met een rating van 70 of meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Jamie Murphy (van Motherwell) is naar Sheffield United. Grote kans dat hij een upgrade (naar zijn IF) krijgt zodra hij getransfered wordt?
Fipo*quote:
Hmm ach ja ik speel toch bijna niet met hem en kan hem nu met winst verkopen. Wil het risico niet nemen, en anders koop ik hem wel terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet want hij gaat naar de nPower league 1, daar spelen bijna geen spelers met een rating van 70 of meer
Fijn dat je het zegt, zal dat team eens gaan verkopen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Jamie Murphy (van Motherwell) is naar Sheffield United. Grote kans dat hij een upgrade (naar zijn IF) krijgt zodra hij getransfered wordt?
Ja was sws al bang dat hij een upgrade ging krijgen. De meeste silver IFs die ik heb zijn al 74 dus verwacht dar niet zo snel een upgrade van. Eventueel Hosiner wel want die is niet van 74->74 gegaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fijn dat je het zegt, zal dat team eens gaan verkopen.
Wat mis je aan GJE?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Perfecte business!
Waar is GJE ik mis hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hapquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat mis je aan GJE?Hij post niet meer in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel in bijvoorbeeld KLB.
Net als Raviolipunch en Marcie
e- maar ik zie net dat Marcie al ruim 2 weken niet meer gepost heeft.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Beter tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij post niet meer in dit topic.
Maar wel in bijvoorbeeld KLB.
Net als Raviolipunch en Marcie
e- maar ik zie net dat Marcie al ruim 2 weken niet meer gepost heeft.
SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf. #7quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat uit dat ene topic, zo ja linkje?
quote:
Atmodikoro was een heldquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik was alweer vergeten dat Sylvie eerder ook al iets had met Atmodikoro, Zlatan en zelfs Mino Raiola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |