Kan logistiek gezien niet, aangezien ze met z'n tienen de kerk verlieten en niemand nog even snel alle makeup eraf moest halen... Toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zou de Mol in de kerk hebben gezeten? Zoals de Mol twee jaar geleden ook gewoon in die bus zat?
Lijkt me ook wel dat dit een leuk seizoen wordt, heb me in elk geval goed vermaakt bij de 2e opdracht! Wat een naaiacties bij die 1e 5!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Die hoogtevrees was niet gespeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hoogtevrees was niet gespeeld.
Who cares, hij is inmiddels exitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.
Dat was een toevalligheid omdat Tania net een RT had gemaakt met de twitter account van @IkBenDeMol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef Maartel het volgende:
Net even frontpage bijgelezen. Hoe ontzettend dom zou het zijn als de officiele site perongeluk naar het WIDM account op twitter heeft gelinkt bij de genoemde kandidaat?
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
De mol is bruin gekleurd, Zarayda is bruin gekleurd. Dit kan geen toeval zijn!
Maar minderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..
Ik heb 't ook gemist.quote:
Thanks, dan bespaar ik me de moeitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Meh, geen muzikale hint oid. Jammer.
Verder had Ewout weinig te melden
totaal niet leuk, en zelfs erg eng bij DWDD, ze altijd zo onzekerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:15 schreef 5thencounter het volgende:
En Jup, leuk bij DWDD en Cabaretjes en stukjes bijdehand in NRC maar een lafbek al het er op aan komt...nou nog leren lachen...
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind die hint uit de leader naar Daniel wel sterk. Het zou een schande zijn als ze zijn naam namelijk per ongeluk verkeerd zouden spellen, en dan ook nog net de letter i
Er staat Bossevain, terwijl hij Boissevain heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |