SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, ik schrok zelf ook een beetjequote:Douchenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef zeefje het volgende:
Even een warme douche nemenen is flink ontbijten
![]()
![]()
Het is maar goed dat je al veilig thuis zit hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Elfstedentochtmeet?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
dadelijk een muis kopen bij de Dixons, kloite zaak dat het is.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Alleen douchen is alleen zo saaiquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schrok zelf ook een beetje
[..]
Douchen
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Had ik anders ook gezegdquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je al veilig thuis zit hoor.
![]()
Ik heb er even over nagedacht he.quote:
Ik vind dat jij een Patrick UI moet nemen en dan a.k.a. Patrick ipv a.k.a. Kif!![]()
En nu ga ik slapen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is niet hier..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je een tweede erbij zoeken
Nu ga ik echt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
In de sportschool kan je vaak wel met meer douchenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Trustequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht he.
Ik vind dat jij een Patrick UI moet nemen en dan a.k.a. Patrick ipv a.k.a. Kif!![]()
En nu ga ik slapen![]()
![]()
Pappa Heeft al een plekje gereserveerd als ie komt. Niet dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij jou thuis, met papa erbij?
Hij komt volgend jaar met SR wel Logeren, maar Dan heb ik ook Weer mijn eigen stek als alles meezit.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Of teamsport.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In de sportschool kan je vaak wel met meer douchen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jep, gister nog met zn 4-en onder de douche gestaanquote:Ja, alleen is wat krapper...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht he.
En nu ga ik slapenIvm de steen?
Slaap lekker![]()
![]()
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
klinkt zeker niet als een strafquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.![]()
![]()
In een ruime douche nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, gister nog met zn 4-en onder de douche gestaan
[..]
Ja, alleen is wat krapper...![]()
![]()
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.![]()
![]()
Is het bij jullie ook van dat donkere en trieste weer?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Saai grijs nu.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
![]()
Valt meequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Klopt, maar heb zelf geen ruime douchequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.dat gekwebbel...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Verbouwen dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen ruime douche![]()
Ja, dat. En regenachtig, hier.quote:Hier nietquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
valt best meequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
quote:niet nodig, zou niet weten waarvoor ik een grotere douche voor nodig heb
En verbouwen kost moeite...
voor 2 heb ik ruimte zat, voor 4 wordt wat lastiger!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen ruime douche![]()
Om met twee te douchen natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]niet nodig, zou niet weten waarvoor ik een grotere douche voor nodig heb
En verbouwen kost moeite...
![]()
![]()
zon!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
4 gaat hier easy, hoeven er maar 2 een douchekop te delequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
voor 2 heb ik ruimte zat, voor 4 wordt wat lastiger!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
heb er ook 2 hangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
4 gaat hier easy, hoeven er maar 2 een douchekop te dele![]()
![]()
Dat is altijd zo'n gedoe... voor mij hoeft dat allemaal niet hoor...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om met twee te douchen natuurlijk<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je komt meestal zo nat in bed terecht....quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gedoe... voor mij hoeft dat allemaal niet hoor...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb je Nauwelijks bij rugbyvrouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen ruime douche
[..]dat gekwebbel...
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die zijn druk bezig elkaar schoon te schrobben??quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je Nauwelijks bij rugbyvrouwen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit ook liever samen in badquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gedoe... voor mij hoeft dat allemaal niet hoor...![]()
![]()
Bier drinken, boeren laten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig elkaar schoon te schrobben??[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja en daar trekt de vloer krom van...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je komt meestal zo nat in bed terecht....Oefenen jullie de scrummage daar ook, met een gladde vloer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je Nauwelijks bij rugbyvrouwen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beter ja, alleen geen bad in huisquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit ook liever samen in bad
Wil je dat ik mijn nek breek?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja en daar trekt de vloer krom van...
[..]
Oefenen jullie de scrummage daar ook, met een gladde vloer?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ahja, met roeien was onze doucheruimte unisex, en toch was het daar ook ongeveer zo...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Minderquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Beter ja, alleen geen bad in huis![]()
![]()
Sta jij dan in het midden vooraan? Dan is het wel lullig als je dan uitglijdtquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn nek breek?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: