Wij hebben hier nog twee videobanden liggen van zijn optreden toentertijd. Zo vaak bekeken, prachtig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nieuw plaatje in de OP
Courtesy of WH
Volgens mij ging het over een user die niemand moet hier? Maar he, ik weet het niet zeker hoorquote:
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een user die niemand moet hier? Maar he, ik weet het niet zeker hoor
Welke gladiool laat dat nou zo ver komenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook.... Maar die zou dan toch allang weg moeten zijn? Wie blijft er nou ouwehoeren in een topic waar werkelijk waar geen één user hem/haar tof vind?
Ja he! ik snap het ook niet, maar ja iemand van 15 snapt dan ook niet allesquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Iets met vervelende klb scers in fernandes sc een tijd geleden of zo.
Nu kan je dus niet slapen he?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FUCKING HELL DOE SPOILER OFZO MANG.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou die oorlel alsnog likken voor die stimulans, jij niet?
Idd. Dit gaat uiteraard niet voor mij op aangezien ik jaren geleden al in de klb sc postte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu allemaal hier posten. Gajes.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |