Welke gladiool laat dat nou zo ver komenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Ja he! ik snap het ook niet, maar ja iemand van 15 snapt dan ook niet allesquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.
Nu kan je dus niet slapen he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?
Idd. Dit gaat uiteraard niet voor mij op aangezien ik jaren geleden al in de klb sc postte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.
Wat?quote:
Oh was jij het! Night he!quote:
ik krijg hier tranen van in mn ogenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nestalgie is toch een goeie gozer jongens, kom op.
Zoek je nog een kamer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nestalgie is toch een goeie gozer jongens, kom op.
Weet je ook eens hoe het voelt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Salatrel het volgende:
Hihaho de lege trein waarmee ik terug naar roffa moest is 19 minuten te vroeg vertrokken waardoor ik er niet in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |