Balconia -> Balkon?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Snapten jullie wat hier de 'hoofdgrap' van was?
Nee, dat Hank aan zijn vrienden vraag waar ze 'dit jaar' naartoe op vakantie gaan terwijl het 30 december is.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Balconia -> Balkon?
Vond het in elk geval niet je sterkste, alhoewel ik 'bijna in koor' nu ik hem teruglees wel erg leuk vind
Maar hoe kan dat de hoofdgrap zijn als dat alles zich in de eerste regels afspeelt. Dan is dat toch een tussengrap?quote:Op zondag 13 januari 2013 09:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat Hank aan zijn vrienden vraag waar ze 'dit jaar' naartoe op vakantie gaan terwijl het 30 december is.
Nee, de hoofdgrap kan ook aan het begin zitten. En tussengrappen aan het eind. Het gaat meer om de aard en de kwaliteit van de grap dan om de plaats van de grap.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat de hoofdgrap zijn als dat alles zich in de eerste regels afspeelt. Dan is dat toch een tussengrap?
daar heb ik helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 13 januari 2013 09:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat Hank aan zijn vrienden vraag waar ze 'dit jaar' naartoe op vakantie gaan terwijl het 30 december is.
Ik snap hem niet en ik vind hem niet grappigquote:Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef DesmondKilometer het volgende:
dus jan en peter zitten in een verhitte discussie
Zegt Jan tegen peter: "ach flikker toch op man, homo!"
zegt peter, lichtelijk gevleit, : "Homo, als in veels te goed gekleed voor mijn doen?''
zegt jan: "Nee, homo als in zoenende mannen"
peter neemt homo te verwijfd op, als ene homo die zich beter zou kleden dan normaal iemand, jan wijst hem daarop dat het niet zo ligt, maar homo, als in zoenende mannenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:16 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet en ik vind hem niet grappig
Ah, zo!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
peter neemt homo te verwijfd op, als ene homo die zich beter zou kleden dan normaal iemand, jan wijst hem daarop dat het niet zo ligt, maar homo, als in zoenende mannen
Ik vind het eigenlijk niet eens een grapquote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
je vind dit dus een slechte grap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef JochemP het volgende:
Piet is maar een matige tennisser en tevens een dikke man die het voor de lol doet. Op een toernooitje moet hij tennissen tegen Roger Federer. Vooraf heeft hij een weddenschap met zijn vrienden. Zij denken dat Piet geen enkel punt zal scoren tegen Federer maar Piet heeft een trucje dus hij gaat de weddenschap aan.
Dan is het eindelijk zover en Piet en Federer staan tegenover elkaar op de tennisbaan van de locale tennisclub. Piet mag serveren maar voordat hij dat doet zegt hij: "Zeg Federer, waarom staan wij in godsnaam tegen elkaar te tennissen? Jij bent de allerbeste tennisser ter wereld en ik ben slechts een dikke man die er niks van kan. Niet dat het nog zin zou hebben om dat nu te onderzoeken enzo, want we staan hier nou toch. Maar eigenlijk slaat het feit dat wij nu tegen elkaar spelen helemaal nergens op, toch?" Federer zegt: "Ja, daar heb je wel een punt".
"Mooi", zegt Piet, "dan staat het nu 15-0." en hij rent keihard weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij die mij haten zijn gratis promo!
Deze reactie vind ik heel sterk.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:16 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet en ik vind hem niet grappig
Piet is maar een matige tennisser en tevens een dikke man die het voor de lol doet. Op een toernooitje moet hij tennissen tegen Roger Federer. Vooraf heeft hij een weddenschap met zijn vrienden. Zij denken dat Piet geen enkel punt zal scoren tegen Federer maar Piet heeft een trucje dus hij gaat de weddenschap aan.
Dan is het eindelijk zover en Piet en Federer staan tegenover elkaar op de tennisbaan van de locale tennisclub. Piet mag serveren maar voordat hij dat doet zegt hij: "Zeg Federer, waarom staan wij in godsnaam tegen elkaar te tennissen? Jij bent de allerbeste tennisser ter wereld en ik ben slechts een dikke man die er niks van kan. Niet dat het nog zin zou hebben om dat nu te onderzoeken enzo, want we staan hier nou toch. Maar eigenlijk slaat het feit dat wij nu tegen elkaar spelen helemaal nergens op, toch?" Federer zegt: "Ja, daar heb je wel een punt".
"Mooi", zegt Piet, "dan staat het nu 15-0." en hij rent keihard weg.Heel leuk, maar eigenlijk zou de grap in het begin veel sterker zijn als er staat dat zijn vrienden denken dat hij geen enkele kans heeft om van Federer te winnen. Maar goed, lastig te combineren met de clou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
"Mooi", zegt Piet, "dan staat het nu 15-0." en hij rent keihard weg.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
Dank voor de tip, mooi topic.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien leuk voor de fans, ik heb een nieuw topic geopend: ONZ / Maak hier een mooi gedicht over de sneeuw
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar ik zou de laatste zin weglaten.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:13 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie zult het niet geloven, maar ook in andere topics kan het.
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef najazeg het volgende:
Federer-Fan heeft een date. Ze gaan gezellig een dagje samen uit.
's Avonds gaat hij met haar mee en kijken ze samen een filmpje.
Van het een komt het ander en ze belanden samen in bed.
Maar net voor het hoogtepunt stopt hij, draait zich om en wil gaan slapen.
Dus die meid zegt: "Wat maak jij me nou?"
Waarop Federer-Fan zegt: "Ja sorry, ik ben zo gewend die laatste zin weg te laten..."
Het idee van deze grap is sterk, maar ik vind hem toch iets ''te plat''quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:46 schreef najazeg het volgende:
Federer-Fan heeft een date. Ze gaan gezellig een dagje samen uit.
's Avonds gaat hij met haar mee en kijken ze samen een filmpje.
Van het een komt het ander en ze belanden samen in bed.
Maar net voor het hoogtepunt stopt hij, draait zich om en wil gaan slapen.
Dus die meid zegt: "Wat maak jij me nou?"
Waarop Federer-Fan zegt: "Ja sorry, ik ben zo gewend die laatste zin weg te laten..."
is het ook wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het idee van deze grap is sterk, maar ik vind hem toch iets ''te plat''
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Twee ambulancebroeders halen een Chinese man uit het water die wilde schaatsen en door het ijs zakte. Hij heeft onderkoelingsverschijnselen dus rijden ze met grote spoed naar het ziekenhuis, met hun zwaailichten aan. Een verpleegster zorgt dat hij een beetje opwarmt met wat dekens en een kruik. Op een gegeven moment ziet een politieagent ze voorbijrazen en ze gaan harder dan de toegestane 50 km (per uur).
Dus hij houdt ze aan en zegt van: "Zo heren, vanwaar de haast?"
Zegt een van die ambulancebroeders: "Ja, we proberen gewoon die Chinees warm te houden."
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Twee ambulancebroeders halen een Chinese man uit het water die wilde schaatsen en door het ijs zakte. Hij heeft onderkoelingsverschijnselen dus rijden ze met grote spoed naar het ziekenhuis, met hun zwaailichten aan. Een verpleegster zorgt dat hij een beetje opwarmt met wat dekens en een kruik. Op een gegeven moment ziet een politieagent ze voorbijrazen en ze gaan harder dan de toegestane 50 km (per uur).
Dus hij houdt ze aan en zegt van: "Zo heren, vanwaar de haast?"
Zegt een van die ambulancebroeders: "Ja, we proberen gewoon die Chinees warm te houden."
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef Mourik het volgende:
Een eigen raadsel:
Hoe noem je een hond zonder pootjes?
Hij heeft geen naam, want als je hem roept komt die toch niet.
Ik dacht toch echt serieus dat ik hem zelf had verzonnenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]http://www.leukste-moppen.nl/categorie-dieren.html
Hehehe boefjequote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Mourik het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt serieus dat ik hem zelf had verzonnen![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef JochemP het volgende:
Een man loopt met zijn zeer goed uitziende vriendin door het winkelcentrum, als opeens een agent naast haar vriendin komt lopen en aan haar arm begint te likken. De man wordt boos en roept verbaasd "Agent wat doet u nu"
Zegt de agent: "Sorry meneer, lik-op-stuk-beleid"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je de mijne ook gezien in die grap over de man die al dat wasmiddel kocht? (twee posts boven de jouwe)"najazeg heeft geen abonnement"
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:40 schreef najazeg het volgende:
Slechte zelfbedachte tussengrap spotted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:heb je de mijne ook gezien in die grap over de man die al dat wasmiddel kocht? (twee posts boven de jouwe)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
Arie loopt langs een snackbar, hij kijkt naar binnen en ziet staan:
Patat mayo 1.50 euro
Patat pindasaus 1.70 euro
Patat flip 1.70 euro
Hij gaat naar binnen zegt tegen die eigenaar: "Meneer, kijkt u eens, een patat pindasaus en een patat flip zijn even duur. Maar als ik nu een patat mayo neem en een patat flip, betaal ik 3.20 euro. Dan wissel ik de helft van de saus uit en tadaa 2 x patat flip voor 3.20 euro, dus 1.60 euro voor 1 patat flip!"
De eigenaar van de snackbar kijkt die man lang nadenkend aan en zegt: "Kijk daar heb je een punt beste man, nou weet je, voor deze keer mag jij een patat flip hebben voor 1.60 euro.
Zegt Arie: "Nee nee dat hoeft niet, ik kwam hier helemaal niet om te eten trouwens, maar laat ik het toch opgemerkt hebben"Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Een schrijver besluit zonder enige ervaring een dierenepos te schrijven. Hij begint om een uur of half vier middernacht achter zijn computer met het verhaal. Toch merkt hij al snel dat hij zonder ervaring het een lastige taak vindt.
Hij besluit dat de hoofdrollen zijn weggelegd voor Karel de kater en Harry de hond. Karel zegt tegen Harry: dag Harry, wil jij een kluif van mij kopen?
Zegt Harry: woef!Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Henk is alleen thuis en verveelt zich. Hij besluit zich te bezatten in zijn eentje op de bank. Zo gezegd zo gedaan en een uurtje later is Henk redelijk lam. Hij besluit om even een luchtje te scheppen en gaat naar buiten voor een wandelingetje. Eenmaal buiten ziet hij op de stoep een kikker met een puntmutsje op. De kikker begint te praten en zegt: "Dag Henk, jij ook hier?"
"Nee laat maar" denkt Henk, "hier heb ik geen zin in"
[ Bericht 3% gewijzigd door JochemP op 25-01-2013 18:45:51 ]![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef JochemP het volgende:
Henk is alleen thuis en verveelt zich. Hij besluit zich te bezatten in zijn eentje op de bank. Zo gezegd zo gedaan en een uurtje later is Henk redelijk lam. Hij besluit om even een luchtje te scheppen en gaat naar buiten voor een wandelingetje. Eenmaal buiten ziet hij op de stoep een kikker met een puntmutsje op. De kikker begint te praten en zegt: "Dag Henk, jij ook hier?"
"Nee laat maar" denkt Henk, "hier heb ik geen zin in" en hij gaat weer naar binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
hoe noem je een iemand die je aanmoedigt met een frisse adem bij het sporten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
hoe noem je een zaak waar ze naast geurtjes, zalfjes, middeltjes en al die dingen ook chocolaatjes uitdelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Een man, die erg geïnteresseerd is in de Tweede Wereldoorlog, loopt met zijn vrouw in Delft. Op een gegeven moment lopen ze langs de HEMA en zien ze een man die op een bankje op straat een saucijzenbroodje uit een zakje haalt en het met een mesje in vier stukken snijdt. Dus die man staat stil en staat er enigszins geshockeerd bij.
Dus zijn vrouw kijkt hem aan, denkt even na en zegt geïrriteerd: "Jij betrekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Federer-fan op 26-01-2013 10:44:20 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:53 schreef Federer-fan het volgende:
Een man, die erg geïnteresseerd is in de Tweede Wereldoorlog, loopt met zijn vrouw in Delft. Op een gegeven moment lopen ze langs de HEMA en zien ze een man die op een bankje op straat een saucijzenbroodje uit een zakje haalt en het met een mesje in vier stukken snijdt. Dus die man staat stil en staat er enigszins geshockeerd bij.
Dus zijn vrouw kijkt hem aan, denkt even na en zegt geïrriteerd: "Jij betrekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door wihehin op 26-01-2013 21:48:48 ]![]()
Dus zijn vrouw kijkt hem aan, denkt even na en zegt geïrriteerd: "Jij betrekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè."Iets met hakenkruis of de naam HEMA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nee, hij is best lastig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iets met hakenkruis of de naam HEMA?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dus zijn vrouw kijkt hem aan, denkt even na en zegt geïrriteerd: "Jij betrekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Ik zal het vertellen. De clou is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zal het vertellen. De clou is:die snap ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar snap je hem nu dan? Je mag posten zonder spoiler tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
jaja Seyss In Quart was zo'n nazi vroeger en jij maakt de grap een saucijzenbroodje in 4 delen, een kwart dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar snap je hem nu dan? Je mag posten zonder spoiler tags.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Die man, die dus erg geïnteresseerd is in de Tweede Wereldoorlog, gaat met zijn vrouw een supermarkt binnen. Hij ziet daar een man lopen die zijn hele karretje vol heeft met appelmoes.
Dus die man staat stil en staat er geshockeerd bij.
Zijn vrouw kijkt hem aan, denkt even na en zegt : "Jij betrekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè."
Zelfde principe, maar snap je deze ook, Federer-fan?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Heel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
jaja Seyss In Quart was zo'n nazi vroeger en jij maakt de grap een saucijzenbroodje in 4 delen, een kwart dus.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Die man, die dus erg geïnteresseerd is in de Tweede Wereldoorlog, gaat met zijn vrouw een supermarkt binnen. Hij ziet daar een man lopen die zijn hele karretje vol heeft met appelmoes.
Dus die man staat stil en staat er geshockeerd bij.
Zijn vrouw kijkt hem aan, denkt even na en zegt : "Jij betrekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè."
Zelfde principe, maar snap je deze ook, Federer-fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]Nee maar de eerste 4 letters zijn goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee maar de eerste 4 letters zijn goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Si senoooooor.quote:
dat had ik dus nooit gewetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
jaja Seyss In Quart was zo'n nazi vroeger en jij maakt de grap een saucijzenbroodje in 4 delen, een kwart dus.
Dan probeer ik het ook een keer.
Datzelfde echtpaar gaat hun boodschappen doen. Al snel ziet de man in vrijwel elk wagentje een pak sinaasappel sap. De man schrikt zich rot, pakt de eerste de beste grote doos af van een vakkenvuller en duikt er onder.
Zijn vrouw schudt haar hoofd en zegt : "Jij betrekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè.""najazeg heeft geen abonnement"
Ietwat scheve versie op de kop getikt,
Datzelfde echtpaar gaat hun boodschappen doen. Al snel ziet de man in de winkel een vakkenvuller staan. Hij pakt een Duitse helm uit zijn boodschappen tas en zet deze op het hoofd van de vakkenvuller.
Vrijwel direct daarna trekt hij de broek van de jongen omlaag en begint als een bezetene aan zijn leuning te sjorren.
Zijn vrouw schudt haar hoofd en zegt : "Jij trekt echt álles op de Tweede Wereldoorlog hè."![]()
Een man is bezig met een enorme uitdaging. Hij wil het grootste kaartenhuis aller tijden bouwen. Uit 32.309 kaarten moet het gaan bestaan, één meer dan het tot op dat moment grootst gebouwde kaartenhuis ooit. Hij besluit het live op YouTube uit te zenden, en iemand van het Guinness Boek of Records kijkt mee om te zien of de recordpoging lukt. Na twaalf uur in uiterste concentratie werken is hij bijna klaar. Met enig gevoel voor drama pakt hij de laatste kaart op, om die helemaal bovenop te leggen. Maar net op het moment dat hij de kaart wil gaan neerleggen om het record te vestigen zwaait de deur van zijn studeerkamer open en door de windvlaag stort het hele kaartenhuis in elkaar als een kaartenhuis.
Het is zijn vrouw en die zegt van: "Hans, ik heb een glas chocomel voor je en een paar lekkere boterhammetjes. Je zult inmiddels wel honger hebben."
Zegt die man: "Ja, lekker, want ik ben het echt even helemaal zat."
[ Bericht 2% gewijzigd door Federer-fan op 27-01-2013 11:49:46 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Henk wordt geopereerd aan zijn neustussenschot. Na de operatie worden tampons in de neus gestopt om alles op de goede plek te houden.
Viola, de vrouw van Henk, zoekt Henk op in het ziekenhuis en vraagt of die tampons niet irritant zijn.
'Ach,' zegt Henk 'die gaan er na een korte periode toch weer uit.'![]()
Een man spoelt aan op een onbewoond eiland. Hij heeft helemaal geen enkele herinnering hoe hij daar komt. op het strand vind hij met zijn grote geluk een blikopener een beitel en 20 blikken appelmoes. er liggen kokosnoten over het hele strand.
Het is donker, alleen wat vaag maanlicht door de bewolking schijnt op hem. hij bedenkt zich ineens een survivaltip om vuur te maken met kokosnoten. Pakt de beitel, en een andere kokosnoot en slaat hem open. Maar er zit helemaal niets in??? ook bij al de andere kokosnoten zit helemaal geen kokos in. Het maakt hem niets niet uit, hij slaagt erin om vuur te maken door twee halve kokosnoten over elkaar te wrijven.
Dan maar appelmoes. Hij maakt het blik open, maar er zitten worstjes in "Is ook goed" zegt de man, en plaatst de worstjes naast het vuur. Intussen breekt hij bladeren van de palmboom af om daar een soort van mat van te vlechten. deze rolt hij op en gaat erin liggen. intussen valt hij in slaap, en vergat de worstjes, deze beginnen te verbranden, en veroorzaken een enorme rook. Ineens begint het te regenen. Maar gelukkig heeft hij een waterdichte slaapzak kunnen maken van de palmboom bladeren.
Een uur later word hij wakker want hij hoort iemand roepen. "Hallo is er nog iemand binnen, de opname studio staat in brand. hallo hallo!"🐱![]()
Een groot tennistalent van 15 jaar heeft de finale bereikt van een tennistoernooi en moet tegen de beste tennisser ter wereld, Roger Federer. Vlak voor de wedstrijd komen ze elkaar tegen. Federer merkt dat zijn tegenstander zenuwachtig is en vraagt: "Ben je zenuwachtig jongen?"
Zegt de jongen: "Ja ik heb morgen een spreekbeurt"![]()
Je hebt jezelf overtroffen, GekkePoes.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef GekkePoes het volgende:
Een man spoelt aan op een onbewoond eiland. Hij heeft helemaal geen enkele herinnering hoe hij daar komt. op het strand vind hij met zijn grote geluk een blikopener een beitel en 20 blikken appelmoes. er liggen kokosnoten over het hele strand.
Het is donker, alleen wat vaag maanlicht door de bewolking schijnt op hem. hij bedenkt zich ineens een survivaltip om vuur te maken met kokosnoten. Pakt de beitel, en een andere kokosnoot en slaat hem open. Maar er zit helemaal niets in??? ook bij al de andere kokosnoten zit helemaal geen kokos in. Het maakt hem niets niet uit, hij slaagt erin om vuur te maken door twee halve kokosnoten over elkaar te wrijven.
Dan maar appelmoes. Hij maakt het blik open, maar er zitten worstjes in "Is ook goed" zegt de man, en plaatst de worstjes naast het vuur. Intussen breekt hij bladeren van de palmboom af om daar een soort van mat van te vlechten. deze rolt hij op en gaat erin liggen. intussen valt hij in slaap, en vergat de worstjes, deze beginnen te verbranden, en veroorzaken een enorme rook. Ineens begint het te regenen. Maar gelukkig heeft hij een waterdichte slaapzak kunnen maken van de palmboom bladeren.
Een uur later word hij wakker want hij hoort iemand roepen. "Hallo is er nog iemand binnen, de opname studio staat in brand. hallo hallo!"Met deze weergaloze grap heb je een * eervolle vermelding verdiend voor het volgende topic. Gefeliciteerd!
Het kwam spontaan in me opquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt jezelf overtroffen, GekkePoes.Met deze weergaloze grap heb je een * eervolle vermelding verdiend voor het volgende topic. Gefeliciteerd!
. ik wilde het einde niet eindigen met "Hallo hier is de brandweer" grap, want dat had het weer te flauw gemaakt
🐱![]()
MEES-TER-LIJK!quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef GekkePoes het volgende:
Een uur later word hij wakker want hij hoort iemand roepen. "Hallo is er nog iemand binnen, de opname studio staat in brand. hallo hallo!""najazeg heeft geen abonnement"
Jan Teunissen had opeens een idee om een oud spel uit de begin jaren negentig nieuw leven in te blazen. Hij zag het al helemaal zitten. Het spel zou een specifiek thema krijgen en daarom heen werden dan levels gebouwd. Verder zou het zijn als het originele spel, met alle mogelijkheden die er toen al waren. Toen hij het spel uitbracht was er een groep laaiend enthousiast over, maar miljoenen mensen gingen fel in protest en veroorzaakten rellen, omdat in een van de levels een zeer belangrijke moskee moest worden opgeblazen om het level te winnen.
Uiteindelijk werd het spel van de markt gehaald en stierf Jeruzalemmings een vroege dood.
[ Bericht 2% gewijzigd door najazeg op 31-01-2013 15:04:25 ]"najazeg heeft geen abonnement"
Ik heb meet goed nieuws voor GekkePoes. Ik heb namelijk besloten dat jouw laatste grap * wat mij betreft de op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap aller tijden is.Van harte gefeliciteerd met deze fantastische prestatie.
Van harte gefeliciteerd GekkePoes!![]()
![]()
![]()
![]()
Joost denkt grappig te zijn en probeert zijn Duitse herdershond te leren schaken. Jan verklaart hem voor gek. "Hoe kan een hond nou ooit leren schaken?"
"Ha, probeer het dan maar eens tegen hem op te nemen," zegt Joost. Jan neemt de uitdaging en even later zit hij tegenover een hond aan tafel te schaken. Jan vond dat de hond mocht beginnen, winnen maakt ie zich toch niet druk om. Maar na vier zetten heeft Jan al verloren en de hond springt tevreden van de stoel af om van de kluif te smullen die Joost voor hem in petto heeft. Jan kijkt verbouwereerd toe.
Zegt joost droog: "Tja het is niet voor niets een herdershond hè.""najazeg heeft geen abonnement"
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb meet goed nieuws voor GekkePoes. Ik heb namelijk besloten dat jouw laatste grap * wat mij betreft de op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap aller tijden is.Van harte gefeliciteerd met deze fantastische prestatie.
![]()
![]()
🐱![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:23 schreef GekkePoes het volgende:
Een uur later word hij wakker want hij hoort iemand roepen. "Hallo is er nog iemand binnen, de opname studio staat in brand. hallo hallo!"![]()
![]()
quote:
Hij heeft er tien jaar over gedaan, maar eindelijk is het mozaiekplafond wat Henk in zijn hele huis heeft aangebracht dan af. Dus zijn vrienden komen langs; die willen het wel even zien.
Ze komen binnen en kijken er even aandachtig naar.
Zegt een van die vrienden: "Ja leuk, maar alle steentjes zitten verkeerd om.""najazeg heeft geen abonnement"
Jan zegt tegen een vriend van hem: "Weet je wat leuk is? Moet je een keer naar de chinees gaan en zeggen 'Ik wil graag een loempia maar mag ik er sambar bij?'"
Zegt die vriend: "Wat is sambar?"
Zegt Jan: "Nou, hoe denk je dat die medewerker bij de chinees antwoordt?"
Dus die vriend begint te lachen en zegt: "O ja, die krijgt dan natuurlijk meteen een antwoord op de vraag wat dat is als hij zegt 'Wat is sambal?', omdat ze de L niet kunnen uitspreken!"
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 01-02-2013 19:49:32 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hierbij alvast een aankondiging: binnenkort plaats ik hier een interview dat ik heb gehouden met de bedenker van de op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap aller tijden: GekkePoes.Houd het topic dus in de gaten!
En hier dan het aangekondigde interview dat ik gisteren heb gehouden met GekkePoes, de bedenkster van de op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap aller tijden - exclusief voor FOK!. Veel leesplezier!
Hoi GekkePoes, Hoe zit je d'r bij?
Ik zit hier in een Lottojoggingbroek, met een T-shirt met lange mouwen, eigenlijk is dat gewoon een pyjama. Naast mij een een blikje "Ekologisk Kolsyrad Pärondryck" - zeg maar dat drankje van de IKEA met perensmaak 4,5% alcohol.
Hoe lang zit je al op FOK! en wat zijn de forums waar je het meest te vinden bent?
Ik zit nu al meer dan een half jaar op FOK!, en heb denk ik meer dan 50% van mijn berichten in ONZ staan. In CUL staan ook twee topic van mij. Verder open ik niet zo heel veel topics, het kan zijn dat er in klaagbaak ook een stuk of drie staan, maar die heb ik niet zo snel meer kunnen terugvinde. Topics van mij in GC zijn redelijk zeldzaam.
Hoe kwam je terecht op mijn topicreeks met slechte zelfbedachte grappen?
Ik had een flauwe grap geplaatst, en werd toen doorverwezen naar de topicreeks "Slechte zelfbedachte grappen" Waar ik die grap ook plaatste.
Wat was je eerste indruk van mijn topicreeks?
Ik wist eerst niet dat het bestond, maar toen ik de reeks begon door te nemen was het best wel interessant, in het begin had ik het niet helemaal door hoe het zat met slechte zelfbedachte grappen, maar na een aantal zeer nuttige tips ben ik de goede richting in gestuurd.
Hoe is die grap van 30 januari ontstaan? En heb je tips voor de mensen in het topic?
Eigenlijk moet je dan tv kijken naar een oude tv serie. o.a. the A-team, of mcGuyver, daarna overschakelen naar discoverychannel, en dan bedenk je soms wel eens van die flauwe opmerkingen, en dan daarmee te bedenken hoe je er een grap van kan maken. Bij deze grap keek ik toevallig naar "survivalman". en las een zeer vermakelijk topic over die vent die vijf euro te weinig had betaald voor een portofoon.
Wat was je reactie toen je las dat jouw grap van 30 januari is verkozen tot de op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap aller tijden?
Ik was zeer verheugd, dat de grap daadwerkelijk een plaatsje heeft gekregen in de top, en moest toen ineens lachen.
Hoe reageerde je omgeving?
Mijn omgeving, tja. Ik zat toevallig alleen in de kamer achter de computer, er was alleen een plant die ineens blaadjes kwijtraakte, en het biertje was ineens zonder schuim. Verder heeft de omgeving er niet zoveel van gemerkt. De buurvrouw die normaal naar binnen gluurt was ook niet thuis.
Hoe heeft het je leven veranderd?
Ik denk zeker dat nu ik het geheim heb ontdekt van slechte grappen, dat ik er zeker meer mee ga doen.
Wil je zelf nog iets kwijt?
Vanuit mijn kant zal er het komende jaar vanuit mijn kant zeker heel wat slecht bedachte grappen gaan verschijnen. Ik heb zelf geen idee wanneer, ze komen spontaan op, en worden neergezet zonder zinnen weg te halen als ze niet goed staan Tikfoutjes wil ik nog wel veranderen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat een inspirerend interview![b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hanneke en Jolijn zijn op vakantie in Frankrijk.
Het is een culturele rondreis, want Hanneke en Jolijn zijn namelijk slimme, onafhankelijke meiden, en ze zijn samen gegaan omdat ze alleen op vakantie gaan toch een beetje eng vinden.
Er worden tijdens de rondreis ook diverse interessante excursies georganiseerd, waaronder een excursie naar een authentieke Franse wijngaard, één naar een dorp in het zuiden van Frankrijk waar de enige bron van inkomsten bestaat uit een vrouw die figuurtjes van suikergoed maakt en verkoopt aan toeristen, en een excursie naar een middeleeuws pand waarin ooit een leerlooierij gevestigd was.
Een van de laatste excursies van de vakantie voert de onverschrokken avonturiersters naar een kaasboerderij, waar allerhande Franse kazen gefabriceerd worden.
Ze krijgen een rondleiding waarbij de eigenaar van de kaasboerderij allerlei wetenswaardigheden over het productieproces vertelt (in het Frans!) en aan het eind introduceert hij de kaas waar ze het meest trots op zijn, hun onvolprezen Brie. Hij houdt een bevlogen betoog over waarom hun Brie de beste Brie van Frankrijk is, waarom de kaasboerderij in kwestie zo perfect gelegen is om deze kaas, waar de goden zelf nog voor op hun knieën door het stof zouden kruipen, zijn subtiele en toch complexe smaak te geven, en welke beroemdheden van over de hele wereld er allemaal wel niet een lopende rekening hebben bij zijn bedrijf.
Als hij klaar is met zijn verhaal valt er een stilte. Hanneke en Jolijn kijken naar de man, die nu een beetje rood aangelopen is, licht hijgt, en met één hand een Brie boven zijn hoofd zwaait.
"En bedankt he" zegt Jolijn. "Nu heb ik dus zin in Brie."If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Henk is een man van 45 die al zijn hele leven fan is van Knight Rider. Al toen hij jong was keek hij graag naar de serie en nam hij alle afleveringen op op videobanden. Hij heeft een hele verzameling en sommige afleveringen heeft hij inmiddels al vier keer gezien. Hij heeft echt alles wat er van de serie te vinden is: een poster, enzovoorts.
Hij heeft een zwarte Opel, die hij altijd gekschertsend Kid noemt, net als in de serie. Hij doet dan een pruik met krullen op en een zwarte cape om. Zijn auto heeft alleen, in tegenstelling tot de auto uit de serie, geen koplampen en achterlichten. Zijn zoon zit weleens bij hem in de auto maar die vindt het allemaal maar zozo. Hij schaamt zich kapot voor zijn vader en dat is zo erg geworden dat hij onlangs cum laude gepromoveerd is op het onderwerp 'plaatsvervangende schaamte'. Maar zijn zoon is ook bezorgd om zijn vaders veiligheid als die weer eens zonder licht over straat rijdt. Op een avond, als het al helemaal donker is, wordt Henk dan ook aangehouden door een politieagent terwijl zijn zoon naast hem zit.
Zegt die agent: "Zo meneer. U rijdt zonder licht en u krijgt van mij een prent."
Zegt die zoon tegen zijn vader: "Balen zeg. Maar ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen."
Dus komt die agent terug met een opgerold document met een elastiekje eromheen. Hij vertelt dat ze een ludieke actie hebben, waarbij ze mensen een echte ouderwetse prent geven, met een afbeelding van de omgeving. Het blijkt een prent te zijn van Stavoren, tijdens de Elfstedentocht van 1953.
Zegt die agent met een glimlach: "Alstublieft meneer. Veel plezier ermee. Wel even dat licht laten maken hè?"
Zegt die zoon als de agent weg is lachend: "Nou, daar kom je goed weg pap. Ik dacht dat je een bekeuring zou krijgen."
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 03-02-2013 14:42:39 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
Ah, vandaar dat die grap ineens van een gewone "eervolle vermelding" naar de "op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap allertijden" gingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij alvast een aankondiging: binnenkort plaats ik hier een interview dat ik heb gehouden met de bedenker van de op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap aller tijden: GekkePoes.Houd het topic dus in de gaten!
[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 04-02-2013 00:01:59 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee mannen op reis zitten al 6 uur in het vliegtuig. Maar het wil niet opschieten. En steeds weer uit het raampje kijken, maar nee hoor het schiet echt niet op. Dan de stewerdess met het verhaal over de uitgangen, "Wilt u uw tafeltjes inklappen. Voor hebben wij twee uitgangen, die bevinden zich tussen de WC en de cockpit. In het midden is alleen een nooduitgang op de rechter vleugel, achter bij de staart zijn de twee andere uitgangen" Die mannen kijken haar aan en schudden van "Ja we begrijpen het". en dan weer een half uur later, "Nee, het schiet echt niet op , En ook al de laatste 4 uur geen omroepberichten. En niemand die even langs komt met koffie, wat een slechte service" Daar is de stewerdess weer met haar standaard verhaal over de nooduitgangen, "dat hebben we al 3 keer gehoord. en het schiet maar niet op, en helemaal geen koffie." Dan komt een half uur later een schoonmaker op ze af gelopen en vraagt aan de beide mannen "Wilt u nu eindelijk een keer uitstappen, ik wil het vliegtuig schoonmaken"
[ Bericht 2% gewijzigd door GekkePoes op 04-02-2013 09:40:22 ]🐱![]()
Kan toch gewoon?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ah, vandaar dat die grap ineens van een gewone "eervolle vermelding" naar de "op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap allertijden" ging
Dit vind ik de allerleukste zin uit de grap.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
... Hij schaamt zich kapot voor zijn vader en dat is zo erg geworden dat hij onlangs cum laude gepromoveerd is op het onderwerp 'plaatsvervangende schaamte'.
[ Bericht 7% gewijzigd door najazeg op 04-02-2013 09:07:29 ]"najazeg heeft geen abonnement"
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:49 schreef GekkePoes het volgende:
Twee mannen op reis zitten al 6 uur in het vliegtuig. Maar het wil niet opschieten. En steeds weer uit het raampje kijken, maar nee hoor het schiet echt niet op. Dan de stewerdess met het verhaal over de uitgangen, "Wilt u uw tafeltjes inklappen. Voor hebben wij twee uitgangen, die bevinden zich tussen de WC en de cockpit. In het midden is alleen een nooduitgang op de rechter vleugel, achter bij de staart zijn de twee andere uitgangen" Die mannen kijken haar aan en schudden van "Ja we begrijpen het". en dan weer een half uur later, "Nee, het schiet echt niet op , En ook al de laatste 4 uur geen omroepberichten. En niemand die even langs komt met koffie, wat een slechte service" En daar is de stewerdess weer, "Wilt u uw tafeltjes inklappen, Voor bevinden zich twee uitgangen net naast de WC vlak voor de cockpit, in het midden rechts is een nooduitgang boven de vleugel, en achter zijn twee uitgangen." zegt die ene man tegen die andere "Nou dat hebben we al 3 keer gehoord. en het schiet maar niet op, en helemaal geen koffie." Dan komt een half uur later een schoonmaker op ze af gelopen en vraagt aan de beide mannen "Wilt u nu eindelijk een keer uitstappen, ik wil het vliegtuig schoonmaken"![]()
Ik was erover aan net nadenken en toen realiseerde ik me dat een eervolle vermelding te weinig eer was. Er zit echt heel veel in de grap, alleen die van diamondstor2 vind ik nog steeds de beste. En omdat ik GekkePoes' grap de op een na beste vond, heb ik haar geinterviewd en dat wil ik vaker doen met mensen die hier posten - als zij en de bezoekers van het topic het leuk vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ah, vandaar dat die grap ineens van een gewone "eervolle vermelding" naar de "op een na allerbeste slechte zelfbedachte grap allertijden" ging[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Geniaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:49 schreef GekkePoes het volgende:
Twee mannen op reis zitten al 6 uur in het vliegtuig. Maar het wil niet opschieten. En steeds weer uit het raampje kijken, maar nee hoor het schiet echt niet op. Dan de stewerdess met het verhaal over de uitgangen, "Wilt u uw tafeltjes inklappen. Voor hebben wij twee uitgangen, die bevinden zich tussen de WC en de cockpit. In het midden is alleen een nooduitgang op de rechter vleugel, achter bij de staart zijn de twee andere uitgangen" Die mannen kijken haar aan en schudden van "Ja we begrijpen het". en dan weer een half uur later, "Nee, het schiet echt niet op , En ook al de laatste 4 uur geen omroepberichten. En niemand die even langs komt met koffie, wat een slechte service" En daar is de stewerdess weer, "Wilt u uw tafeltjes inklappen, Voor bevinden zich twee uitgangen net naast de WC vlak voor de cockpit, in het midden rechts is een nooduitgang boven de vleugel, en achter zijn twee uitgangen." zegt die ene man tegen die andere "Nou dat hebben we al 3 keer gehoord. en het schiet maar niet op, en helemaal geen koffie." Dan komt een half uur later een schoonmaker op ze af gelopen en vraagt aan de beide mannen "Wilt u nu eindelijk een keer uitstappen, ik wil het vliegtuig schoonmaken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Federer-fan op 04-02-2013 09:09:58 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
is zij een vrouw?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik was erover aan net nadenken en toen realiseerde ik me dat een eervolle vermelding te weinig eer was. Er zit echt heel veel in de grap, alleen die van diamondstor2 vind ik nog steeds de beste. En omdat ik GekkePoes' grap de op een na beste vond, heb ik haar geinterviewd en dat wil ik vaker doen met mensen die hier posten - als zij en de bezoekers van het topic het leuk vinden.
Ja.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
"Ga jij nog carnaval vieren hier in Uddel?" vraagt Henk aan Toon.
"Niks hoor" zegt Toon, "ik ga lekker naar Rio. Moet alleen nog een leuk, passend kostuum vinden."
"Laat dat maar aan mij over" zegt Henk. Een paar dagen later komt hij terug met een doos. Als Toon die uitpakt, blijkt er een kostuum in te zitten van een grote drol.
"Wat moet ik daar nu mee in Janeiro?" vraagt Toon verbaasd.
zegt Henk droog: "Oh, Ik dacht dat je carnaval ging vieren in het riool.""najazeg heeft geen abonnement"
Vol goede moed en met veel zin besluit Jos om te gaan vissen.
Al vroeg in de ochtend gaat hij naar de waterkant en gaat geduldig zitten wachten.
Een uur gaat voorbij, twee uur, drie uur, maar nog niets.
Aan het eind van de middag komt er een voorbijganger voorbij en vraagt hem of ze willen bijten.
"Nee, ik zit hier al de hele dag en ik heb nog niets," zegt Jos teleurgesteld.
Zegt de voorbijganger: "Tja, persoonlijk zou ik wachten tot er geen ijs meer ligt.""najazeg heeft geen abonnement"
Eindelijk is het de grote dag voor Jaap en Ton, ze gaan trouwen!
Ze hebben hun mooiste kleren aangetrokken en alle belangrijke mensen in hun leven voor deze speciale gelegenheid uitgenodigd.
De dag verloopt zoals ze beide hadden gehoopt, het is echt de dag van hun leven.
Totdat ze voor het altaar staan en de ambtenaar van de burgerlijke stand zijn verhaal doet.
Deze staat namelijk op één been en heeft ook vleugels. Een merkwaardig gezicht.
Aan het eind van de dag zegt Freek tegen Jaap dat hij het een erg mooie dag vond en er echt van heeft genoten.
'Alleen', voegt hij er aan toe, 'ik vond het maar een vreemde ambtenaar'.
'Ja,' zegt Jaap, 'klopt. Maarja, het was deze reigerambtenaar of een weigerambtenaar.'![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Jovatov het volgende:
Ze hebben hun mooiste kleren aangetrokken en alle belangrijke mensen in hun leven voor deze speciale gelegenheid uitgenodigd.
De dag verloopt zoals ze beide hadden gehoopt, het is echt de dag van hun leven.
Totdat ze voor het altaar staan en de ambtenaar van de burgerlijke stand zijn verhaal doet.
Aan het eind van de dag zegt Freek tegen Jaap dat hij het een erg mooie dag vond en er echt van heeft genoten.
'Ja,' zegt Jaap, 'klopt. Maarja, het was deze reigerambtenaar of een weigerambtenaar.'
Ik had er laatst één, die zei helemaal niks waardoor het huwelijk niet doorging!
Was het een zwijgerambtenaar![]()
![]()
Nou, ik had er één die vantevoren m'n vrouw meerdere malen telefonisch lastig viel...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:13 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik had er laatst één, die zei helemaal niks waardoor het huwelijk niet doorging!
Was het een zwijgerambtenaar
Een hijgerambtenaar!![]()
![]()
Om nog maar te zwijgen over die gast met die scherpe tanden en snorharenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou, ik had er één die vantevoren m'n vrouw meerdere malen telefonisch lastig viel...
Een hijgerambtenaar!![]()
![]()
Een hamstenaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over die gast met die scherpe tanden en snorharen![]()
hij is leukquote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Jovatov het volgende:
'Ja,' zegt Jaap, 'klopt. Maarja, het was deze reigerambtenaar of een weigerambtenaar.'
Joost zit op een school met allemaal kinderen met Downsyndroom. Op een gegeven moment hebben ze 's avonds een muziekvoorstelling. Joost speelt op het drumstel. De opkomst is groot en iedereen speelt redelijk. Maar op een gegeven moment begint Joost als een debiel op het drumstel te slaan met zijn drumsticks. Er is totaal geen melodie ofzo in te ontdekken en het zorgt alleen maar voor een heleboel herrie. Later die avond komt er een politieagent langs. Hij vertelt dat er een schietpartij is geweest en vraagt of ze misschien iets hebben gehoord.
Zegt de Moeder van Joost: "Ja, ik hoorde op een gegeven moment wel een knal. Was denk ik rond half negen. Het was iets van tien minuten nadat Joost die drumsolo had weggegeven."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Bep en Cor vieren dat ze vijftig jaar getrouwd zijn en vieren het groots met de gehele familie. Al snel wordt door de familie van alles bedacht om het stel zoveel mogelijk in het maantje te zetten. Allerlei voorstellen komen langs, waarvan de meesten net zo hard weer worden aangeschoten en zo komen ze uiteindelijk op het ideale idee.
Dus op de feestelijke dag na wat kopjes koffie en gebak wordt het bejaarde echtpaar meegenomen naar die dam vlak bij Duitsland waar ze hem een draaiorgel geven met liedjes uit grootvaders tijd en haar een kraampje geven om stroopwafels te bakken en te verkopen.
"Veel plezier" zeggen alle kinderen nog, waarna ze de kroeg induiken voor een lekkere avond doorzakken.
Zegt Cor: "Ik had me deze grap toch iets anders voorgesteld.""najazeg heeft geen abonnement"
Omdat Hans in een jaar tijd dertien eenden uit het water gered heeft besluit de gemeente, als eerbetoon, een buste van Hans te laten maken en te plaatsen voor het stadhuis. Een week later spreekt Hans af met de beeldhouwer van dienst, die hem een snelgemaakte tekening van zijn ontwerp laat zien. Het is echter nogal een apart, abstract ontwerp met rare friemels en maffe verhoudingen.
Hans weet niet zo goed wat hij moet denken en zegt: "Nou, ik vind dat je wel een raar beeld van me schetst"![]()
Zonder die laatste zin vind ik het een hele beste.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef JochemP het volgende:
Omdat Hans in een jaar tijd dertien eenden uit het water gered heeft besluit de gemeente, als eerbetoon, een buste van Hans te laten maken en te plaatsen voor het stadhuis. Een week later spreekt Hans af met de beeldhouwer van dienst, die hem een snelgemaakte tekening van zijn ontwerp laat zien. Het is echter nogal een apart, abstract ontwerp met rare friemels en maffe verhoudingen.
Hans weet niet zo goed wat hij moet denken en zegt: "Nou, ik vind dat je wel een raar beeld van me schetst"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik was juist zo trots op die clouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zonder die laatste zin vind ik het een hele beste.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:38 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik was juist zo trots op die clouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
..."najazeg heeft geen abonnement"
lol! Mja ik wilde iets posten en bedacht me dus vandaar...quote:
Even een repost van mijn laatste grap maar dan zonder de laatste twee zinnen, dan vind ik hem toch iets beter:
Bep en Cor vieren dat ze vijftig jaar getrouwd zijn en vieren het groots met de gehele familie. Al snel wordt door de familie van alles bedacht om het stel zoveel mogelijk in het maantje te zetten. Allerlei voorstellen komen langs, waarvan de meesten net zo hard weer worden aangeschoten en zo komen ze uiteindelijk op het ideale idee.
Dus op de feestelijke dag na wat kopjes koffie en gebak wordt het bejaarde echtpaar meegenomen naar die dam vlak bij Duitsland waar ze hem een draaiorgel geven met liedjes uit grootvaders tijd en haar een kraampje geven om stroopwafels te bakken en te verkopen.
Er zitten vier slechte zelfbedachte tussengrappen in
Karl van 12 jaar oud moet zijn amandelen laten weghalen. Om de pijn te verzachten en de operatie voorspoedig te laten verlopen, moet Karl ijs eten voordat hij naar het ziekenhuis komt. Als hij bij de dokter komt vlak voor de operatie vraagt hij aan Karl: "Zo jongen, heb je genoeg ijs gegeten?"
Zegt Karl: "Nee dokter, ik hou niet zo van ijs, dus ik heb maar pudding genomen"![]()
Een jongen zoekt levenswijsheid en besluit die in het klooster te vinden. Hij vraagt verschillende monniken naar de grootste wijsheid maar ze verwijzen hem maar steeds door. Op een gegeven moment komt hij bij de abt en vraagt weer: "Abt, wat is de grootste wijsheid?"
Zegt de abt droog: "Lorem Ipsum, Dolor Sit Amet.""najazeg heeft geen abonnement"
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef najazeg het volgende:
Een jongen zoekt levenswijsheid en besluit die in het klooster te vinden. Hij vraagt verschillende monniken naar de grootste wijsheid maar ze verwijzen hem maar steeds door. Op een gegeven moment komt hij bij de abt en vraagt weer: "Abt, wat is de grootste wijsheid?"
Zegt de abt droog: "Lorem Ipsum, Dolor Sit Amet."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef najazeg het volgende:
Zegt de abt droog: "Lorem Ipsum, Dolor Sit Amet."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Crosspost:
Die kan zo in mijn topic met slechte zelfbedachte grappen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij dan zo van "ok" en dan gewoon weglopen! Dat beest zo van "huh?" en jij zo van "ja ik moest toch weg?"
Jaap is 18 geworden en krijgt op zijn verjaardag zijn eerste rijles. Vol goede zin stapt hij in de auto. Maar de rij-instructeur zegt: "Even wachten, nog even uitstappen."
Vervolgens bindt die instructeur hem een kussen voor, laat hem schoenen met stalen neuzen aan doen, een toque, rubberen handschoenen en een american football helm.
Verbaasd roept Jaap: "Waar is dit allemaal goed voor joh!"
Zegt de rij-instructeur: "Ja kijk je moet natuurlijk wel veilig rijden.""najazeg heeft geen abonnement"
Zangeresse Mieke Telkamp, Anouk en Marianne Rosenberg zijn samen op vakantie in een vreemd land. Als ze een dagje met de auto op pad gaan door de natuur raken ze verdwaald en omdat ze geen TomTom aan boord hebben lopen ze binnen bij het eerste tankstation dat ze tegenkomen.
Omdat ze de plaatselijke taal niet spreken besluiten ze hun muzikale charmes in de strijd te gooien en Mieke Telkamp begint met zingen tegen de pompbediende: "Waarheen, leidt de weg, die we moeten gaan?"
De pompbediende kijkt de dames vragend aan en dus besluit Anouk het te proberen. Ze zingt: "Lost, in this world, I even get lost, in this song". Maar ook nu weer snapt de bediende er niets van.
Als laatste wanhoopspoging besluit Marianne Rosenberg het zelf een keer te proberen en zingt haar lied: "Ich bin wie du, wir sind wie Sand und Meer".
"Aaah!" zegt de pompbediende, "hier de straat uit en dan de derde links."![]()
Jan en Henk zijn met elkaar een conversatie aan het voeren.
Zegt Jan: "Heb je gehoord dat de paus is ontslagen?'
Zegt Henk: "Nee. Waarom is hij dan ontslagen?"
Zegt Jan: "Hij was op een non actief."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
die laatste 2 zinnen kun je ook misschien anders zeggen namelijk zo:quote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Jovatov het volgende:
Alleen', voegt hij er aan toe, 'ik vond het maar een vreemde vogel'.
'Ja,' zegt Jaap, 'klopt. Maarja, het was ook een reigerambtenaar.'I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Jan en Henk zijn met elkaar een conversatie aan het voeren.
Zegt Jan: "Heb je gehoord dat de paus is ontslagen?'
Zegt Henk: "Nee. Waarom is hij dan ontslagen?"
Zegt Jan: "Hij was op een non actief."![]()
![]()
![]()
![]()
Martin en Andre zijn een gesprek aan het voeren.
"Eigenlijk zou ik paus moeten worden," zegt Martin terwijl hij een puppy aait.
"En waarom dan wel?" vraagt Andre met een gek stemmetje.
Zegt Martin: "Dat klinkt toch leuk: Paus Gaus in the house.""najazeg heeft geen abonnement"
In een kroeg zitten wat mensen aan het einde van een avond bij elkaar die elkaar niet echt goed kennen.
Ze beginnen maar grappen te maken, want ja, dat werkt altijd wel.
Alles goed en wel totdat één van de mannen een slechte grap maakt over de paus.
Zegt één van die mannen:
'Najazeg, heb je die zelfbedacht ofzo.'![]()
Henk is al jaren fan van de paus. Hij is dan ook erg verbaasd als Ratzinger is afgetreden. Hij wil weten waarom en belt Ratzinger op zijn pausmobiel.
Dus Henk zegt van: "Zeg, hoe zit dat nou, waarom bent u afgetreden?"
Zegt Ratzinger: "Ora et labora."
Zegt Henk: "Luisteren in een laboratorium? Bedankt, ben in elk geval dat ik Latijn heb gehad op het gymnasium."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
leukquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Henk is al jaren fan van de paus. Hij is dan ook erg verbaasd als Ratzinger is afgetreden. Hij wil weten waarom en belt Ratzinger op zijn pausmobiel.
Dus Henk zegt van: "Zeg, hoe zit dat nou, waarom bent u afgetreden?"
Zegt Ratzinger: "Ora et labora."
Zegt Henk: "Luisteren in een laboratorium? Bedankt, ben in elk geval dat ik Latijn heb gehad op het gymnasium."![]()
Jeetje man, iemands grap hoger waarderen omdat die afkomstig is van een vrouw. Valt me echt van je tegen man, ik had nooit gedacht dat je zo subjectief grappen zou beoordelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Servatius wordt verdacht van het stelen van een waxinelichtje uit de Xenos. Daarom moet hij met twee agenten mee naar het politiebureau waar hij vervolgens wordt verhoord door twee rechercheurs. De ene rechercheur, een typische, zoals je ze ook in de TV-series zoals Baantjer en Grijpstra en de Gier ziet, zegt met een dreigende toon tegn Servatius: "Zo, en nu vertel je ons alles wat je weet."
Dus Servatius zegt: "Ok, nou ik was vorige week dus mijn hond Gijs aan het uitlaten, die overigens al drie keer is opgenomen met kinkhoest bij de dierenarts. Aardige vrouw trouwens, die dierenarts, alleen jammer dat de assistente een beetje chagrijnig was. Maar dat kan ook zijn omdat het maandag was. Maar goed, de hond dus, ja ik kwam Storm en Vlinder tegen en die vertelden mij over hun wereldreis. Zijn ze met zijn tweeen dus in drie maanden in vier verschillende continenten geweest, dat geloof je toch niet! Maar dat bracht me aan het denken, want mijn eerdere hond kwam ook uit Chi..."
"HO!", zegt de rechercheur "wat ben je nou allemaal aan het doen. Ik heb niet de hele dag de tijd!"
Zegt Servatius: "Ja sorry hoor, maar eerlijkheid duurt het langst"![]()
Sander, die onderzoek doet naar de eetgewoonte van een zoogdier, besluit om naar het noordoosten van Nederland te verhuizen. Hij doet drie maanden lang intensief onderzoek. Op een gegeven moment belt zijn baas om te checken hoe het verloopt. Zegt Sander: "Ja loopt lekker".Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Sander, die onderzoek doet naar de eetgewoonte van een zoogdier, besluit om naar het noordoosten van Nederland te verhuizen. Hij doet drie maanden lang intensief onderzoek. Op een gegeven moment belt zijn baas om te checken hoe het verloopt. Zegt Sander: "Ja loopt lekker".![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap je reactie niet helemaal. Je denkt dat ik haar grap leuk vind omdat ze een vrouw is? Ik vind het gewoon een hele sterke grap. In de post die je quote bevestig ik alleen dat ze een vrouw is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jeetje man, iemands grap hoger waarderen omdat die afkomstig is van een vrouw. Valt me echt van je tegen man, ik had nooit gedacht dat je zo subjectief grappen zou beoordelen.
Overigens was ik bepaald niet de enige die hem goed vond en voordat ik dat postte heb ik het nog even afgestemd met najazeg.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen, maar ik zou die laatste zin weglaten, dan vind ik hem weergaloos.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:22 schreef JochemP het volgende:
Servatius wordt verdacht van het stelen van een waxinelichtje uit de Xenos. Daarom moet hij met twee agenten mee naar het politiebureau waar hij vervolgens wordt verhoord door twee rechercheurs. De ene rechercheur, een typische, zoals je ze ook in de TV-series zoals Baantjer en Grijpstra en de Gier ziet, zegt met een dreigende toon tegn Servatius: "Zo, en nu vertel je ons alles wat je weet."
Dus Servatius zegt: "Ok, nou ik was vorige week dus mijn hond Gijs aan het uitlaten, die overigens al drie keer is opgenomen met kinkhoest bij de dierenarts. Aardige vrouw trouwens, die dierenarts, alleen jammer dat de assistente een beetje chagrijnig was. Maar dat kan ook zijn omdat het maandag was. Maar goed, de hond dus, ja ik kwam Storm en Vlinder tegen en die vertelden mij over hun wereldreis. Zijn ze met zijn tweeen dus in drie maanden in vier verschillende continenten geweest, dat geloof je toch niet! Maar dat bracht me aan het denken, want mijn eerdere hond kwam ook uit Chi..."
"HO!", zegt de rechercheur "wat ben je nou allemaal aan het doen. Ik heb niet de hele dag de tijd!"
Zegt Servatius: "Ja sorry hoor, maar eerlijkheid duurt het langst"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Sander, die onderzoek doet naar de eetgewoonte van een zoogdier, besluit om naar het noordoosten van Nederland te verhuizen. Hij doet drie maanden lang intensief onderzoek. Op een gegeven moment belt zijn baas om te checken hoe het verloopt. Zegt Sander: "Ja loopt lekker".
Iemand nog iets voor dit deel? Anders maak ik het vol en open ik een nieuw deel.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Iemand nog?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nog 7.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nog 6.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nog 5.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nog 4.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nog 3.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nog 2.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hier verder: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 33[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: