Ik zag nestalgie er al op azen, dat kunnen we natuurlijk niet toelaten.quote:
Goh ik vraag me af waarom.quote:
Dank je manquote:
Dat was ik ook van plan om te zeggen, maar ja dan ben ik weer de bitch hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:59 schreef VeerEli het volgende:
Misschien bereiken we het meest als we Nestalgie vanaf nu allemaal gaan negeren.
Laten we dat nu ff ingaan dan! Maar moet dan wel voor iedereen gelden, gaat nooit werken man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan om te zeggen, maar ja dan ben ik weer de bitch hier
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:02 schreef Ezio het volgende:
Dit is mijn laatste bericht aan Nestalgie
[ afbeelding ]
Oké, dat is ook weer eens iets nieuws, dronken trouwen.quote:
Over wie hebben we het ook alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laten we dat nu ff ingaan dan! Maar moet dan wel voor iedereen gelden, gaat nooit werken man.
vrienden op een forum?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:02 schreef Ezio het volgende:
Dit is mijn laatste bericht aan Nestalgie
[ afbeelding ]
Kweenie man, weet jij het nog?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Over wie hebben we het ook alweer?
wise zal morgen wel in tranen zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
wise zal morgen wel in tranen zijn.
quote:
Wij hebben hier nog twee videobanden liggen van zijn optreden toentertijd. Zo vaak bekeken, prachtig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nieuw plaatje in de OP
Courtesy of WH
Volgens mij ging het over een user die niemand moet hier? Maar he, ik weet het niet zeker hoorquote:
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een user die niemand moet hier? Maar he, ik weet het niet zeker hoor
Welke gladiool laat dat nou zo ver komenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Ja he! ik snap het ook niet, maar ja iemand van 15 snapt dan ook niet allesquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.
Nu kan je dus niet slapen he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?
Idd. Dit gaat uiteraard niet voor mij op aangezien ik jaren geleden al in de klb sc postte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.
Wat?quote:
Oh was jij het! Night he!quote:
ik krijg hier tranen van in mn ogenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nestalgie is toch een goeie gozer jongens, kom op.
Zoek je nog een kamer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nestalgie is toch een goeie gozer jongens, kom op.
Weet je ook eens hoe het voelt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Salatrel het volgende:
Hihaho de lege trein waarmee ik terug naar roffa moest is 19 minuten te vroeg vertrokken waardoor ik er niet in zit
Hoe kan dat nouquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Salatrel het volgende:
Hihaho de lege trein waarmee ik terug naar roffa moest is 19 minuten te vroeg vertrokken waardoor ik er niet in zit
machinist wist niet dat er nog personeel mee moest in lege trein dus toen die veilig kreeg is tie vertrokken maar toen zat ik nog op een andere treinquote:
oh jij werkt daar hè?quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
machinist wist niet dat er nog personeel mee moest in lege trein dus toen die veilig kreeg is tie vertrokken maar toen zat ik nog op een andere trein
dat hoef ik niet te betalen hoor. Regelt de baas gewoon voor mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Valt nog enigszins mee, maar toch, prepare to trek je knip.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:58 schreef BobbyB het volgende:
We hebben een nieuwe stagiaire
[ afbeelding ]
Wij ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:58 schreef BobbyB het volgende:
We hebben een nieuwe stagiaire
[ afbeelding ]
SPOILER: Niet kijken met een zwakke maag.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Zosk het volgende:
Sick, is al oud zie ik maar nooit eerder gezien.Voor zulke "mensen" mogen ze de doodstraf weer invoeren.SPOILER: Niet kijken met een zwakke maag.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:09 schreef Zosk het volgende:
Sick, is al oud zie ik maar nooit eerder gezien.Hier kan ik dus echt niet met mijn hoofd niet bijSPOILER: Niet kijken met een zwakke maag.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is hij dood? Zo niet, dan ben ik benieuwd hoe hij nu door het leven gaat.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor zulke "mensen" mogen ze de doodstraf weer invoeren.
Ik heb geen idee, er staat iets over Brussel bij maar ik kan het niet echt achterhalen verder.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt niet met mijn hoofd niet bij.
Is hij dood? Zo niet, dan ben ik benieuwd hoe hij nu door het leven gaat.
In de reacties staat iets over een afrekening tussen bendes in Brazilië. Klinkt geloofwaardiger.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, er staat iets over Brussel bij maar ik kan het niet echt achterhalen verder.
Ik zag het inderdaad, verder staan er ook echt kapot domme reacties tussen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:15 schreef Germano het volgende:
[..]
In de reacties staat iets over een afrekening tussen bendes in Brazilië. Klinkt geloofwaardiger.
Ja precies, dan mag het gewoon natuurlijk.quote:Misschien was het wel een pedo of kinderverkrachter
Maar natuurlijk, hallo vmbo.quote:en toch mogen ze van mij dit soort straf wel toepassen op pedofielen...!
Dan zou ik het snappen als diegene een tik zou krijgen, maar dit is abnormaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja precies, dan mag het gewoon natuurlijk.
Heb jij die geplaatst?quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou ik het snappen als diegene een tik zou krijgen, maar dit is abnormaal.
[..]
Heb jij die geplaatst?.
quote:Dit filmpje is in brazilië 2008 afgezien van dat is,het vreselijk. De jongen leeft nog tis wel kasplantje:-(
Dat geloof ik best. Verbaast me eigenlijk nog dat hij leeft.quote:
Als hij daadwerkelijk aan kindjes zit: eens met dat statement.quote:
Die mogen ze hard aanpakken, maar dit gaat te ver.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk aan kindjes zit: eens met dat statement.
Dit is wel onmenselijk hè. Springen op het hoofd als diegene al bewusteloos is gun ik niemand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk aan kindjes zit: eens met dat statement.
owhquote:
En net vond je de doodstraf voor de daders in dit filmpje nog oke?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die mogen ze hard aanpakken, maar dit gaat te ver.
Daar gebruikt m'n niet zo'n geweld bij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En net vond je de doodstraf voor de daders in dit filmpje nog oke?
Als je toch al bewusteloos bent merk je er toch niks vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is wel onmenselijk hè. Springen op het hoofd als diegene al bewusteloos is gun ik niemand.
Oh.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar gebruikt m'n niet zo'n geweld bij.
Dat is waar. Als je weer bij bewust zijn komt wel. Ik moet er wel bij zeggen 'als'.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je toch al bewusteloos bent merk je er toch niks van
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En net vond je de doodstraf voor de daders in dit filmpje nog oke?
Dit ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar gebruikt m'n niet zo'n geweld bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |