Fijn dat het nu goed gaat dan!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:12 schreef pessie het volgende:
[..]wowwwww.
Manlief komtuit een familie vol stotteraars enandere spraakproblemen dus toenNathan nog steeds geenaanstalten maakte om meer te praten vond ik spannend. Maar sindsseptember zit er schot indezaak.
Ja maar het is ook geen opvang. Het is ook niet de bedoeling dat je gaat werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef As1981 het volgende:
Nee klopt. Is kort in die tijd kan ik ook niet gaan werken idd.
Hier moet overigens alleen fruit mee. Drinken en cracker krijgt hij daar.
ja het gaat in heel kleine stapjes, paar stappen vooruit en 1 terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Troeta het volgende:
Meeste zijn zo 45 euro hier laziness. Ken eigenlijk geen psz die duurder zijn.
Hmmm bar en je was laatst zo positief. Komt een terugval niet vaker voor?
Nee dat kan niet. Aankomende week en de week er op heb ik nog cursus. Dus echt niet voor februari.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jij moet eerst eens gaan werpen
Schiet s op joh(nou ja vanaf dinsdag mag je los, ben benieuwd naar m!)
Je moet hem ook wel de ruimte geven om te relaxen hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef _Bar_ het volgende:
dan zou roy hier standaard moe zijn AsGaat wel weer over, maar is pittig voor nu weer
Dat klinkt heel herkenbaar. Nathan heeft dat ook bijvtijd en wijle en dat zijn vaak ook de momenten dat hij minder slaapt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ja het gaat in heel kleine stapjes, paar stappen vooruit en 1 terug.
Het fijne is wel ondanks giga druk is hij niet stout. het is heel normaal gedrag, alleen hij vliegt van links naar rechts, over de banken rennen, over de poef, de gang in, er weer uit en doet rondje opnieuw.
We hebben de poang stoel van de ikea, daar haalt hij het kussen uit en klimt zo op de leuning omhoog.... stoel ligt nu standaard op zijn kant![]()
Buiten is roy helemaal niet te houden, en moeten we serieus al joggend achter hem aan lopen
Haha. Ik voel me gewoon echt dik momenteel. Nog een week of 6, danvduwt er geen kind meer tegen mn longen aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef As1981 het volgende:
Dat laatste gaat gelukkig weer over Pessie (althans ik ga mijn best er weer voor doen straks).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |