abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121355730
liep vandaag in het dorp en zag bij de juwelier de meistersinger collectie. Erg goed alternatief voor de maurice lacroix en tagheuer, aangezien ik bij die merken ook keek naar de klassiekere modellen. En meistersinger past ook prima in het budget! Ze zijn wel iets simpeler, maar dat heeft ook wel wat. Zijn ze kwalitatief een beetje van hetzelfde niveau?
pi_121360520
Oké welke kenner helpt deze amateur zijn eerste horloge kopen? :D

Nu keek ik de laatste tijd naar de wat goedkopere horloges van Guess, Pulsar etc. maar zag in het vorige topic deze Orient ER27001B voorbijkomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem er mooi uitzien. Hij is verkrijgbaar voor 150 euro en hij is automatisch..

Is zo'n automatische aan te raden? Of is het zo dat ze vaak stilvallen enzo?
Is Orient verder een goed merk?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_121360813
Ze hebben/hadden bij Amazon een Orient sale, niet-denken-maar-doen-prijzen. Heb zelf nog niets slechts over Orient gehoord, goed in die prijsklasse. Kijk even op Amazon.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_121361574
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:05 schreef Quir het volgende:
Ze hebben/hadden bij Amazon een Orient sale, niet-denken-maar-doen-prijzen. Heb zelf nog niets slechts over Orient gehoord, goed in die prijsklasse. Kijk even op Amazon.
Thanks voor de tip! ^O^
Hij is er inderdaad in de uitverkoop. Echter weet ik niet of ze hem verzenden naar Nederland en hoe het dan zit met de fabrieksgarantie? Enig idee?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_121361762
Laat maar, verkeerd gelezen, dacht dat het om de Bambino ging ipv de Symphony.

[ Bericht 72% gewijzigd door bear87 op 09-01-2013 18:36:44 ]
pi_121419859
Ik heb weer eens iets lekker obscuurs binnen :)

...
pi_121422125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb zelf ook een aantal Panerai homages, maar die zijn allemaal sterile. Dus GEEN Panerai branding erop. Ik heb niets tegen sterile homages maar wel tegen replicas. Als je een replica draagt wil je mensen iets wijsmaken. Je draagt iets omdat je het imago wilt uitdragen maar weigert ervoor te betalen. Waarom zou je anders niet voor een homage kiezen? Het argument "Ik vind het ontwerp gewoon mooi maar heb er geen duizenden euros voor over!" gaat dus niet op. Genoeg betaalbare homages van bijna alle high-end horloges te vinden. "Fake people wear fake watches."

Dit zijn die van mij trouwens:
[ afbeelding ]
"Fake people wear fake watches." Wat gaaf van je!
Snap trouwens niet dat je zo hoog van de toren blaast terwijl je horloges draagt die tot op de millimeter zijn geript van Panerai. Pas als iemand van dichtbij op je dial kan kijken blijkt het logotje te ontbreken. Iedereen in mijn omgeving die weet dat hij nep is en iedereen mag het weten, ik draag het omdat ik het een mooi horloge vind en doe er zelf niet moeilijk over. Als jij zin hebt om je piemeltje tegen je homages aan te wrijven op je moral high ground moet je dat lekker doen!

[ Bericht 10% gewijzigd door focal op 11-01-2013 02:14:20 ]
We komen hard, zo hard.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:25:29 #83
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_121424896
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:23 schreef focal het volgende:

[..]

Snap trouwens niet dat je zo hoog van de toren blaast terwijl je horloges draagt die tot op de millimeter zijn geript van Panerai. Pas als iemand van dichtbij op je dial kan kijken blijkt het logotje te ontbreken. Iedereen in mijn omgeving die weet dat hij nep is en iedereen mag het weten, ik draag het omdat ik het een mooi horloge vind en doe er zelf niet moeilijk over. Als jij zin hebt om je piemeltje tegen je homages aan te wrijven op je moral high ground moet je dat lekker doen!
o|O
Hier kon ik hartelijk om lachen. Vooral die laatste zin. Dank je _O_
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:38:17 #84
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121425126
Iemand nog wat om mee te pimpen in plaats van deze verlengstukdiscussies?
Of is dit hele topic een verlengstukdiscussie :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_121425155
nep-verlengstukken
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121425191
quote:

[..]

_O_
pi_121425821
Ik zag wel een hele mooie nep mourice lacroix tiago skelleton.
voor 800 euro. :)
Maar dat vind ik toch jammer, nep.
Daar kan ik mijn piemeltje minder lekker tegenaan wrijven. ;(
pi_121428725
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:10 schreef Murdera het volgende:
Ik zag wel een hele mooie nep mourice lacroix tiago skelleton.
voor 800 euro. :)
Maar dat vind ik toch jammer, nep.
Daar kan ik mijn piemeltje minder lekker tegenaan wrijven. ;(
Wist niet dat ze tegenwoordig ook replica's van nep Maurice Lacroix horloges maken.
pi_121429202
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:52 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Wist niet dat ze tegenwoordig ook replica's van nep Maurice Lacroix horloges maken.
_O- dom foutje, my bad. :)
pi_121432363
quote:

[..]

Ik had het niet eens over jou. Ik reageerde op het dragen van replicas in het algemeen. Het feit dat je je zo hard aangesproken voelt dat je zelfs tot persoonlijke beledigingen overgaat zegt wat mij betreft genoeg. Ik vind je reactie wel precies passen bij het beeld dat ik heb van replica dragers trouwens. Altijd heel defensief.

Ik zat een paar weken terug in een restaurant. Naast me zat een man met een IWC Big Pilot Limited Edition met grijze dial. Ik zag meteen dat het een replica was, er zijn er namelijk maar 50 van gemaakt, beperkt gedistribueerd en de originele hebben een andere afwerking. Anyhoo, ik vroeg hem heel beleefd of het een echte was waarop hij glashard in mijn gezicht begon te liegen dat hij origineel was. Zo typisch. Misschien ben jij het wel. Kom je wel eens in Rotterdam? ;)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 14:30:02 #91
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_121434023
Mooie horloges, die IWC Big Pilot's :).
Om de discussie hiermee even af te kappen en weer OT te laten gaan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_121437706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef Nafi het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! ^O^
Hij is er inderdaad in de uitverkoop. Echter weet ik niet of ze hem verzenden naar Nederland en hoe het dan zit met de fabrieksgarantie? Enig idee?
Ik heb geen idee van de fabrieksgarantie, maar ze versturen wel gewoon naar Nederland. Houd rekening met maximaal 25 euro verzendkosten (waarvan 16 mogelijk terugkomen, import kosten). Ik denk dat je alsnog goedkoper uit bent. Maar, als je het niet vertrouwt, kun je voor een paar tientjes meer hem ook gewoon bij een winkel kopen. Dat doe ik altijd bij twijfel.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:07:13 #93
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_121437979
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:38 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog wat om mee te pimpen in plaats van deze verlengstukdiscussies?
Of is dit hele topic een verlengstukdiscussie :P

(5513, 1979)
pi_121442619
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik had het niet eens over jou. Ik reageerde op het dragen van replicas in het algemeen. Het feit dat je je zo hard aangesproken voelt dat je zelfs tot persoonlijke beledigingen overgaat zegt wat mij betreft genoeg. Ik vind je reactie wel precies passen bij het beeld dat ik heb van replica dragers trouwens. Altijd heel defensief.

Ik zat een paar weken terug in een restaurant. Naast me zat een man met een IWC Big Pilot Limited Edition met grijze dial. Ik zag meteen dat het een replica was, er zijn er namelijk maar 50 van gemaakt, beperkt gedistribueerd en de originele hebben een andere afwerking. Anyhoo, ik vroeg hem heel beleefd of het een echte was waarop hij glashard in mijn gezicht begon te liegen dat hij origineel was. Zo typisch. Misschien ben jij het wel. Kom je wel eens in Rotterdam? ;)
Je had het niet over mij? Ik post mijn replica watch en een paar posts verder kom je met ''fake people wear fake watches'', dat laat volgens mij vrij weinig aan de verbeelding over. Je discussieert als een chick, achteraf je intenties verhullen om buiten schot te blijven en de ander zijn felheid te kunnen verwijten. Daarnaast geef ik die man groot gelijk dat hij tegen je loog. Als je toch al wist dat het een replica was dan diende je vraag dus alleen om die man te vernederen
We komen hard, zo hard.
pi_121442876
Pimpen met een fake horloge is sowieso triest
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:48:56 #96
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121443396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Pimpen met een fake horloge is sowieso triest
Dit dus, je wilt naar de buitenwereld de suggestie wekken dat je een exclusief horloge bezit, terwijl het een prul van de kermis is. Je belazert niet alleen de buitenwereld maar vooral jezelf. Iedere keer dat je naar je horloge kijkt, zie je een leugen. Wie wil je voor de gek houden? Maar vaak zijn het dezelfde types die koffers vol nep lactose polo's kopen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:52:01 #97
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121443490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:25 schreef focal het volgende:

[..]

Je had het niet over mij? Ik post mijn replica watch en een paar posts verder kom je met ''fake people wear fake watches'', dat laat volgens mij vrij weinig aan de verbeelding over. Je discussieert als een chick, achteraf je intenties verhullen om buiten schot te blijven en de ander zijn felheid te kunnen verwijten. Daarnaast geef ik die man groot gelijk dat hij tegen je loog. Als je toch al wist dat het een replica was dan diende je vraag dus alleen om die man te vernederen
Die man koos er nog altijd zelf voor om voor gek te lopen en zichzelf hiermee te vernederen. Als dan een keer iemand niet in zijn leugen trapt, zou het sportief zijn geweest dit toe te geven.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121444587
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Dit dus, je wilt naar de buitenwereld de suggestie wekken dat je een exclusief horloge bezit, terwijl het een prul van de kermis is. Je belazert niet alleen de buitenwereld maar vooral jezelf. Iedere keer dat je naar je horloge kijkt, zie je een leugen. Wie wil je voor de gek houden? Maar vaak zijn het dezelfde types die koffers vol nep lactose polo's kopen.
Jezus zeg, doe normaal :') als iemand een nephorloge koopt omdat hij hem mooi vind/t moet hij dat toch zelf weten?

Sterker nog: ik heb een echte en verdomd dure Dunhill en een nepperdje. Die laatste is voor onderweg enzo, de echte alleen voor thuis. Nou en? Ben met allebei even content, je merkt het wel maar het stoort niet.

Ben er gewoon gek op omdat ze zo mooi zijn.
pi_121444732
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Jezus zeg, doe normaal :') als iemand een nephorloge koopt omdat hij hem mooi vind/t moet hij dat toch zelf weten?

Sterker nog: ik heb een echte en verdomd dure Dunhill en een nepperdje. Die laatste is voor onderweg enzo, de echte alleen voor thuis. Nou en? Ben met allebei even content, je merkt het wel maar het stoort niet.

Ben er gewoon gek op omdat ze zo mooi zijn.
Een horloge kopen voor thuis :')
pi_121444969
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Tabakspijp, maar het principe blijft hetzelfde. Je koopt zoiets voor jezelf, niet om mee te pronken.
pi_121445317
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Tabakspijp, maar het principe blijft hetzelfde. Je koopt zoiets voor jezelf, niet om mee te pronken.
Hier moest ik wel erg hard om lachen. :D
pi_121445786

ik heb deze van Fossil, afgelopen jaar voor mijn verjaardag gekregen .
pi_121445880
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Precies, je koopt het voor jezelf, niet om mee te pronken. Alleen genoeg mensen die nepperts kopen om er juist mee te pronken.
pi_121453854
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Precies, je koopt het voor jezelf, niet om mee te pronken. Alleen genoeg mensen die nepperts kopen om er juist mee te pronken.
En wat maakt het uit? Als hij dat ding mooi vind/t maar geen trek aan de volle prijs heeft, wat maakt het dan uit? Laat het hem lekker zelf bepalen, kom op zeg.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:00:32 #105
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121457175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

En wat maakt het uit? Als hij dat ding mooi vind/t maar geen trek aan de volle prijs heeft, wat maakt het dan uit? Laat het hem lekker zelf bepalen, kom op zeg.
Mensen denken dan dat je een leugenaar bent..
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:39:40 #106
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_121464906
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding ^O^
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:34:06 #108
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121465316
quote:
Hèhè, wat een held.
pi_121465784
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:25 schreef focal het volgende:

[..]

Nogmaals, ik had het niet over jou. Jij voelt je gewoon zo hard aangesproken dat je mijn opmerking als een directe aanval ziet. Het wordt je blijkbaar rood voor de ogen en je bent niet meer aanspreekbaar. Dit is echter jouw probleem. Ik ga me niet verontschuldigen voor mijn mening. Je blijft ook persoonlijke beledigingen roepen/typen. Je maakt jezelf in mijn ogen belachelijk met deze manier van communiceren. Volgens mij heb je ook heel wat frustrerende momenten met vrouwen achter de rug als je mijn manier van discussiëren af doet als "je discussieert als een chick!". Misschien dat die chicks in je verleden pas aardig tegen je doen als je stopt met het dragen van replicas?
pi_121465789

Deze, kostte 150 dollar ofzo. En dat vond ik vrij duur voor een horloge. Maar ik wil er een hebben die de tijd uit de ether haalt dus tsja. :) En de batterij continu opladen van licht is ook wel lief.

Maar aan dit topic te zien ben ik nog vrij bescheiden. :s)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_121466011
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Mensen denken dan dat je een leugenaar bent..
Niet per sé. Het kan mij echt niet schelen of iemand echt of nep draagt en de user in kwestie gaf het toch meteen al aan?

Maar och, laat ook maar. Geen leuke discussie.
pi_121466122
Wat een gemouw over die replicas
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:15:03 #113
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121466127
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Misschien dat die chicks in je verleden pas aardig tegen je doen als je stopt met het dragen van replicas?
W00T!
pi_121474402
quote:
[ afbeelding ]
Leuk skeleton klokje! Ligt deze nog in de winkels?
pi_121478763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:02 schreef Bossmuis het volgende:

[..]

Leuk skeleton klokje! Ligt deze nog in de winkels?
Ja, alleen bij Fossil, bij bijenkorf etc niet.
  zondag 13 januari 2013 @ 09:18:02 #116
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121495228
quote:
[ afbeelding ]
Mooi hoor. Krijgt zeker veel complimentjes :)
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 13 januari 2013 @ 14:42:54 #117
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_121503536
Iemand ervaring met het merk Bering? Zag het bij de Bijenkorf en vond het wel een aardig minimalistisch klokje
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_121508775
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 09:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mooi hoor. Krijgt zeker veel complimentjes :)
Ja, ik krijg leuke reacties , Ik was voorheen geen horlogedrager, maar goed ik ben nu aangestoken door m'n vriendin ;) en ben erg blij met dit horloge ^O^

[ Bericht 13% gewijzigd door michiel_merk op 13-01-2013 18:02:42 ]
pi_121512181
Ik krijg bij koude temperaturen zoals deze altijd in het midden van mijn horloge zo'n watervlek zegmaar. Het horloge is gewoon 20ATM waterdicht. Hoort dit of?
  zondag 13 januari 2013 @ 18:14:26 #120
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121512226
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik krijg bij koude temperaturen zoals deze altijd in het midden van mijn horloge zo'n watervlek zegmaar. Het horloge is gewoon 20ATM waterdicht. Hoort dit of?
Is er vocht ingekomen.
Bis bis bis
pi_121512249
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is er vocht ingekomen.
maar dat hoort toch niet?
pi_121512869
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

maar dat hoort toch niet?
Hoort niet, maar gebeurd wel. De pakking droogt namelijk uit en op een gegeven moment doet het zijn werk niet meer zo goed.
  zondag 13 januari 2013 @ 18:35:02 #123
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_121513258
Stel dat ik mijn Cartier zou willen verkopen, waar kan ik dat dan het beste doen?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_121513357
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef ElisaB het volgende:
Stel dat ik mijn Cartier zou willen verkopen, waar kan ik dat dan het beste doen?
De juwelier waar je je volgende horloge koopt?
pi_121513397
pi_121513969
quote:
ziekkkk, een zeldzame rolex?
pi_121514092
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:47 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

ziekkkk, een zeldzame rolex?
Ja, met een rubbertje eromheen.
pi_121514252
Onlangs stuitte ik op een bedrijf wat Rolexen "veredeld". Deze maakte bijv de Submariner een stuk stoerder qua looks.

Echter, ik heb geen flauw idee meer welke bedrijf dat was, iemand een idee?

Edit, beter Googlen tjoptjop :')

Gevonden dus, http://www.blackoutconcept.com
  zondag 13 januari 2013 @ 19:25:56 #129
33954 ElisaB
pi_121515776
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:36 schreef DarkerThanBlack het volgende:

De juwelier waar je je volgende horloge koopt?
Ik wil alleen maar verkopen :@
  zondag 13 januari 2013 @ 19:32:15 #130
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_121516143
quote:
Ik zou of www.dezinvanluxe.nl proberen, of ebay met een fatsoenlijk minimum bedrag. Op marktplaats zitten alleen maar mongolen.
  zondag 13 januari 2013 @ 19:34:14 #131
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_121516259
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar verkopen :@
http://www.qpx.nl/

Mooi winkeltje.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_121516299
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:53 schreef tjoptjop het volgende:
Onlangs stuitte ik op een bedrijf wat Rolexen "veredeld". Deze maakte bijv de Submariner een stuk stoerder qua looks.

Echter, ik heb geen flauw idee meer welke bedrijf dat was, iemand een idee?

Edit, beter Googlen tjoptjop :')

Gevonden dus, http://www.blackoutconcept.com

Cool, wat zou zoiets kosten? Iemand enig idee?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  zondag 13 januari 2013 @ 19:38:57 #133
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121516554
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Je kan een rolex ook in Nederland gewoon dlc laten coaten. 1000 euro ofzo.
Bis bis bis
  zondag 13 januari 2013 @ 19:40:45 #134
33954 ElisaB
pi_121516643
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:32 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik zou of www.dezinvanluxe.nl proberen, of ebay met een fatsoenlijk minimum bedrag. Op marktplaats zitten alleen maar mongolen.
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef static het volgende:

[..]

Mooi winkeltje.
Thnx guyz :*
pi_121516657
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik vind zoiets wel tof
  zondag 13 januari 2013 @ 20:02:18 #136
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121517717
quote:

[..]

Mooi winkeltje.
Kopen die in? Dacht dat ze alleen aan inruil doen.
Bis bis bis
  zondag 13 januari 2013 @ 20:13:08 #137
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_121518265
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Kopen die in? Dacht dat ze alleen aan inruil doen.
Volgens mij wel. Ben er geweest toen ik mijn horloge moest laten schoonmaken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_121523125
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik vind zoiets wel tof
[ afbeelding ]
Ik vind met name de zwarte erg dope. Ben niet zo van de horloges, maar dit kan ik dan wel waarderen.

pi_121524185
Het blijft een raar gevoel om je horloge van 5-10k op deze manier te laten customizen.
  zondag 13 januari 2013 @ 21:57:29 #140
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121524902
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:47 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Het blijft een raar gevoel om je horloge van 5-10k op deze manier te laten customizen.
Dat ja. Zou dan eerder een "van nature" zwart horloge nemen. Montblanc heeft wel een slicke,
Bis bis bis
pi_121526435
Nee, ik vind het customizen juist wat hebben. Voor zoveel geld heb ik juist graag iets unieks, dat is de aantrekking. Ik heb veel collega's met grote collecties, vaak ook volledige custom horloges. Ik vind ze zelden mooi (want geen smaak), maar toch vind ik het leuker dan een standaard iets.
pi_121527998
Vandaag naar de Rikketik horloge beurs geweest in Houten. Erg druk maar best wel leuk spul gezien. Heel erg veel Rolex, Omega, Zenith, Seiko, Breitling maar ertussen ook stiekem wat minder bekende merken. Mooie Fortis, Hamilton, Steinhart en vintage Pontiac horloges gezien. Ook veel Chinees spul. Wel viel me op dat de prijzen van de Nederlandse handelaren erg hoog zijn. Overal hoorde ik verhitte discussies over de prijzen. :D Ik heb ook alleen wat horloge bandjes gekocht, ik doe mijn grote aankopen wel online. Er werden ook flink wat replicas verkocht trouwens maar de meeste hadden er netjes een briefje bijhangen. Hier even een plaatje ter indruk:

http://www.derikketik.nl/
pi_121529237
quote:

[..]

Mooi winkeltje.
Mooi plaatje voor de OP.
pi_121535062

Schweizer uhren Rado ! keramiek, wat echt krasvrij blijft, helemaal perfect voor mij ( druk persoon haha )
I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
pi_121543642
quote:
chrono24.com
  maandag 14 januari 2013 @ 14:17:27 #146
33954 ElisaB
pi_121545814
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef Tom het volgende:

[..]

chrono24.com
Thnx :*
  maandag 14 januari 2013 @ 14:20:58 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121545965
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Thnx :*
Je kan ook gewoon naar Maastricht, daar zitten een aantal winkels die inkopen. Juwelier Burger, Filipucci, etc. Of in Nijmegen naar Uyen.
Bis bis bis
pi_121546488
Krijg je bij een winkelier nog een beetje redelijke prijs dan? Mijn zusje wilde laatst haar twee jaar oude Breitling inruilen op iets mooiers en kreeg nog maar een derde terug, en dan alleen bij inruil. Dit was nota bene bij de winkel waar ze 'm had gekocht. Was trouwens het winkeltje dat een paar posts hierboven werd genoemd.
  maandag 14 januari 2013 @ 14:36:25 #149
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121546592
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef IntensiveGary het volgende:
Krijg je bij een winkelier nog een beetje redelijke prijs dan? Mijn zusje wilde laatst haar twee jaar oude Breitling inruilen op iets mooiers en kreeg nog maar een derde terug, en dan alleen bij inruil. Dit was nota bene bij de winkel waar ze 'm had gekocht. Was trouwens het winkeltje dat een paar posts hierboven werd genoemd.
Kijk, op het moment dat je de deur uitloop met de meeste horloges schrijf je 50% af. Nou, een winkelier wil ook een beetje marge maken op ingeruilde modellen, dus 30 tot 40% krijg je terug. Je moet eigenlijk ook niet inruilen bij de winkel waar je koopt. Kan je beter hem eerst ergens verkopen, daar pingelen, en dan een nieuwe kopen en korting bedingen en cash betalen. Dat is voordeliger dan in één proces tot een goede deal komen.
Bis bis bis
  maandag 14 januari 2013 @ 14:36:31 #150
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_121546598
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:33 schreef IntensiveGary het volgende:
Weet niet precies wat de staat van de Breitling was natuurlijk, maar dit vind ikzelf vrij fors.
Wat voor Breitling was het?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')