Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Is het bij vrouwen niet zo dat je na je eerste menstruatie niet meer groeit?
Nee hoor, dat wil je niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef LookAtMe het volgende:
ik wil wel met je testen of hij werkt
Nee is onzin.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Nee, dan zouden veel jonge meisjes tegenwoordig wel heel klein blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hoax! Vrouwen blijven zelfs na hun 20ste groeien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor jou al helemaal, Turkie. Isse aanbieding? Turken.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef shenkiede het volgende:
ggd heeft wel altijd gelijk hij zou 30 cm worden goed gelukt
4 januari jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef foknerd het volgende:
[..]
Morgen feestje Maccie in Zwolle toch?
Niets vergeleken met wat ik heb door moeten gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
GGD BTW Ik best vaakvond het altijd dom. Voelde me echt genaaid toen klasgenoten zeiden van ja ik wilde het niet dus ik hoefde het niet en ik dus het wel had gedaan
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niets vergeleken met wat ik heb door moeten gaan.Vroeger altijd poepproblemen gehad en moest naar ziekenhuis een keertje om mijn darmen te laten legen. Ik moest in hurk houding liggen en toen kwam zo'n zuster met zo'n cilinder in mijn poepert
en daarna trokken ze poep eruit
![]()
Pijn dat het deed.
Een relatiegeschenkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Gulmez het volgende:
ggd zit toch op hanzeland ofzo ik moest daar is heen toen ik van een antilliaans wijf tijdens zomercarnaval een soa had op gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Hij draait hem om en gebruikt hem nog een keerquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef Saisai het volgende:
Ik zei toch dat Gulmez geen condooms kon betalen
hahaha ik ben niet zo eentje die hem schoonspoelt ik doe hem gelijk na gebruik bij het groenafval van de burenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hij draait hem om en gebruikt hem nog een keer![]()
Turken![]()
Schoonspoelen is ook een beetje overbodig he, als je beide kanten al gebruikt hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahaha ik ben niet zo eentje die hem schoonspoelt ik doe hem gelijk na gebruik bij het groenafval van de buren
Schoonspoelen om hem een 3e en 4e keer te gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Schoonspoelen is ook een beetje overbodig he, als je beide kanten al gebruikt hebt.
Zoveel seks heeft die jongen niet, het is niet elke dag carnaval.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Schoonspoelen om hem een 3e en 4e keer te gebruiken
'Connie', die kende ik nog nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Gulmez het volgende:
ts heeft geen geld om een connie te kopen
En jouw thuisland maar vechten en smeken om bij de EU te komen omdat jullie zelf jullie rotzooi niet voor elkaar kunnen krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Gulmez het volgende:
hier allemaal een grote bek, op straat zijn jullie doodsbang en kijken jullie naar de grond, hahaha elk ras is sterker dan de nederlanders, kijk maar op straat, de grootste mietjes die het snelst gaan huilen zijn jullie en dan hier een grote bek op internet dom volk hahaha wat boeit het wat je zegt als je op straat bang bven jjullie zijn gewoon het zwakke ras van de wereld![]()
Zal me niets verbazen als het nog lukt ook. De EU.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
En jouw thuisland maar vechten en smeken om bij de EU te komen omdat jullie zelf jullie rotzooi niet voor elkaar kunnen krijgen
Lukt wel ja, de EU geeft Ford al subsidie om haar Europese fabrieken te sluiten en deze te verplaatsen naar Turkije.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als het nog lukt ook. De EU.
Kost alleen maar geld die onzin, hadden we maar gewoon zelfstandig gebleven.
Ja ehm...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:13 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb de oplossing voor het pijnloos laten zetten van een spiraaltje.
stap 1: raak zwanger
stap 2: pleeg abortus onder narcose en vraag of ze er meteen een spiraaltje bijzetten.
Klaar!
Nadeel is echter wel dat het hele proces mentaal nogal zwaar kan zijn.
Ik neem aan dat je het over de reacties van Gulmez hebt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom doe je niks tegen die rasistiche opmerkingen
Eerder die van jullie rasistische nederlandersquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de reacties van Gulmez hebt?
Ik voel me gediscrimineerd door jou met je vooroordelen over racisme.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Eerder die van jullie rasistische nederlanders![]()
![]()
Ik had niet het gehele topic doorgelezen want op pagina 2 zag ik dat het beruchte kwebbelclubje weer aanwezig was en dan val ik in slaap achter pc. Enfin, reacties waren niet bijzonder netjes, mee eens maar het is nu wel klaar geloof ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom doe je niks tegen die rasistiche opmerkingen
Ja, saisai die een spiraaltje heeft laten plaatsen, wat vind jij daar nou van Frank, dat vrouwen door helse pijn gaan om seks te kunnen hebben zonder zwangerschap?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had niet het gehele topic doorgelezen want op pagina 2 zag ik dat het beruchte kwebbelclubje weer aanwezig was en dan val ik in slaap achter pc. Enfin, reacties waren niet bijzonder netjes, mee eens maar het is nu wel klaar geloof ik.
Maar goed, ik als rasechte diplomaat heb het gezever maar even weggehaald. Dan kunnen we nu weer over tot de orde van de dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |