Welke flinke beperking? Die 0,5% per jaar daling vanaf 52%? Da's euro's per maand op een huis van een miljoen... Dat gaat de 18 miljard bezuiniging niet opleveren hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:50 schreef Basp1 het volgende:
En zoals we weten houdt dit kabinet tot nu toe vast aan de flinke beperking van de HRA, maar dat is blijkbaar nog niet goed genoeg voor sommige lieden alhier.
Het afschaffen van de spaarhypotheek en dergelijke gaat op termijn flink wat opleveren. Maar het is onzin om alleen van de HRA 18 miljard bezuinigingen te willen halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Welke flinke beperking? Die 0,5% per jaar daling vanaf 52%? Da's euro's per maand op een huis van een miljoen... Dat gaat de 18 miljard bezuiniging niet opleveren hoor.
Je rekenmachine is kapot ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Welke flinke beperking? Die 0,5% per jaar daling vanaf 52%? Da's euro's per maand op een huis van een miljoen... Dat gaat de 18 miljard bezuiniging niet opleveren hoor.
is het nu 14 of 18 miljard, je gooit met cijfers alsof je een bankier of politicus bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De HRA per direct afschaffen, briljant! Dat ze dat in Den Haag niet verzonnen hebben!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
is het nu 14 of 18 miljard, je gooit met cijfers alsof je een bankier of politicus bent.
Koop in 2013 dat huis met een annuitaire hypotheek ipv geheel of gedeeltelijk aflossingsvrij en zie hoeveel de maandlasten van de koper stijgen en de totale aftrek som die men ontvangt over de looptijd heel flink verminderd.
Jij wil die bezuiniging op 1 dag bereiken?
We gaan het zien, ik verwacht wel een beter doordachte en onderbouwde oplossing, van remco.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De HRA per direct afschaffen, briljant! Dat ze dat in Den Haag niet verzonnen hebben!
Ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik verwacht wel een beter doordachte en onderbouwde oplossing, van remco.
Ik wacht nog steeds hieropquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en nu ga je eindelijk ons de werkelijke economische waarde voorrekenen ipv een goedkope (phun intended) one-liner? Kom, reken het ons voor.
Oldest trick in the book: Voorspel allemaal dingen, bij de dingen die uitkomen roep je "zie je wel, ik had het goed!"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Net zo gelachen zeker als die mensen die hem uitlachten toen hij de huizencrisis
voorspelde?
In 2025 zijn zelfs mensen in de steun miljonair, komt door al het geprint van de centrale bank. De echte rijken zitten in het edelmetaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:10 schreef monkyyy het volgende:
Voorspelling: Rond het jaar 2025 jaar lezen we verhalen over vastgoed miljonairs die als een malle zijn gaan kopen in 2013-2015 om particulier te verhuren.
Ik heb liever een vastgoed portefeuille 20 appartementen waarvan ik maandelijks huuropbrengsten binnenkrijg dan 50 kilo glimmend geel metaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:45 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
In 2025 zijn zelfs mensen in de steun miljonair, komt door al het geprint van de centrale bank. De echte rijken zitten in het edelmetaal.
Ooh... ik geef direct toe dat goud in mijn ogen maar een zacht glimmend metaal is dat niet wil roesten. Maar wat geeft jouw zoveel vertrouwen in vastgoed? Dat zijn immers maar wat gestapelde bakstenen of een fundering. Goud is wat dat betreft net iets zeldzamer, mobieler en universeler als ruilmiddel of store of value. Vastgoed was een leuke belegging toen de zeepbel werd geblazen, nu het niet meer rendeert is het ineens een stuk minder aantrekkelijk om als store of value te dienen. Natuurlijk levert het een inkomen op maar daar tegenover staan ook kosten. Verzekeren, belastingen, onderhoud etc.. etc...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb liever een vastgoed portefeuille 20 appartementen waarvan ik maandelijks huuropbrengsten binnenkrijg dan 50 kilo glimmend geel metaal.
Voor wat voor absurde prijs gaat dat spul tegenwoordig over de toonbank? Anderhalf modaal inkomen per kilo ofzo?
In dat geval zou ik juist heel blij zijn met papieren schulden die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Je bent niet erg consequent in je redenatie (of juist welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:29 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh... ik geef direct toe dat goud in mijn ogen maar een zacht glimmend metaal is dat niet wil roesten. Maar wat geeft jouw zoveel vertrouwen in vastgoed? Dat zijn immers maar wat gestapelde bakstenen of een fundering. Goud is wat dat betreft net iets zeldzamer, mobieler en universeler als ruilmiddel of store of value. Vastgoed was een leuke belegging toen de zeepbel werd geblazen, nu het niet meer rendeert is het ineens een stuk minder aantrekkelijk om als store of value te dienen. Natuurlijk levert het een inkomen op maar daar tegenover staan ook kosten. Verzekeren, belastingen, onderhoud etc.. etc...
Als straks het fiat geldsysteem klapt dan zal je pas zien wat de waarde van goud is, als blijkt dat de papieren beloften niet nagekomen kan worden ben je als bezitter van PM heel blij me je dure klompjes geel metaal. Uiteraard moet je niet in van die papieren goudcertificaten zitten dat is net zo waardeloos als fiat.
Owjee, het is 1985 all over againquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Mmm.. in 2011 is de kredietgroei al begonnen aan de krimp:
[ afbeelding ]
Nu nog even wachten op het Minsky moment op de huizenmarkt![]()
Zoals Remco reeds eerder zei: 14 miljard subsidie naar de banksters en nog steeds kunnen ze het hoofd niet boven water houden zonder steun van de overheden en ECB![]()
Gaat nog leuk worden als grote investeerders straks hun bezittingen moeten gaan liquideren om lopende of aflopende (pun intended) verplichtingen na te komen.
Fact: Er zijn nauwelijks meer eurobiljetten en euromuntjes dan we in Nederland aan hypotheekschuld hebben...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Digi2 het volgende:
De hoeveelheid euro´s is zo groot dat het aantal nederlandse hypotheekschulden te klein is om een cash squeeze te veroorzaken.
Daar zou ik wel eens een onderbouwing van willen zien. Ik zou niet weten hoeveel geld er in NL is, net zo goed als ik niet weet wat onze totale hypotheekschuld in NL is. Dit hoeft overigens nog niets te betekenen, want de waarde van al ons vastgoed is waarschijnlijk veel hoger.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Fact: Er zijn nauwelijks meer eurobiljetten en euromuntjes dan we in Nederland aan hypotheekschuld hebben...
Geen idee, Remco probeert doomsday predictions te verspreiden ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Fact. Ik moet de eerste persoon nog zien die zijn hypothecaire lening in muntjes aflost.
waar gaat deze discussie in 's hemelsnaam over?
Het kan nu toch niet lang meer duren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, Remco probeert doomsday predictions te verspreiden ofzo?
Een scenario mbt een mogelijk Minsky moment tav de nederlandse huizenmarkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Fact. Ik moet de eerste persoon nog zien die zijn hypothecaire lening in muntjes aflost.
waar gaat deze discussie in 's hemelsnaam over?
dat hebben woningcorporaties gedaan 40 jaar terug en de gaan nu allemaal faillietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik had nu echt al dik ingekocht op de woningmarkt als ik de miljoenen had. Dik verhuren en over twintig jaar verkopen voor dikke winst
Welke gaan er komend jaar failliet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat hebben woningcorporaties gedaan 40 jaar terug en de gaan nu allemaal failliet
Omdat ze veel te veel leverage hebben gebruikt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat hebben woningcorporaties gedaan 40 jaar terug en de gaan nu allemaal failliet
dan zou ik ze maar niet naasten als ik de overheid was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als fiat instort vraag ik gewoon lekker jouw goud en ingeblikte voedsel als huur voor mijn woonruimte en als je het daar niet mee eens bent, ga je maar op straat slapen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:29 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ooh... ik geef direct toe dat goud in mijn ogen maar een zacht glimmend metaal is dat niet wil roesten. Maar wat geeft jouw zoveel vertrouwen in vastgoed? Dat zijn immers maar wat gestapelde bakstenen of een fundering. Goud is wat dat betreft net iets zeldzamer, mobieler en universeler als ruilmiddel of store of value. Vastgoed was een leuke belegging toen de zeepbel werd geblazen, nu het niet meer rendeert is het ineens een stuk minder aantrekkelijk om als store of value te dienen. Natuurlijk levert het een inkomen op maar daar tegenover staan ook kosten. Verzekeren, belastingen, onderhoud etc.. etc...
Als straks het fiat geldsysteem klapt dan zal je pas zien wat de waarde van goud is, als blijkt dat de papieren beloften niet nagekomen kan worden ben je als bezitter van PM heel blij me je dure klompjes geel metaal. Uiteraard moet je niet in van die papieren goudcertificaten zitten dat is net zo waardeloos als fiat.
Naast goud, voedsel en brandstof verzamelt een beetje prepper ook nog wapensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als fiat instort vraag ik gewoon lekker jouw goud en ingeblikte voedsel als huur voor mijn woonruimte en als je het daar niet mee eens bent, ga je maar op straat slapen.
Joh. De enige speculanten in dit topic zijn de mensen die geen huis kunnen betalen maar dat wel maar wat graag willen, en daarvoor willen dat alles maar verandert, omdat ze de rare gedachte hebben dat als datgene wat zij willen gebeurd, ze dan ineens voor een appel en een ei een kasteel kunnen kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En zo verwerd het topic een verzamelplaats van enkele wereldvreemde gevaarlijke gekken met een beetje erg rare fantasie
Jambers kan wel weer terug uit pensioen komen
Google evenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef Krisp het volgende:
[..]
Daar zou ik wel eens een onderbouwing van willen zien. Ik zou niet weten hoeveel geld er in NL is, net zo goed als ik niet weet wat onze totale hypotheekschuld in NL is. Dit hoeft overigens nog niets te betekenen, want de waarde van al ons vastgoed is waarschijnlijk veel hoger.
En maar wachten en hopen dat een koophuis goedkoper word dan een huurwoning. Eigenlijk is dat al zo imo, of tenminste ik woon in een leuk koophuis die mij qua maandelijkse kosten (inclsuief aflossing) goedkoper is dan wanneer ik het zou huren. Nou zit de reservering voor onderhoud er niet bij natuurlijk maar ik kan dat altijd zelf beslissen van waneer ik iets wil doen. Ipv smeken en beden en wachten op de woningstichting/huis verhuurder.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Joh. De enige speculanten in dit topic zijn de mensen die geen huis kunnen betalen maar dat wel maar wat graag willen, en daarvoor willen dat alles maar verandert, omdat ze de rare gedachte hebben dat als datgene wat zij willen gebeurd, ze dan ineens voor een appel en een ei een kasteel kunnen kopen.
En dat dan in plaats van al die energie te stoppen in het verbeteren van hun eigen situatie waardoor ze eventueel de mogelijkheden zelf verkrijgen, waarvan ze nu passief zitten te wachten tot voor hun externe factoren dermate veel veranderen dat ze toch kunnen bereiken waar ze over fantaseren zonder daar zelf een poot voor uit te hebben hoeven steken.
En ook even uit mijn hoofd 400 miljard aan spaartegoeden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Google even
Uit m'n hoofd iets van 600 miljard hypotheekschuld in NL, en iets van 800 miljard aan euromunten en biljetten.
Plus pakweg een 1000 miljard in de pensioenpot. En dan heeft het vastgoed in Nederland ook nog waarde...quote:Op zondag 6 januari 2013 11:05 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
En ook even uit mijn hoofd 400 miljard aan spaartegoeden.
tru mode aanquote:Op zondag 6 januari 2013 11:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Plus pakweg een 1000 miljard in de pensioenpot. En dan heeft het vastgoed in Nederland ook nog waarde...
Leuk! Tot je je realiseert dat dat niet meer is dan een claim op arbeid van de toekomstige generatie, veiliggesteld toen die generatie nog niet eens stemrecht had...quote:Op zondag 6 januari 2013 11:33 schreef 99.999 het volgende:
Plus pakweg een 1000 miljard in de pensioenpot.
Waar heb je het precies over? Dit is gewoon het gespaarde geld dat de pensioenfondsen nu beheren en waarvan een flink deel via de grijze golf de economie weer in komt de komende decennia.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Leuk! Tot je je realiseert dat dat niet meer is dan een claim op arbeid van de toekomstige generatie, veiliggesteld toen die generatie nog niet eens stemrecht had...
^^ Precies dat! Privaat sparen terwijl er collectief schulden worden opgebouwd betekent dat die grijze golf in de toekomst wil dat iemand voor hem werkt. Vergeet niet dat "geld" niet het doel is, het gaat om de arbeid die je ermee kan laten verrichten.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over? Dit is gewoon het gespaarde geld dat de pensioenfondsen nu beheren en waarvan een flink deel via de grijze golf de economie weer in komt de komende decennia.
Volgens mij laat je frustratie je nu wel heel erg creatief denken...quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Precies dat! Privaat sparen terwijl er collectief schulden worden opgebouwd betekent dat die grijze golf in de toekomst wil dat iemand voor hem werkt. Vergeet niet dat "geld" niet het doel is, het gaat om de arbeid die je ermee kan laten verrichten.
Ik ben dan ook heel benieuwd of onze pensioenfondsen het 100 jaar uithouden.
Boeit de hoeveelheid fysiek geld dan? Hoe wou je deze vergelijking gaan maken als over 30 jaar er geen fysiek geld meer is en alles digitaal gaat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Uit m'n hoofd iets van 600 miljard hypotheekschuld in NL, en iets van 800 miljard aan euromunten en biljetten.
't Is slechts ongeveer 2,5k aan fysiek geld per inwoner...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Overigens vind ik 800 miljard een beste hoeveelheid, dat is 50K aan fysiek geld per inwoner.
800 miljard gedeeld door 16 miljoen = 2500?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
't Is slechts ongeveer 2,5k aan fysiek geld per inwoner...
Maak daar eens 300-320 miljoen eurogebruikers vanquote:Op zondag 6 januari 2013 14:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
800 miljard gedeeld door 16 miljoen = 2500?
Dus iemand vraagt hoeveel geld er in NL is, en wat de NL hypotheekschuld is,quote:Op zondag 6 januari 2013 14:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maak daar eens 300-320 miljoen eurogebruikers van
Onze nationale munt bestaat al een tijdje niet meer...
En dan blijkt nu dat je de EU en NL door de war hebt gehaald?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
De euro is niet alleen van de Nederlanders, het is een Europese munt. Lijkt mij dan ook logisch dat als je zegt dat er maar 800 miljard aan euro munten in omloop is dat dit geld voor de hele EU.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:39 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En dan blijkt nu dat je de EU en NL door de war hebt gehaald?
Niet als er gevraagd wordt hoeveel geld er in NL is. Dan is het totaal onzinnig.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef ComplexConjugate het volgende:
De euro is niet alleen van de Nederlanders, het is een Europese munt. Lijkt mij dan ook logisch dat als je zegt dat er maar 800 miljard aan euro munten in omloop is dat dit geld voor de hele EU.
Zo... zo... het wachten is nu op de salarisverlaging voor scriptkiddies als Scorpie en CoolGuyquote:IT-bedrijven korten oudere werknemers
AMSTERDAM - Diverse IT-bedrijven vragen duurdere werknemers om salaris in te leveren.
© ANP
Dat meldde het Financieele Dagblad maandag op basis van gesprekken met de bestuurders van bedrijven als Capgemini en Ordina.
De salarisverlaging loopt bij Capgemini in sommige gevallen op tot 10 procent en raakt 400 veelal oudere werknemers.
Bij automatiseerder Ordina komt demotie volgens personeelsdirecteur Wouter van Essenberg op beperkte schaal voor, als salarissen niet meer aansluiten op de marktwaarde. Het gaat daarbij ''vaker'' om oudere werknemers, zei hij tegen het FD.
Bestuurder Jeroen Versteeg van Capgemini hoopt met zijn aanpak een nieuwe ontslagrondebij zijn bedrijf te kunnen vermijden. ''Ik geloof echt dat dit in het belang is van de continuïteit van het bedrijf. Dat ik er niet de populariteitsprijs mee win, dat zij dan maar zo.''
Door: ANP
bron: nu.nl
Daar kun je dan net zo lang op wachten als dat jij een huis naar je zin kunt kopenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zo... zo... het wachten is nu op de salarisverlaging voor scriptkiddies als Scorpie en CoolGuy
Geinige ontwikkeling. Terwijl er steeds meer signalen zijn dat er een tekort komt aan goede ICT'ers, lees je dit soort verhalen die het tegenovergestelde beweren.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zo... zo... het wachten is nu op de salarisverlaging voor scriptkiddies als Scorpie en CoolGuy
Ik verwacht minimaal >5000.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:58 schreef poemojn het volgende:
Om welke salarissen gaat dat dan? >3000, >4000, >5000, >6000? Wat moet je je daarbij voorstellen?
Dat doen ze bij het MKB bedrijf waar ik werk al vanaf 3000quote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef poemojn het volgende:
Het niveau waarop overwerk gewoonlijk wel van je verwacht maar niet extra betaald wordt dus? Dan zal er wel flink over de arbeidsvoorwaarden onderhandeld gaan worden.
Je vergeet dat wij a) geen babyboomers zijn, b) wel waar voor ons geld bieden en c) ik vandaag mijn review gesprek heb en je wel even zal vertellen hoeveel erbij komt dit keerquote:Op maandag 7 januari 2013 10:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens dik geld binnen harken'quote:Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso, want tussen de 4k en 5k zitten de mensen die gewoon netjes hun werk doen.
Geld binnenharkenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens dik geld binnen harken'![]()
Dat niet, maar ook weer niet heel slecht tochquote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geld binnenharkenja vast, want van 5k bruto per maand kan je echt riant leven, like a boss.
Oh maar dat mogen ze denken. Maakt mij niet uit. In tegenstelling tot jou lig ik niet wakker van het feit dat er tig mensen op de wereld zijn die veel en veel en veel meer verdienen dan ik. Ik heb daar geen boodschap aan.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens dik geld binnen harken'![]()
Nou... nou... ik denk dat als die banksters hier meelezen zich een breuk lachen om dit soort bedraagjes![]()
Doen jullie maar het echte werk dan tellen wij ondertussen het geld wel
Natuurlijk niet heel slecht, maar je koopt ook weer geen Cristal of White Star champagne met 5k bruto natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat niet, maar ook weer niet heel slecht toch
Nee hoor, maar voor Xeno/Complex is 5k per maand verdienen blijkbaar al genoeg om onder de term graaier te vallen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dat niet, maar ook weer niet heel slecht toch
Xeno slaat gewoon wild om zich heen want alles en iedereen wat geld wil verdienen en verdiend, meer dan gemiddeld is natuurlijk klote, omdat hij het zelf ook niet heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar voor Xeno/Complex is 5k per maand verdienen blijkbaar al genoeg om onder de term graaier te vallen.
Een keer moet dat zelfs ook wel kunnen maar om er nu dagelijks mee te ontbijten wordt het net niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet heel slecht, maar je koopt ook weer geen Cristal of White Star champagne met 5k bruto natuurlijk.
ja, voor een keer kan dat wel ja. ik vind champagne hoe dan ook niet lekker, dus ik geef er nog geen 5 euro voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een keer moet dat zelfs ook wel kunnen maar om er nu dagelijks mee te ontbijten wordt het net niet.
En dan kom je er ook achter dat die champagne nu niet echt beter smaakt dan een 10* zo goedkope fles, maar om te patsen is zoiets natuurlijk altijd leuk.
Lijkt mij toch wel, 5k is serieus veel geld imo. Met zoveel poen kan je op zijn minst een gemiddelde zeepbel woning kopenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geld binnenharkenja vast, want van 5k bruto per maand kan je echt riant leven, like a boss.
Zo was het helemaal niet bedoeltquote:Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef Basp1 het volgende:
En xeno moest je weer perse op de man spelen omdat er geen valide argument meer beschikbaar waren?
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel, 5k is serieus veel geld imo. Met zoveel poen kan je op zijn minst een gemiddelde zeepbel woning kopen
[..]
Zo was het helemaal niet bedoelt![]()
Neem jezelf eens voor dit jaar niet alles in het negatieve te zien
Luister eens even ik ben niet degene die die geroepen heeft dat je een graaier bent met 5k.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef Scorpie het volgende:
je ziet nu dat andere mensen je gedrag ook al door beginnen te krijgen?
Ik verwachtte eigenlijk iets met 'scheefwerker' o.i.d. van je.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
Luister eens even ik ben niet degene die die geroepen heeft dat je een graaier bent met 5k.
Ik ga dit jaar in ieder geval minstens 6 weken op vakantie dus dan heb je geen last van mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef ComplexConjugate het volgende:
Neem jezelf eens voor dit jaar niet alles in het negatieve te zien
Daar maak je toch wel een mooi Travel-topic van? M'n eerste gedachte: IDIOOT je hele vakantie in de auto (of motor?) zitten... Maar Google Maps zegt dat het maar 180 uur is. Dan houd je 5 weken over om uit te rustenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:47 schreef Basp1 het volgende:
Ik ga dit jaar in ieder geval minstens 6 weken op vakantie dus dan heb je geen last van mij.![]()
Om ook maar even mee te patsen met de mannen hier, van amsterdam naar singapore rijden 18.500 KM vertrek halverwege november en oud en nieuw in signapore vieren.
Dat travel topic komt er nog wel, maar aangezien hier mensen ook geen uitkeringen topic en andere gezever topics hebben dacht ik, meld ook eens iets wat niet direct met de nederlandse huizenmarkt te maken heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daar maak je toch wel een mooi Travel-topic van? M'n eerste gedachte: IDIOOT je hele vakantie in de auto (of motor?) zitten... Maar Google Maps zegt dat het maar 180 uur is. Dan houd je 5 weken over om uit te rusten
dit verhaal is niet het tegenovergestelde, het is een soort van aanvulling.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef antfukker het volgende:
[..]
Geinige ontwikkeling. Terwijl er steeds meer signalen zijn dat er een tekort komt aan goede ICT'ers, lees je dit soort verhalen die het tegenovergestelde beweren.
Ik ga samen met een goede maat van me. Het is redelijk goed georganiseerd, in totaal kunnen 20 auto` s mee, ze zitten tot nu toe op 15 inschrijvingen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazenreis
Ga je helemaal alleen?
Kijk... dat is pas een bazenactie... lekker die Chinezen uitlachen om hun huizenmarkt zeepbelquote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef Basp1 het volgende:
Wat wel jammer is want we willen eigenlijk nog wel naar zo'n gebouwde stad met bijna geen inwoners.
Is zo'n woning niks voor jou? De locatie maakt toch niets uit?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
Kijk... dat is pas een bazenactie... lekker die Chinezen uitlachen om hun huizenmarkt zeepbel
Ik houd niet van Chinees etenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Is zo'n woning niks voor jou? De locatie maakt toch niets uit?
Dan begin je daar een patatzaak. Doen die chinezen hier ook.quote:
Ik vind dat maar vies de hele dag in die frituurlucht staanquote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan begin je daar een patatzaak. Doen die chinezen hier ook.
Je wil gewoon geen enkele moeite doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik vind dat maar vies de hele dag in die frituurlucht staan![]()
Daarnaast is friet met mayo gewoon heel slecht voor de lijn
Met wie? En is dat een race? Het klinkt mij bekend in de oren. En ik denk dat een Bekende van mij het ook ging doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar in ieder geval minstens 6 weken op vakantie dus dan heb je geen last van mij.![]()
Om ook maar even mee te patsen met de mannen hier, van amsterdam naar singapore rijden 18.500 KM vertrek halverwege november en oud en nieuw in signapore vieren.
jawel ze gaan nu dividendbelasting betalen ofwel verhuurbelasting zoals het nu nog heetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dan zou ik ze maar niet naasten als ik de overheid was.
Ne terug uit Africaquote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daar maak je toch wel een mooi Travel-topic van? M'n eerste gedachte: IDIOOT je hele vakantie in de auto (of motor?) zitten... Maar Google Maps zegt dat het maar 180 uur is. Dan houd je 5 weken over om uit te rusten
*Edit*: ow, en je rijdt 4000 km om![]()
Correct. Voorlopig zullen veel mensen moeten blijven huren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voorlopig gaan er niet veel mensen een huis kopen als ik de berichten zo zie.
Dat is dan wel weer gunstig voor de mensen die hun huis niet kwijtraken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Correct. Voorlopig zullen veel mensen moeten blijven huren.
Lijkt me voor beiden niet gunstig, maar gelukkig heb ik er persoonlijk geen enkele last van. (Aangezien ik in het verleden niet naar Xeno en zijn posse heb geluisterd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is dan wel weer gunstig voor de mensen die hun huis niet kwijtraken.
Dit topic gaat toch over de huizenmarkt? Dat jij er geen last van hebt is fijn voor je maar verder niet boeiend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me voor beiden niet gunstig, maar gelukkig heb ik er persoonlijk geen enkele last van. (Aangezien ik in het verleden niet naar Xeno en zijn posse heb geluisterd.)
Really? Ik dacht dat het over Xeno's en jouw denkbeelden ging... Mijn welgemeende excuses...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit topic gaat toch over de huizenmarkt? Dat jij er geen last van hebt is fijn voor je maar verder niet boeiend.
Er is niks mis met huren. Moet er niet aan denken om vast te zitten aan een hypotheek van een paar ton. Nooit niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Correct. Voorlopig zullen veel mensen moeten blijven huren.
Dat heb ik nou met het huren van een tv. Of een auto. Of een CV ketel. Of een geiser. Of een huis. En ga zo maar door... Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Er is niks mis met huren. Moet er niet aan denken om vast te zitten aan een hypotheek van een paar ton. Nooit niet.
Ikzelf heb mijn schaapjes allang op het droge, mijn dochter is starter en dan is de situatie op dit moment zo dat huren gunstiger is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Really? Ik dacht dat het over Xeno's en jouw denkbeelden ging... Mijn welgemeende excuses...![]()
Als je vader je niet helpt wel ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ikzelf heb mijn schaapjes allang op het droge, mijn dochter is starter en dan is de situatie op dit moment zo dat huren gunstiger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |