Ja, sorry beetje ''Flauwquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
Verdomme Dago, ik had toch stiekem inspiratie
Trusten, succes vannachtquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:04 schreef Againzender het volgende:
Nou Paul, ff stevig doorposten, maar ik ga nu pitten. De kids slapen eindelijk, misschien kan ik tot 6 uur wat slaap pakken
Hoi pap.quote:
en hij lijkt het nog leuk te vinden ook nog! zie ik idd weinig djocks doen, ff 3dubbel draaien. weet niet of ie dat morgen ook moet/doet? of hoeft ie dan alleen in te vallen voor Giel? en is Gerard er morgenavond eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:44 schreef Cee het volgende:
Overigens hulde aan Veenstra, terwijl de meeste reguliere 3fm-jocks na SR ziek zijn of een vakantie van een aantal weken nemen, draait meneer gewoon weer vrolijk driedubbele shifts.
Ik vind het ook knap dat hij 9 uur draait vandaag. Volgens mij is Gerard er morgen weer, maar Domien doet de freaknacht (1-4). Maar waarom heeft Michiel geen vakantie, terwijl Gerard en Giel dat wel hebben?quote:Op donderdag 3 januari 2013 07:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en hij lijkt het nog leuk te vinden ook nog! zie ik idd weinig djocks doen, ff 3dubbel draaien. weet niet of ie dat morgen ook moet/doet? of hoeft ie dan alleen in te vallen voor Giel? en is Gerard er morgenavond eigenlijk?
geen idee, wellicht wil hij nu geen vakantie? overigens draait ie vandaag 10u, de ochtendshow is 4 uur langquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap dat hij 9 uur draait vandaag. Volgens mij is Gerard er morgen weer, maar Domien doet de freaknacht (1-4). Maar waarom heeft Michiel geen vakantie eigenlijk, terwijl Gerard en Giel dat wel hebben?
ah, de overdagploeg is er, kan ik naar mn werk.quote:
Werksequote:Op donderdag 3 januari 2013 08:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, de overdagploeg is er, kan ik naar mn werk.
tabee
9u.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, wellicht wil hij nu geen vakantie? overigens draait ie vandaag 10u, de ochtendshow is 4 uur lang
owja...Effe Ekdom is natuurlijk maar 2uur. ik was nog niet helemaal wakkerquote:
Godver, nog zo één.quote:
Yes. Ik heb 1 XL unit geretourneerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Br0ertj0n... heb je mijn 2 drones van vandaag al ontvangen?
Lunchbox 2 btw want geen editors en wel bruce
Michiel miste de knopjes... en is dus nu met een inhaalslag bezig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, wellicht wil hij nu geen vakantie? overigens draait ie vandaag 10u, de ochtendshow is 4 uur lang
Leuk koppie, goeie tetten, maar verder heb je gelijkquote:
Dat zal wel weer geheel à la 3FM zijn ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:24 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe Anouk wordt de nieuwe MH natuurlijk, kan niet missen.
Vindt het ook best wel een aardig nummer
Ik zat meer te denken aan Folow me van Muse en ik hoop dat ik gelijk heb daarmee. Dat nummer van Anouk vind ik niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:24 schreef Againzender het volgende:
Die nieuwe Anouk wordt de nieuwe MH natuurlijk, kan niet missen.
Vindt het ook best wel een aardig nummer
daarom. enwas Veenstra gisteren niet de enige aanwezige bij het DJ overlegquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer geheel à la 3FM zijn ja.
Muse is ook altijd populair bij de DJ's, kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan Folow me van Muse en ik hoop dat ik gelijk heb daarmee. Dat nummer van Anouk vind ik niks
Dat zou ook in de lijn van 3FM liggen, omdat ze deze week kaartjes weggeven. Muse mag van mij wel jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan Folow me van Muse en ik hoop dat ik gelijk heb daarmee. Dat nummer van Anouk vind ik niks
je zal toch een soort kernbezetting willen hebben. Als al je top DJ's gelijk op vakantie gaan ben je niet blij als baas.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind het ook knap dat hij 9 uur draait vandaag. Volgens mij is Gerard er morgen weer, maar Domien doet de freaknacht (1-4). Maar waarom heeft Michiel geen vakantie, terwijl Gerard en Giel dat wel hebben?
Denk dat Giel z'n vriendin schoolvakantie heeftquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zal toch een soort kernbezetting willen hebben. Als al je top DJ's gelijk op vakantie gaan ben je niet blij als baas.
Gerard heeft schoolgaande kinderen, dus die wil wel thuis zijn in de kerstvakantie, en hij was toch ook net verhuisd? Weet niet of de kids van Michiel al naar school gaan?
Begrijp niet dat Giel niet buiten de schoolvakanties gaat overigens. Maar ja, misschien juist vanwege de lagere luistercijfers dat je je top DJ juist in deze periode op vakantie laat gaan.
Maar Michiel doet het top! Heerlijk als iemand zo'n plezier in z'n werk heeft. Zou ik koesteren als baas.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat Giel z'n vriendin schoolvakantie heeft
[..]
Garpig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
bwahaha punt voor henkiequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn oudste kind op 1 december 4 jaar geworden. Dat zag ik toen op twitter.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zal toch een soort kernbezetting willen hebben. Als al je top DJ's gelijk op vakantie gaan ben je niet blij als baas.
Gerard heeft schoolgaande kinderen, dus die wil wel thuis zijn in de kerstvakantie, en hij was toch ook net verhuisd? Weet niet of de kids van Michiel al naar school gaan?
Begrijp niet dat Giel niet buiten de schoolvakanties gaat overigens. Maar ja, misschien juist vanwege de lagere luistercijfers dat je je top DJ juist in deze periode op vakantie laat gaan.
Maar Michiel doet het top! Heerlijk als iemand zo'n plezier in z'n werk heeft. Zou ik koesteren als baas.
Ik verbaas me dat Tjitse gaat wachten tot ie terug mag komen. Gewoon bij andere zenders solliciteren. Fuck 3FM als ze hem niet willen aannemen.quote:
Zo zou ik er wel over denkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat Tjitse gaat wachten tot ie terug mag komen. Gewoon bij andere zenders solliciteren. Fuck 3FM als ze hem niet willen aannemen.
Hij werkt toch in dienst van ntr en niet van 3fm?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat Tjitse gaat wachten tot ie terug mag komen. Gewoon bij andere zenders solliciteren. Fuck 3FM als ze hem niet willen aannemen.
punt blijft hetzelfde danquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hij werkt toch in dienst van ntr en niet van 3fm?
VAN MIJN CENTEN!!!11111quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Pino112 het volgende:
Paul nog twee weken weg? Die DJ's zijn ook altijd op vakantie!111
[..]
1957 - Héctor Hoffens, Chileens voetballerquote:
Ja, die doet er al een week over om door de douane te komen. Met z'n bril.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Pino112 het volgende:
Paul nog twee weken weg? Die DJ's zijn ook altijd op vakantie!111
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die doet er al een week over om door de douane te komen. Met z'n bril.
Hoezo staat Jop Nieuwenhuizen daarin?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
1957 - Héctor Hoffens, Chileens voetballer
1959 - Alessandro Andrei, Italiaans atleet
1960 - Joan Chen, Chinees-Amerikaans actrice en regisseur
1964 - John Bogers, Nederlands wielrenner
1964 - Jan Robbins, Welsh dartster
1966 - Frank Van Den Abeele, Belgisch wielrenner
1968 - Tine Van den Brande, Vlaams actrice
1969 - Michael Schumacher, Duits autocoureur
1971 - René van Rijswijk, Nederlands voetballer
1973 - Mikhail Zaritskiy, Russisch-Luxemburgs voetballer
1974 - Robert-Jan Derksen, Nederlands golfer
1974 - Mike Ireland, Canadees schaatser
1974 - Alessandro Petacchi, Italiaans wielrenner
1974 - Faat Zakirov, Russisch wielrenner
1975 - Thomas Bangalter, Frans musicus
1975 - Lisa Misipeka, Amerikaans-Samoaans atlete
1977 - Lee Bowyer, Engels voetballer
1977 - Jop Nieuwenhuizen, Nederlands zanger
Hier, nog een paar voor je kalender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |