In het begin wel... Zie het schema.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Renate 15km en dan nog meer tijd kwijt zijn aan.... do not comprehend
dat is natuurlijk ook een mogleijkheid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Quoi het volgende:
Dan kunnen de piepers op het vuur als je halverwege bent
*SCHOP* !!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet mezelf nog steeds naar buiten schoppen...
Doet een karate kickquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet mezelf nog steeds naar buiten schoppen...
Apart schemaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het begin wel... Zie het schema.
quote:
* sylvesterrr is nog steeds binnen (wel inmiddels omgekleed)...quote:
Ik heb het niet verzonnen.quote:
ik laat mijn pitbull los hoor...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
* sylvesterrr is nog steeds binnen (wel inmiddels omgekleed)...
[..]
Ik heb het niet verzonnen.
Ja. 10min rennen, 20 teruglopen. Normaal loop ik door maar ik wist gewoon dat het dan nu dom aansukkelen zou worden. Dan maar koelen, douchen en vergeten. Zaterdag vreet ik dat bos weer op!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Shit is dat he? Heb je lekker zin om te gaan en dan komt er iets opzetten en dan moet je afbreken, onbevredigend!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vertrouw je je vriendin/vrouw niet?
Schema bouwt in principe op van 5 naar 15 km. Je zou er dus ook voor kunnen kiezen ergens halverwege in te stappen maar ikzelf doe dat bewust niet omdat ik de 5 km nu makkelijk loop maar de 10 nog niet . Eerste trainingen zijn bv. 2x8 dan 3x5 en een duurloop die oer week opbouwt en begint bij 20 min.quote:
endomondoquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef mcwops het volgende:
oef die eerste run na de feestdagen valt niet mee...![]()
maar ff streng zijn voor jezelf![]()
iemand die weet of er een app is om een loper te volgen in (google) maps op je Ifeun/Android
dat de toeschouwer kan zien waar ik ongeveer op t stratenparcours loop
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef linebear het volgende:
[..]
ik laat mijn pitbull los hoor...
quote:
Ben jij ook niet, dat is je fictieve pitbull..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:20 schreef linebear het volgende:
Wist niet dat ik zo'n goede motivator was
grrrrrrquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Ben jij ook niet, dat is je fictieve pitbull..
ik heb m gedownload, installed, maar krijg niet te zien (met 2 iphones) real time waar de 1 looptquote:
De een loopt met endomondo en de ander kijkt via safari op www.endomondo.com live waar de ander loopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik heb m gedownload, installed, maar krijg niet te zien (met 2 iphones) real time waar de 1 loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |