'Connie', die kende ik nog nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Gulmez het volgende:
ts heeft geen geld om een connie te kopen
En jouw thuisland maar vechten en smeken om bij de EU te komen omdat jullie zelf jullie rotzooi niet voor elkaar kunnen krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Gulmez het volgende:
hier allemaal een grote bek, op straat zijn jullie doodsbang en kijken jullie naar de grond, hahaha elk ras is sterker dan de nederlanders, kijk maar op straat, de grootste mietjes die het snelst gaan huilen zijn jullie en dan hier een grote bek op internet dom volk hahaha wat boeit het wat je zegt als je op straat bang bven jjullie zijn gewoon het zwakke ras van de wereld![]()
Zal me niets verbazen als het nog lukt ook. De EU.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
En jouw thuisland maar vechten en smeken om bij de EU te komen omdat jullie zelf jullie rotzooi niet voor elkaar kunnen krijgen
Lukt wel ja, de EU geeft Ford al subsidie om haar Europese fabrieken te sluiten en deze te verplaatsen naar Turkije.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:28 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als het nog lukt ook. De EU.
Kost alleen maar geld die onzin, hadden we maar gewoon zelfstandig gebleven.
Ja ehm...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:13 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb de oplossing voor het pijnloos laten zetten van een spiraaltje.
stap 1: raak zwanger
stap 2: pleeg abortus onder narcose en vraag of ze er meteen een spiraaltje bijzetten.
Klaar!
Nadeel is echter wel dat het hele proces mentaal nogal zwaar kan zijn.
Ik neem aan dat je het over de reacties van Gulmez hebt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom doe je niks tegen die rasistiche opmerkingen
Eerder die van jullie rasistische nederlandersquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de reacties van Gulmez hebt?
Ik voel me gediscrimineerd door jou met je vooroordelen over racisme.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Eerder die van jullie rasistische nederlanders![]()
![]()
Ik had niet het gehele topic doorgelezen want op pagina 2 zag ik dat het beruchte kwebbelclubje weer aanwezig was en dan val ik in slaap achter pc. Enfin, reacties waren niet bijzonder netjes, mee eens maar het is nu wel klaar geloof ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom doe je niks tegen die rasistiche opmerkingen
Ja, saisai die een spiraaltje heeft laten plaatsen, wat vind jij daar nou van Frank, dat vrouwen door helse pijn gaan om seks te kunnen hebben zonder zwangerschap?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had niet het gehele topic doorgelezen want op pagina 2 zag ik dat het beruchte kwebbelclubje weer aanwezig was en dan val ik in slaap achter pc. Enfin, reacties waren niet bijzonder netjes, mee eens maar het is nu wel klaar geloof ik.
Maar goed, ik als rasechte diplomaat heb het gezever maar even weggehaald. Dan kunnen we nu weer over tot de orde van de dag.
Ik voel me gediscrimineerd door jou vooroodeel over turkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd door jou met je vooroordelen over racisme.
Danku almachtige frankquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had niet het gehele topic doorgelezen want op pagina 2 zag ik dat het beruchte kwebbelclubje weer aanwezig was en dan val ik in slaap achter pc. Enfin, reacties waren niet bijzonder netjes, mee eens maar het is nu wel klaar geloof ik.
Maar goed, ik als rasechte diplomaat heb het gezever maar even weggehaald. Dan kunnen we nu weer over tot de orde van de dag.
Ik heb nergens iets gezegd over het Turkse volk. Dankje dat je mij woorden in de mond legt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:16 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd door jou vooroodeel over turken
Ik ben volstrekt neutraal in deze.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, saisai die een spiraaltje heeft laten plaatsen, wat vind jij daar nou van Frank, dat vrouwen door helse pijn gaan om seks te kunnen hebben zonder zwangerschap?
Mwah, laten we dit station maar weer passeren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets gezegd over het Turkse volk. Dankje dat je mij woorden in de mond legt.
Moeten ze zelf maar weten dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben volstrekt neutraal in deze.
Soa's krijgenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Gulmez het volgende:
ggd zit toch op hanzeland ofzo ik moest daar is heen toen ik van een antilliaans wijf tijdens zomercarnaval een soa had op gelopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |