Serieus! De nieuwe psz kost 10 euro per keer...quote:[ vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef Troeta het volgende:[/b]
Ok, Gelukkig, scheelt me weer een voetenzak kopen:-)
Skibroek is misschien wel een idee ja.
Wat ontzettend duur pessie! Wat raar eigenlijk, psz zijn veel kindjes waarvan er maar 1 ouder werkt, dus wat minder hebben.
Ik ben echt zo blij dat we vlak bij deze psz wonen, mag al vanaf twee jaar en maar twee euro per keer. En je kan er gezellig koffie drinken met de moeders.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef -Spring het volgende:
O ja, een buggy! Ik heb dat ding het afgelopen één keer gebruikt. In de Efteling. Op de één of andere manier vind ik het enorm gênant om met zo'n ding te lopen.
Dus jij betaald per keer wat wij per maand betalenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Serieus! De nieuwe psz kost 10 euro per keer...
Tsja,40 euro per maand. jullie betalen echt een tientje?! Voor 1 dagdeel dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dus jij betaald per keer wat wij per maand betalen
Nee we betalen 10 euro per maand voor vier dagdelen per week. Dus zo'n 16-18 keer per maand.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Tsja,40 euro per maand. jullie betalen echt een tientje?! Voor 1 dagdeel dan?
Nou ja, het is gewoon heel belangrijk voor Nathan, ik heb me veel zorgen gemaakt om zn spraak en dat doeik nog steeds wel. Ik snap ookwel dat de gemeente niet alles kan betalen.
Ik heb wel gekeken naargroningenen dat was wel iets goedkoper maar ik heb zelf geen auto, die heeft manlief mee, dus ik kan hem daar straks gewoon niet krijgen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08dat wel even spannend.mschreef As1981 het volgende:
[..]
Nee we betalen 10 euro per maand voor vier dagdelen per week. Dus zo'n 16-18 keer per maand.
Het is echt bizar goedkoop. Geloofde het eerst zelf ook niet.
En idd vind ik het voor de ontwikkeling belangrijker dan het bedrag. Maar als je dan toch kan kiezen.
En hoezo zorgen over de spraak? Dat valt toch wel mee?
Ja dat is waar. Maar als je kind twee dagdelen gaat vind ik het nog hanteerbaar qua prijs.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Troeta het volgende:
Ja maar psz is geen opvang he, het is maar drie uurtjes en zelf drinken eten en luiets meenemen en wat spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |