SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, ik schrok zelf ook een beetjequote:Douchenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:05 schreef zeefje het volgende:
Even een warme douche nemenen is flink ontbijten
![]()
![]()
Het is maar goed dat je al veilig thuis zit hoorquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Elfstedentochtmeet?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
dadelijk een muis kopen bij de Dixons, kloite zaak dat het is.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Alleen douchen is alleen zo saaiquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik schrok zelf ook een beetje
[..]
Douchen
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Had ik anders ook gezegdquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je al veilig thuis zit hoor.
![]()
Ik heb er even over nagedacht he.quote:
Ik vind dat jij een Patrick UI moet nemen en dan a.k.a. Patrick ipv a.k.a. Kif!![]()
En nu ga ik slapen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is niet hier..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je een tweede erbij zoeken
Nu ga ik echt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
In de sportschool kan je vaak wel met meer douchenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Trustequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht he.
Ik vind dat jij een Patrick UI moet nemen en dan a.k.a. Patrick ipv a.k.a. Kif!![]()
En nu ga ik slapen![]()
![]()
Pappa Heeft al een plekje gereserveerd als ie komt. Niet dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij jou thuis, met papa erbij?
Hij komt volgend jaar met SR wel Logeren, maar Dan heb ik ook Weer mijn eigen stek als alles meezit.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Of teamsport.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In de sportschool kan je vaak wel met meer douchen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jep, gister nog met zn 4-en onder de douche gestaanquote:Ja, alleen is wat krapper...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht he.
En nu ga ik slapenIvm de steen?
Slaap lekker![]()
![]()
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
klinkt zeker niet als een strafquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.![]()
![]()
In een ruime douche nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, gister nog met zn 4-en onder de douche gestaan
[..]
Ja, alleen is wat krapper...![]()
![]()
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.![]()
![]()
Is het bij jullie ook van dat donkere en trieste weer?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Saai grijs nu.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
![]()
Valt meequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Klopt, maar heb zelf geen ruime douchequote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
met 15 andere Dames tegelijk onder De douche Staan is anders best leuk.dat gekwebbel...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Verbouwen dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen ruime douche![]()
Ja, dat. En regenachtig, hier.quote:Hier nietquote:.
valt best meequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
quote:niet nodig, zou niet weten waarvoor ik een grotere douche voor nodig heb
En verbouwen kost moeite...
voor 2 heb ik ruimte zat, voor 4 wordt wat lastiger!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen ruime douche![]()
Om met twee te douchen natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]niet nodig, zou niet weten waarvoor ik een grotere douche voor nodig heb
En verbouwen kost moeite...
![]()
![]()
zon!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
4 gaat hier easy, hoeven er maar 2 een douchekop te delequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
voor 2 heb ik ruimte zat, voor 4 wordt wat lastiger!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
heb er ook 2 hangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
4 gaat hier easy, hoeven er maar 2 een douchekop te dele![]()
![]()
Dat is altijd zo'n gedoe... voor mij hoeft dat allemaal niet hoor...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om met twee te douchen natuurlijk<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je komt meestal zo nat in bed terecht....quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gedoe... voor mij hoeft dat allemaal niet hoor...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb je Nauwelijks bij rugbyvrouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, maar heb zelf geen ruime douche
[..]dat gekwebbel...
Die zijn druk bezig elkaar schoon te schrobben??quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je Nauwelijks bij rugbyvrouwen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit ook liever samen in badquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gedoe... voor mij hoeft dat allemaal niet hoor...![]()
![]()
Bier drinken, boeren laten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig elkaar schoon te schrobben??[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja en daar trekt de vloer krom van...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je komt meestal zo nat in bed terecht....Oefenen jullie de scrummage daar ook, met een gladde vloer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je Nauwelijks bij rugbyvrouwen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beter ja, alleen geen bad in huisquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit ook liever samen in bad
Wil je dat ik mijn nek breek?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja en daar trekt de vloer krom van...
[..]
Oefenen jullie de scrummage daar ook, met een gladde vloer?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ahja, met roeien was onze doucheruimte unisex, en toch was het daar ook ongeveer zo...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Minderquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Beter ja, alleen geen bad in huis![]()
![]()
Sta jij dan in het midden vooraan? Dan is het wel lullig als je dan uitglijdtquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn nek breek?
Genoeg houvast toch, om overeind te blijven?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn nek breek?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ach, er zijn ergere dingen...quote:
lekker gelopen trouwens?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
dat is het enige dat ik mis, een bad!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zit ook liever samen in bad![]()
Rechtsvoor, hoewel ik misschien wel hooker wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sta jij dan in het midden vooraan? Dan is het wel lullig als je dan uitglijdt[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Genoeg houvast toch, om overeind te blijven?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Tuurlijk. Hardlopen is altijd lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen...
lekker gelopen trouwens?![]()
![]()
Hmmm dan heb ik toch een ander beeld van 2 douchende rugby damesteams dan de werkelijkheid....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik douche alleen met mijn eigen team.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm dan heb ik toch een ander beeld van 2 douchende rugby damesteams dan de werkelijkheid....[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Pfff uk heeft zich (zelf, alleen) verkleed in poezenpak (incl mutsje moet snuit en oren) en ligt nu in de kattemand: "Ik ga hier slapen!"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:34 schreef fietsie het volgende:
Pfff uk heeft zich (zelf, alleen) verkleed in poezenpak (incl mutsje moet snuit en oren) en ligt nu in de kattemand: "Ik ga hier slapen!"!
Pfff uk heeft zich (zelf, alleen) verkleed in poezenpak (incl mutsje moet snuit en oren) en ligt nu in de kattemand: "Ik ga hier slapen!"![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff uk heeft zich (zelf, alleen) verkleed in poezenpak (incl mutsje moet snuit en oren) en ligt nu in de kattemand: "Ik ga hier slapen!"![]()
![]()
En nu moet ik de grote boze pappa zijn die haar naar boven brengt..... *breaks his own heart*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rechtsvoor, hoewel ik misschien wel hooker wordt.een whore, die hooker wordt
Leuke woordspeling, maar volgens mij heb je het wel naar je zin met rugby?Zeker, hoever heb je gelopen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hardlopen is altijd lekker<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier nu ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat. En regenachtig, hier.
[..]
Hier niet.
.
Handig joh, zusjes. Even boodschappen laten doen![]()
![]()
Rondje dat ik ren is iets meer dan 7 kilometerquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]een whore, die hooker wordt
Leuke woordspeling, maar volgens mij heb je het wel naar je zin met rugby?
[..]
Zeker, hoever heb je gelopen?![]()
![]()
D'aaw! Je kan wel in het verhaal meegaan he, zeggen dat vandaag de kat als uitzondering op het bed mag slapen ipv in de mand. Luxe!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
En nu moet ik de grote boze pappa zijn die haar naar boven brengt..... *breaks his own heart*![]()
![]()
Oh en, je moet nog even een foto maken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
En nu moet ik de grote boze pappa zijn die haar naar boven brengt..... *breaks his own heart*Voor jaaaaren later, dan is ze daar heel blij mee.
![]()
![]()
Dat is een lekkere afstand, binnen het uur terug, dat is lekker...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rondje dat ik ren is iets meer dan 7 kilometer<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is een lekkere afstand, binnen het uur terug, dat is lekker...![]()
Zo blijven we ook in vorm he![]()
![]()
Zometeen maar eens beginnen met de Lasagna voor vanavondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jep, al moet ik nog wel wat opschroeven in mijn training, om de Roparun te kunnen lopen dit jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zo blijven we ook in vorm he
ik weet het.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]een whore, die hooker wordt
Leuke woordspeling, maar volgens mij heb je het wel naar je zin met rugby?
[..]
Zeker, hoever heb je gelopen?
Ja, vermaak me prima.
Mooizo!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik weet het.
Ja, vermaak me prima.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou, hup. Naar buiten en rennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, al moet ik nog wel wat opschroeven in mijn training, om de Roparun te kunnen lopen dit jaar![]()
![]()
Bleeeeh, ik moet vanavond oppassen... Hopelijk wordt het niet al te laat.
Nope, rustdag vandaag en nog aanwezig op het werk...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou, hup. Naar buiten en rennen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
toch wel op een leuk kind dan tenminste? (ja die schijnen te bestaan)quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef Samzz het volgende:
ik moet vanavond weekend vieren, nog maar eens bedenken hoe ik dat ga doen![]()
![]()
Oh, dan maar beter niet rennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, rustdag vandaag en nog aanwezig op het werk...![]()
![]()
Op zo'n lief schattig kindjequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef Samzz het volgende:
?
![]()
neem je wat speciaals?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen weer naar de kapper. Eindelijk![]()
Nee, op de nare tweeling van m'n oom en tante... Ik neem wel een paar films mee of zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
toch wel op een leuk kind dan tenminste? (ja die schijnen te bestaan)
ik moet vanavond weekend vieren, nog maar eens bedenken hoe ik dat ga doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je moet morgen werken, dame.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen weer naar de kapper. Eindelijk[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ikke volgende weekquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen weer naar de kapper. Eindelijk
Nog iets bijzonders op de planning bij de kapper?![]()
en we weten allemaal natuurlijk wat een liefde jij hebt voor kinderenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, op de nare tweeling van m'n oom en tante... Ik neem wel een paar films mee of zo.![]()
![]()
quote:Nee, gewoon bijwerken wat ik nu hebquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ikke volgende week
Nog iets bijzonders op de planning bij de kapper?Klopt. Om 4 uur. Om 9 uur 's ochtends zit ik bij de kapper.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nope, loop ik alles weer kapot, en moet vanavond nog trainen geven...quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, dan maar beter niet rennen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan is het goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon bijwerken wat ik nu heb
[..]
Klopt. Om 4 uur. Om 9 uur 's ochtends zit ik bij de kapper.
Deze zou jij ook niet leuk vinden. Heel egoïstisch en egocentrisch, niks is goed en nergens zijn ze blij mee. Verwende nesten. Ze kunnen een ander niet eens gelukkig nieuwjaar wensenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
en we weten allemaal natuurlijk wat een liefde jij hebt voor kinderen.
Maar goed, ik help m'n oom en tante ermee, dat is de enige reden dat ik er vanavond zit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmz ik moet mijn krullen ook maar eens laten verwijderen; zul je zien dat het ook meteen gaat vriezen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat zijn ze nog nie allemaal hoor...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alle koters zijn stom, behalve die van mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
en we weten allemaal natuurlijk wat een liefde jij hebt voor kinderen![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb jij daar nou ook last van?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alle koters zijn stom, behalve die van mij![]()
Schram meegevallen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trek er dan maar op uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef fietsie het volgende:
Hier is het dit soort weer:
http://www.dumparump.com/view.php?id=N4N22Gs![]()
![]()
Valt in een ander topic wel te lezen....
Maar goed begin van het nieuwe jaar enzo
Dat was een opsomming van toepasselijke smileys![]()
![]()
Dat doet zij al voor mequote:
Een potentiële relatie is verloren gegaan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef Faxie het volgende:
Dat was een opsomming van toepasselijke smileys![]()
Zoietsquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Een potentiële relatie is verloren gegaan?![]()
Dus toch..quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef Faxie het volgende:
Dat was een opsomming van toepasselijke smileysWhat you forget, you are gonna repeat.
ik vind er maar heel weinig leuk dus die zou ik zeker niet kunnen uitstaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze zou jij ook niet leuk vinden. Heel egoïstisch en egocentrisch, niks is goed en nergens zijn ze blij mee. Verwende nesten. Ze kunnen een ander niet eens gelukkig nieuwjaar wensen.
Maar goed, ik help m'n oom en tante ermee, dat is de enige reden dat ik er vanavond zit.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TheGirlNextDoor geeft Fax een hele dikke knuffel
What you forget, you are gonna repeat.
dat zeggen ze allemaal, maar ze zijn allemaal stom!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alle koters zijn stom, behalve die van mij
behalve dan mijn nichtje![]()
![]()
Mijn ouders hadden voor hun verjaardag leuke ringetjes gekocht, echt zilver en zo. Ze pakten het uit, keken ernaar en smeten ze in een hoek met de mededeling: We hebben al ringen, deze zijn lelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind er maar heel weinig leuk dus die zou ik zeker niet kunnen uitstaan
Mijn pa was best boos.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
en hoe reageerden je oom en tante op dat moment?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden voor hun verjaardag leuke ringetjes gekocht, echt zilver en zo. Ze pakten het uit, keken ernaar en smeten ze in een hoek met de mededeling: We hebben al ringen, deze zijn lelijk.
Mijn pa was best boos.![]()
Dat zou bij ons in de familie ook niet getolereerd worden van de ouders van deze kids; die zouden een paar goede 1 op 1 gesprekken om de oren krijgen (waar de kids niet bij zijn natuurlijk).quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden voor hun verjaardag leuke ringetjes gekocht, echt zilver en zo. Ze pakten het uit, keken ernaar en smeten ze in een hoek met de mededeling: We hebben al ringen, deze zijn lelijk.
Mijn pa was best boos.
Want dit is het kweken van maatschappelijke problemen voor de toekomst...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die deden niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
en hoe reageerden je oom en tante op dat moment?. Nou ja, m'n oom was in de keuken, dus die heeft het niet zo meegekregen en m'n tante was net met één van de gasten aan het praten, dus die kreeg het ook niet zo mee.
Verwende kutkinderenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa was best boos.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ach het gaat al m'n hele leven zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* TheGirlNextDoor geeft Fax een hele dikke knuffel
Maar thnx![]()
![]()
mijn ouders zouden dat gedrag niet pikken van mij, en mij op dat moment iets leren.... daar ben ik zeker vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die deden niks. Nou ja, m'n oom was in de keuken, dus die heeft het niet zo meegekregen en m'n tante was net met één van de gasten aan het praten, dus die kreeg het ook niet zo mee.
jammer dit![]()
![]()
Maar laat het je er alsjeblieft niet onder krijgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het gaat al m'n hele leven zo
Maar thnx
Je hebt nu in ieder geval op tijd de duidelijkheid, en niet jezelf maandenlang gekweld. Nietwaar?![]()
That's the bright side of it.What you forget, you are gonna repeat.
Ja nou, het is niet mijn verantwoordelijkheid hun kinderen op te voeden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
mijn ouders zouden dat gedrag niet pikken van mij, en mij op dat moment iets leren.... daar ben ik zeker van
jammer dit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
snap ik, ga er ook vanuit dat jij er als ouder wel iets van zou zeggen....quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, het is niet mijn verantwoordelijkheid hun kinderen op te voeden.![]()
Ik word geen ouder, maar mochten het mijn kinderen zijn, dan had ik ze naar boven geschopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
snap ik, ga er ook vanuit dat jij er als ouder wel iets van zou zeggen....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Holy shit, waarom zie ik dit nu pas voor het eerst?
Vanaf ongeveer 1 minuut zijn het echte beelden, van een afgehakte hondenkop die reageert op prikkels. Bizar dit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De koninklijke familie doet het precies andersom; een werkend lichaam, zonder werkend hoofd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Holy shit, waarom zie ik dit nu pas voor het eerst?
Vanaf ongeveer 1 minuut zijn het echte beelden, van een afgehakte hondenkop die reageert op prikkels. Bizar dit.
Schijnt niet zo baanbrekend te zijn....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oke, mooi zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh
Krijg een andere pil. Hopen dat dat helpt
![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh
Krijg een andere pil![]()
![]()
Ja, hoop het ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, mooi zo. Hopen dat dat helpt
Al zijn de stemmingswisselingen inmiddels wel weg/over.What you forget, you are gonna repeat.
Da's wel beter. Hopen dat ze weg blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hoop het ook.
Al zijn de stemmingswisselingen inmiddels wel weg/over.![]()
Hormonen zijn kutquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hoop het ook.
Al zijn de stemmingswisselingen inmiddels wel weg/over.![]()
Hmhmquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's wel beter. Hopen dat ze weg blijven.Jaquote:
Ik krijg van bepaalde soorten uitslag. Van die wat ik nu heb gelukkig niet.
Allemaal echt 0% last van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
puistjes: check
depressief: check
libido -100: check
mega pms: check
Leuk joh anti-conceptie
Nu krijg ik echter wel een pil met 1 ander hormoon erin. Die moet ik 3 maanden proberen. Als die niet werkt weer terug naar de oude en accepteren
Heb je wel een andere nu?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Leuk joh anti-conceptie
Ik werd dikker (en grotere cup whehe) maar ook echt depressief, stemmingswisselingen.
Geen puistjes meeren amper pms.
![]()
Niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je wel een andere nu?
Ik werd dikker (en grotere cup whehe) maar ook echt depressief, stemmingswisselingen.
Geen puistjes meeren amper pms.
![]()
![]()
Ach de dame die hier rondloopt heeft bovenstaande ook zonder anti-conceptie, met name door het gebrek aan resultaat van het ontbreken van de anti-conceptie...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Leuk joh anti-conceptieProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
blijft natuurlijk wel een vrouw hequote:Op donderdag 3 januari 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's wel beter. Hopen dat ze weg blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
blijft natuurlijk wel een vrouw heIk weet niet eens wat ik hierop moet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: