Ik zag nestalgie er al op azen, dat kunnen we natuurlijk niet toelaten.quote:
Goh ik vraag me af waarom.quote:
Dank je manquote:
Dat was ik ook van plan om te zeggen, maar ja dan ben ik weer de bitch hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:59 schreef VeerEli het volgende:
Misschien bereiken we het meest als we Nestalgie vanaf nu allemaal gaan negeren.
Laten we dat nu ff ingaan dan! Maar moet dan wel voor iedereen gelden, gaat nooit werken man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan om te zeggen, maar ja dan ben ik weer de bitch hier
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:02 schreef Ezio het volgende:
Dit is mijn laatste bericht aan Nestalgie
[ afbeelding ]
Oké, dat is ook weer eens iets nieuws, dronken trouwen.quote:
Over wie hebben we het ook alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laten we dat nu ff ingaan dan! Maar moet dan wel voor iedereen gelden, gaat nooit werken man.
vrienden op een forum?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:02 schreef Ezio het volgende:
Dit is mijn laatste bericht aan Nestalgie
[ afbeelding ]
Kweenie man, weet jij het nog?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Over wie hebben we het ook alweer?
wise zal morgen wel in tranen zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
wise zal morgen wel in tranen zijn.
quote:
Wij hebben hier nog twee videobanden liggen van zijn optreden toentertijd. Zo vaak bekeken, prachtig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nieuw plaatje in de OP
Courtesy of WH
Volgens mij ging het over een user die niemand moet hier? Maar he, ik weet het niet zeker hoorquote:
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een user die niemand moet hier? Maar he, ik weet het niet zeker hoor
Welke gladiool laat dat nou zo ver komenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Ja he! ik snap het ook niet, maar ja iemand van 15 snapt dan ook niet allesquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.
Nu kan je dus niet slapen he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?
Idd. Dit gaat uiteraard niet voor mij op aangezien ik jaren geleden al in de klb sc postte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |