Ik ga dit jaar in ieder geval minstens 6 weken op vakantie dus dan heb je geen last van mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef ComplexConjugate het volgende:
Neem jezelf eens voor dit jaar niet alles in het negatieve te zien
Daar maak je toch wel een mooi Travel-topic van? M'n eerste gedachte: IDIOOT je hele vakantie in de auto (of motor?) zitten... Maar Google Maps zegt dat het maar 180 uur is. Dan houd je 5 weken over om uit te rustenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:47 schreef Basp1 het volgende:
Ik ga dit jaar in ieder geval minstens 6 weken op vakantie dus dan heb je geen last van mij.![]()
Om ook maar even mee te patsen met de mannen hier, van amsterdam naar singapore rijden 18.500 KM vertrek halverwege november en oud en nieuw in signapore vieren.
Dat travel topic komt er nog wel, maar aangezien hier mensen ook geen uitkeringen topic en andere gezever topics hebben dacht ik, meld ook eens iets wat niet direct met de nederlandse huizenmarkt te maken heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daar maak je toch wel een mooi Travel-topic van? M'n eerste gedachte: IDIOOT je hele vakantie in de auto (of motor?) zitten... Maar Google Maps zegt dat het maar 180 uur is. Dan houd je 5 weken over om uit te rusten
dit verhaal is niet het tegenovergestelde, het is een soort van aanvulling.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef antfukker het volgende:
[..]
Geinige ontwikkeling. Terwijl er steeds meer signalen zijn dat er een tekort komt aan goede ICT'ers, lees je dit soort verhalen die het tegenovergestelde beweren.
Ik ga samen met een goede maat van me. Het is redelijk goed georganiseerd, in totaal kunnen 20 auto` s mee, ze zitten tot nu toe op 15 inschrijvingen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazenreis
Ga je helemaal alleen?
Kijk... dat is pas een bazenactie... lekker die Chinezen uitlachen om hun huizenmarkt zeepbelquote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef Basp1 het volgende:
Wat wel jammer is want we willen eigenlijk nog wel naar zo'n gebouwde stad met bijna geen inwoners.
Is zo'n woning niks voor jou? De locatie maakt toch niets uit?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef ComplexConjugate het volgende:
Kijk... dat is pas een bazenactie... lekker die Chinezen uitlachen om hun huizenmarkt zeepbel
Ik houd niet van Chinees etenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Is zo'n woning niks voor jou? De locatie maakt toch niets uit?
Dan begin je daar een patatzaak. Doen die chinezen hier ook.quote:
Ik vind dat maar vies de hele dag in die frituurlucht staanquote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan begin je daar een patatzaak. Doen die chinezen hier ook.
Je wil gewoon geen enkele moeite doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik vind dat maar vies de hele dag in die frituurlucht staan![]()
Daarnaast is friet met mayo gewoon heel slecht voor de lijn
Met wie? En is dat een race? Het klinkt mij bekend in de oren. En ik denk dat een Bekende van mij het ook ging doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar in ieder geval minstens 6 weken op vakantie dus dan heb je geen last van mij.![]()
Om ook maar even mee te patsen met de mannen hier, van amsterdam naar singapore rijden 18.500 KM vertrek halverwege november en oud en nieuw in signapore vieren.
jawel ze gaan nu dividendbelasting betalen ofwel verhuurbelasting zoals het nu nog heetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dan zou ik ze maar niet naasten als ik de overheid was.
Ne terug uit Africaquote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daar maak je toch wel een mooi Travel-topic van? M'n eerste gedachte: IDIOOT je hele vakantie in de auto (of motor?) zitten... Maar Google Maps zegt dat het maar 180 uur is. Dan houd je 5 weken over om uit te rusten
*Edit*: ow, en je rijdt 4000 km om![]()
Correct. Voorlopig zullen veel mensen moeten blijven huren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voorlopig gaan er niet veel mensen een huis kopen als ik de berichten zo zie.
Dat is dan wel weer gunstig voor de mensen die hun huis niet kwijtraken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Correct. Voorlopig zullen veel mensen moeten blijven huren.
Lijkt me voor beiden niet gunstig, maar gelukkig heb ik er persoonlijk geen enkele last van. (Aangezien ik in het verleden niet naar Xeno en zijn posse heb geluisterd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is dan wel weer gunstig voor de mensen die hun huis niet kwijtraken.
Dit topic gaat toch over de huizenmarkt? Dat jij er geen last van hebt is fijn voor je maar verder niet boeiend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me voor beiden niet gunstig, maar gelukkig heb ik er persoonlijk geen enkele last van. (Aangezien ik in het verleden niet naar Xeno en zijn posse heb geluisterd.)
Really? Ik dacht dat het over Xeno's en jouw denkbeelden ging... Mijn welgemeende excuses...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit topic gaat toch over de huizenmarkt? Dat jij er geen last van hebt is fijn voor je maar verder niet boeiend.
Er is niks mis met huren. Moet er niet aan denken om vast te zitten aan een hypotheek van een paar ton. Nooit niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Correct. Voorlopig zullen veel mensen moeten blijven huren.
Dat heb ik nou met het huren van een tv. Of een auto. Of een CV ketel. Of een geiser. Of een huis. En ga zo maar door... Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Er is niks mis met huren. Moet er niet aan denken om vast te zitten aan een hypotheek van een paar ton. Nooit niet.
Ikzelf heb mijn schaapjes allang op het droge, mijn dochter is starter en dan is de situatie op dit moment zo dat huren gunstiger is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Really? Ik dacht dat het over Xeno's en jouw denkbeelden ging... Mijn welgemeende excuses...![]()
Als je vader je niet helpt wel ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ikzelf heb mijn schaapjes allang op het droge, mijn dochter is starter en dan is de situatie op dit moment zo dat huren gunstiger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |