abonnement Unibet Coolblue
pi_121355730
liep vandaag in het dorp en zag bij de juwelier de meistersinger collectie. Erg goed alternatief voor de maurice lacroix en tagheuer, aangezien ik bij die merken ook keek naar de klassiekere modellen. En meistersinger past ook prima in het budget! Ze zijn wel iets simpeler, maar dat heeft ook wel wat. Zijn ze kwalitatief een beetje van hetzelfde niveau?
pi_121360520
Oké welke kenner helpt deze amateur zijn eerste horloge kopen? :D

Nu keek ik de laatste tijd naar de wat goedkopere horloges van Guess, Pulsar etc. maar zag in het vorige topic deze Orient ER27001B voorbijkomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem er mooi uitzien. Hij is verkrijgbaar voor 150 euro en hij is automatisch..

Is zo'n automatische aan te raden? Of is het zo dat ze vaak stilvallen enzo?
Is Orient verder een goed merk?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_121360813
Ze hebben/hadden bij Amazon een Orient sale, niet-denken-maar-doen-prijzen. Heb zelf nog niets slechts over Orient gehoord, goed in die prijsklasse. Kijk even op Amazon.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_121361574
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:05 schreef Quir het volgende:
Ze hebben/hadden bij Amazon een Orient sale, niet-denken-maar-doen-prijzen. Heb zelf nog niets slechts over Orient gehoord, goed in die prijsklasse. Kijk even op Amazon.
Thanks voor de tip! ^O^
Hij is er inderdaad in de uitverkoop. Echter weet ik niet of ze hem verzenden naar Nederland en hoe het dan zit met de fabrieksgarantie? Enig idee?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_121361762
Laat maar, verkeerd gelezen, dacht dat het om de Bambino ging ipv de Symphony.

[ Bericht 72% gewijzigd door bear87 op 09-01-2013 18:36:44 ]
pi_121419859
Ik heb weer eens iets lekker obscuurs binnen :)

...
pi_121422125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb zelf ook een aantal Panerai homages, maar die zijn allemaal sterile. Dus GEEN Panerai branding erop. Ik heb niets tegen sterile homages maar wel tegen replicas. Als je een replica draagt wil je mensen iets wijsmaken. Je draagt iets omdat je het imago wilt uitdragen maar weigert ervoor te betalen. Waarom zou je anders niet voor een homage kiezen? Het argument "Ik vind het ontwerp gewoon mooi maar heb er geen duizenden euros voor over!" gaat dus niet op. Genoeg betaalbare homages van bijna alle high-end horloges te vinden. "Fake people wear fake watches."

Dit zijn die van mij trouwens:
[ afbeelding ]
"Fake people wear fake watches." Wat gaaf van je!
Snap trouwens niet dat je zo hoog van de toren blaast terwijl je horloges draagt die tot op de millimeter zijn geript van Panerai. Pas als iemand van dichtbij op je dial kan kijken blijkt het logotje te ontbreken. Iedereen in mijn omgeving die weet dat hij nep is en iedereen mag het weten, ik draag het omdat ik het een mooi horloge vind en doe er zelf niet moeilijk over. Als jij zin hebt om je piemeltje tegen je homages aan te wrijven op je moral high ground moet je dat lekker doen!

[ Bericht 10% gewijzigd door focal op 11-01-2013 02:14:20 ]
We komen hard, zo hard.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:25:29 #83
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_121424896
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:23 schreef focal het volgende:

[..]

"Fake people wear fake watches." Wat gaaf van je!
Snap trouwens niet dat je zo hoog van de toren blaast terwijl je horloges draagt die tot op de millimeter zijn geript van Panerai. Pas als iemand van dichtbij op je dial kan kijken blijkt het logotje te ontbreken. Iedereen in mijn omgeving die weet dat hij nep is en iedereen mag het weten, ik draag het omdat ik het een mooi horloge vind en doe er zelf niet moeilijk over. Als jij zin hebt om je piemeltje tegen je homages aan te wrijven op je moral high ground moet je dat lekker doen!
o|O
Hier kon ik hartelijk om lachen. Vooral die laatste zin. Dank je _O_
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:38:17 #84
165633 eriksd
The grand facade...
pi_121425126
Iemand nog wat om mee te pimpen in plaats van deze verlengstukdiscussies?
Of is dit hele topic een verlengstukdiscussie :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_121425155
nep-verlengstukken
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_121425191
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:23 schreef focal het volgende:

[..]

"Fake people wear fake watches." Wat gaaf van je!
Snap trouwens niet dat je zo hoog van de toren blaast terwijl je horloges draagt die tot op de millimeter zijn geript van Panerai. Pas als iemand van dichtbij op je dial kan kijken blijkt het logotje te ontbreken. Iedereen in mijn omgeving die weet dat hij nep is en iedereen mag het weten, ik draag het omdat ik het een mooi horloge vind en doe er zelf niet moeilijk over. Als jij zin hebt om je piemeltje tegen je homages aan te wrijven op je moral high ground moet je dat lekker doen!
_O_
pi_121425821
Ik zag wel een hele mooie nep mourice lacroix tiago skelleton.
voor 800 euro. :)
Maar dat vind ik toch jammer, nep.
Daar kan ik mijn piemeltje minder lekker tegenaan wrijven. ;(
pi_121428725
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:10 schreef Murdera het volgende:
Ik zag wel een hele mooie nep mourice lacroix tiago skelleton.
voor 800 euro. :)
Maar dat vind ik toch jammer, nep.
Daar kan ik mijn piemeltje minder lekker tegenaan wrijven. ;(
Wist niet dat ze tegenwoordig ook replica's van nep Maurice Lacroix horloges maken.
pi_121429202
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:52 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Wist niet dat ze tegenwoordig ook replica's van nep Maurice Lacroix horloges maken.
_O- dom foutje, my bad. :)
pi_121432363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:23 schreef focal het volgende:

[..]

"Fake people wear fake watches." Wat gaaf van je!
Snap trouwens niet dat je zo hoog van de toren blaast terwijl je horloges draagt die tot op de millimeter zijn geript van Panerai. Pas als iemand van dichtbij op je dial kan kijken blijkt het logotje te ontbreken. Iedereen in mijn omgeving die weet dat hij nep is en iedereen mag het weten, ik draag het omdat ik het een mooi horloge vind en doe er zelf niet moeilijk over. Als jij zin hebt om je piemeltje tegen je homages aan te wrijven op je moral high ground moet je dat lekker doen!
Ik had het niet eens over jou. Ik reageerde op het dragen van replicas in het algemeen. Het feit dat je je zo hard aangesproken voelt dat je zelfs tot persoonlijke beledigingen overgaat zegt wat mij betreft genoeg. Ik vind je reactie wel precies passen bij het beeld dat ik heb van replica dragers trouwens. Altijd heel defensief.

Ik zat een paar weken terug in een restaurant. Naast me zat een man met een IWC Big Pilot Limited Edition met grijze dial. Ik zag meteen dat het een replica was, er zijn er namelijk maar 50 van gemaakt, beperkt gedistribueerd en de originele hebben een andere afwerking. Anyhoo, ik vroeg hem heel beleefd of het een echte was waarop hij glashard in mijn gezicht begon te liegen dat hij origineel was. Zo typisch. Misschien ben jij het wel. Kom je wel eens in Rotterdam? ;)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 14:30:02 #91
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_121434023
Mooie horloges, die IWC Big Pilot's :).
Om de discussie hiermee even af te kappen en weer OT te laten gaan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_121437706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef Nafi het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! ^O^
Hij is er inderdaad in de uitverkoop. Echter weet ik niet of ze hem verzenden naar Nederland en hoe het dan zit met de fabrieksgarantie? Enig idee?
Ik heb geen idee van de fabrieksgarantie, maar ze versturen wel gewoon naar Nederland. Houd rekening met maximaal 25 euro verzendkosten (waarvan 16 mogelijk terugkomen, import kosten). Ik denk dat je alsnog goedkoper uit bent. Maar, als je het niet vertrouwt, kun je voor een paar tientjes meer hem ook gewoon bij een winkel kopen. Dat doe ik altijd bij twijfel.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:07:13 #93
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_121437979
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:38 schreef eriksd het volgende:
Iemand nog wat om mee te pimpen in plaats van deze verlengstukdiscussies?
Of is dit hele topic een verlengstukdiscussie :P


(5513, 1979)
pi_121442619
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik had het niet eens over jou. Ik reageerde op het dragen van replicas in het algemeen. Het feit dat je je zo hard aangesproken voelt dat je zelfs tot persoonlijke beledigingen overgaat zegt wat mij betreft genoeg. Ik vind je reactie wel precies passen bij het beeld dat ik heb van replica dragers trouwens. Altijd heel defensief.

Ik zat een paar weken terug in een restaurant. Naast me zat een man met een IWC Big Pilot Limited Edition met grijze dial. Ik zag meteen dat het een replica was, er zijn er namelijk maar 50 van gemaakt, beperkt gedistribueerd en de originele hebben een andere afwerking. Anyhoo, ik vroeg hem heel beleefd of het een echte was waarop hij glashard in mijn gezicht begon te liegen dat hij origineel was. Zo typisch. Misschien ben jij het wel. Kom je wel eens in Rotterdam? ;)
Je had het niet over mij? Ik post mijn replica watch en een paar posts verder kom je met ''fake people wear fake watches'', dat laat volgens mij vrij weinig aan de verbeelding over. Je discussieert als een chick, achteraf je intenties verhullen om buiten schot te blijven en de ander zijn felheid te kunnen verwijten. Daarnaast geef ik die man groot gelijk dat hij tegen je loog. Als je toch al wist dat het een replica was dan diende je vraag dus alleen om die man te vernederen
We komen hard, zo hard.
pi_121442876
Pimpen met een fake horloge is sowieso triest
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:48:56 #96
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121443396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Pimpen met een fake horloge is sowieso triest
Dit dus, je wilt naar de buitenwereld de suggestie wekken dat je een exclusief horloge bezit, terwijl het een prul van de kermis is. Je belazert niet alleen de buitenwereld maar vooral jezelf. Iedere keer dat je naar je horloge kijkt, zie je een leugen. Wie wil je voor de gek houden? Maar vaak zijn het dezelfde types die koffers vol nep lactose polo's kopen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:52:01 #97
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121443490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:25 schreef focal het volgende:

[..]

Je had het niet over mij? Ik post mijn replica watch en een paar posts verder kom je met ''fake people wear fake watches'', dat laat volgens mij vrij weinig aan de verbeelding over. Je discussieert als een chick, achteraf je intenties verhullen om buiten schot te blijven en de ander zijn felheid te kunnen verwijten. Daarnaast geef ik die man groot gelijk dat hij tegen je loog. Als je toch al wist dat het een replica was dan diende je vraag dus alleen om die man te vernederen
Die man koos er nog altijd zelf voor om voor gek te lopen en zichzelf hiermee te vernederen. Als dan een keer iemand niet in zijn leugen trapt, zou het sportief zijn geweest dit toe te geven.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121444587
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Dit dus, je wilt naar de buitenwereld de suggestie wekken dat je een exclusief horloge bezit, terwijl het een prul van de kermis is. Je belazert niet alleen de buitenwereld maar vooral jezelf. Iedere keer dat je naar je horloge kijkt, zie je een leugen. Wie wil je voor de gek houden? Maar vaak zijn het dezelfde types die koffers vol nep lactose polo's kopen.
Jezus zeg, doe normaal :') als iemand een nephorloge koopt omdat hij hem mooi vind/t moet hij dat toch zelf weten?

Sterker nog: ik heb een echte en verdomd dure Dunhill en een nepperdje. Die laatste is voor onderweg enzo, de echte alleen voor thuis. Nou en? Ben met allebei even content, je merkt het wel maar het stoort niet.

Ben er gewoon gek op omdat ze zo mooi zijn.
pi_121444732
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Jezus zeg, doe normaal :') als iemand een nephorloge koopt omdat hij hem mooi vind/t moet hij dat toch zelf weten?

Sterker nog: ik heb een echte en verdomd dure Dunhill en een nepperdje. Die laatste is voor onderweg enzo, de echte alleen voor thuis. Nou en? Ben met allebei even content, je merkt het wel maar het stoort niet.

Ben er gewoon gek op omdat ze zo mooi zijn.
Een horloge kopen voor thuis :')
pi_121444969
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Een horloge kopen voor thuis :')
Tabakspijp, maar het principe blijft hetzelfde. Je koopt zoiets voor jezelf, niet om mee te pronken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')