SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
is lekker hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik net niet, ik ben niet zo van de 'palen'.
AppelCake.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:53 schreef doeterniettoe123 het volgende:
Hoi, bitch is back, rara wie ben ik.
hoi chocoquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:53 schreef doeterniettoe123 het volgende:
ohja hahaquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kan niet 2x dezelfde post in een topic,.
SEX / Gedomineerd worden door vrouwenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:53 schreef doeterniettoe123 het volgende:
Die is naar de macquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Nee.
Waar is Ro-ald? Aandachtshoer is terug.
die is naar de macquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Nee.
Waar is Ro-ald? Aandachtshoer is terug.
Is mijn ex account, ik twijfel tussen unban of niet, dus ff kijken of ik FOK! wat vindquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
SEX / Gedomineerd worden door vrouwen
Dan zal ik t ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan het iedereen aanraden
ja, ik hoorde hem vandaag tijdens hardlopen en nu vind ik hem leukquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
die liedje van ne-yo en die flopnieuwkomer/?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Is mijn ex account, ik twijfel tussen unban of niet, dus ff kijken of ik FOK! wat vind
tot zo schatjequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef doeterniettoe123 het volgende:
Ik ga unban vragen, mis FOK!
Totzo.
jaaa diequote:
hoezo niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij gaat wel maar die Condom Maynard mag ik echt niet.
oh wie dan?quote:
ik zeg altijd ik heb mezelf gewaterdquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
Mensen die 'gedouched' schrijven. Bitch please
Ja maar het is een engelse vervoeging die ze gebruiken. Kom op zeg pffff.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg altijd ik heb mezelf gewaterd
ah zeg gewoonquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:02 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Zie je zo, of morgn hoop ik.
hahaha ik twijfel altijd dus zeg er maar niks overquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het is een engelse vervoeging die ze gebruiken. Kom op zeg pffff.
Raad eens wie er morgen jarig is :$quote:
aah mooizo!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Oh
Maar ik ben geen jankerd meer, voel me weer top dus
Maar zometeen maken mensen pr, tr, en heb ik meteen een banquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ah zeg gewoonik ken je toch niet haha
douchenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ik twijfel altijd dus zeg er maar niks over
klopt..quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
douchen
douch
ch in kofschip ding.
dus gedoucht.
Jij?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raad eens wie er morgen jarig is :$
Jaquote:
Ik weer afgevallen verdommequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
Ai ik ben aangekomen deze maand, te veel gegeten en te weinig gesport
Mijn voetenquote:
23quote:
oooooohquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooooh![]()
volgende sc moet voor jou zijn dan!
Hoe oud word je?
quote:
Nee : (quote:
Ik ben ook 2 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
Ai ik ben aangekomen deze maand, te veel gegeten en te weinig gesport
quote:
oudje.quote:
heul nietquote:
grapje tochquote:
maar ik mag niet afvallen. Dat is het probleem.quote:
why not/? Ben je al zo enorm dun dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
maar ik mag niet afvallen. Dat is het probleem.
Weet ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
grapje toch
[..]
maar ik mag niet afvallen. Dat is het probleem.
hahaah ja zei ik tochquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
SO TURN AROUND
nananana
Leuk nummer supersof
nah ik vind van niet. maar gewicht/lengte is niet in verhouding.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
why not/? Ben je al zo enorm dun dan?
quote:
hoe lang ben je dan? je zag op je foto in dat ene topic userfoto's jng wel leuk uit, helemaal niet raar ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah ja zei ik toch
[..]
nah ik vind van niet. maar gewicht/lengte is niet in verhouding.
Niet veel. en dat hoef ik ook nietquote:
lekkerrrrrquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Gadver de kat speelt met een muis
haha hoezo zou je er raar uit moeten zien dan als je gewicht niet bij je lengte past? Ik ben 1.76quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoe lang ben je dan? je zag op je foto in dat ene topic userfoto's jng wel leuk uit, helemaal niet raar ofzo?
ah wat had je voor kerst dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet veel. en dat hoef ik ook nietGroot kerstkado gehad dus
Wist niet eens wat ik wilde dus heb ook niks gezegd haha
iehl. Ik haat muizenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Gadver de kat speelt met een muis
Ipad Miniquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
haha hoezo zou je er raar uit moeten zien dan als je gewicht niet bij je lengte past? Ik ben 1.76
[..]
ah wat had je voor kerst dan?
oooh vetquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ipad Minien nog wat andere dingetjes
ik nu al 3x.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
godver nu luister ik al bijna een uur naar turn around
Ja echt super blij mee haha. zo raar, nu je de hele tijd met dat ding in de weer bent vind ik mijn Iphone gewoon klein gewordenquote:
haha jaa, heb ik ook met mn macbook/ipod. Maar dat is ook wel groot verschil natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt super blij mee haha. zo raar, nu je de hele tijd met dat ding in de weer bent vind ik mijn Iphone gewoon klein gewordenTerwijl dat natuurlijk onzin is
Om te typen vind ik niet, maar ik ben dan ook niet heel erg handig met die priegelige dingetjes, maar om tv te kijken en films, of spelletjes te spelen. dat soort dingetjes is het echt heel nicequote:
En elke keer als ik op replay druk, wil ik die 'add' wegklikken. Maar dat is geen addquote:
Dus je kan er meer mee dan met iPhone en minder met normale iPad?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om te typen vind ik niet, maar ik ben dan ook niet heel erg handig met die priegelige dingetjes, maar om tv te kijken en films, of spelletjes te spelen. dat soort dingetjes is het echt heel nice
aawh en nu dan. Ik durf nooit op te ruimen. Doet mn vader altijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik rende weg en sprong van schrik op de stoel
wie ben je dan? zeg gewoonquote:
gewoon YouTube? ;Pquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
En elke keer als ik op replay druk, wil ik die 'add' wegklikken. Maar dat is geen add
Oh het verschil met een Ipad is alleen de groottequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus je kan er meer mee dan met iPhone en minder met normale iPad?
gladiator doet me denken aan geschiedenis op middelbare toen we die gingen kijken omdat het leerzaam zou zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
gladiator, die keizer praat in andere taal tegen haar zonder dat die kind het verstaan
Wij hebben die ook laatst gekeken, sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
gladiator doet me denken aan geschiedenis op middelbare toen we die gingen kijken omdat het leerzaam zou zijn
haha ja idd. oh ff luisteren naar je idool.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon YouTube? ;P
Ik luister nu iets anders
mijn vader kwam mompelend naar beneden dat we die katten moeten laten zoekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh en nu dan. Ik durf nooit op te ruimen. Doet mn vader altijd.
lol waarom die filmquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
gladiator doet me denken aan geschiedenis op middelbare toen we die gingen kijken omdat het leerzaam zou zijn
Hoe dan?quote:
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je al een mail terug?
ja omdat het leerzaam zou zijn dusquote:
mijn idool is kelly rowland.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja idd. oh ff luisteren naar je idool.
Laat maarquote:
Waar?quote:
oh ahaha. ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegdquote:
aan kelly rowland/?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ahaha. ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ahaha. ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd
Voor wat, geschiedenis?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja omdat het leerzaam zou zijn dus
nee dat liedje die je net posttequote:
Meen je ditquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Waar?
Ik ben iemand anders, we zouden een roadtrip maken met mijn broertje TBakkert, weet je wel.
heb turn around maar weer lekker opgezetquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Slecht nummer, had er ook beter niet aan kunnen beginnen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef doeterniettoe123 het volgende:
I knew you were trouble when you walked innnnnn
Taylor Swift
deze is wel leuk, ondanks chris brownquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb turn around maar weer lekker opgezet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Meen je ditwaarom was je weg, de nachten waren wel saai zonder je?
quote:
dus je gaat naar haar luisteren als je geen geduld hebt?quote:
Volgens mij staat dat redelijk los van elkaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je gaat naar haar luisteren als je geen geduld hebt?
ik zing als ik alleen ben met alles meequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga altijd als een malloot meezingen
Of als ik in de kroeg staquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zing als ik alleen ben met alles mee![]()
Hèhè, nee, was tegen Promi, maar had geen zin om 2x te quoten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je gaat naar haar luisteren als je geen geduld hebt?
ja ik ook dus, maar ik kan niet zingen dus alleen als er echt niemand isquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zing als ik alleen ben met alles mee![]()
jaaquote:
oh lolzquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Hèhè, nee, was tegen Promi, maar had geen zin om 2x te quoten.
ik zou ook een FA pm-en ofzo want via de mail duurt alles laaaangquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Hèhè, nee, was tegen Promi, maar had geen zin om 2x te quoten.
Ik stond laatst heel enthousiast mee te dansen in de woonkamer, stond er ineens een vreemde heel hard te lachen buiten op de stoep..quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ook dus, maar ik kan niet zingen dus alleen als er echt niemand is
haha je hebt skilzzzquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik stond laatst heel enthousiast mee te dansen in de woonkamer, stond er ineens een vreemde heel hard te lachen buiten op de stoep..
Ja mama.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou ook een FA pm-en ofzo want via de mail duurt alles laaaang
Die mensen die daar dan ook uitgebreid voor stil blijven staanquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik stond laatst heel enthousiast mee te dansen in de woonkamer, stond er ineens een vreemde heel hard te lachen buiten op de stoep..
lololol ik wilde vroeger zanger wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ook dus, maar ik kan niet zingen dus alleen als er echt niemand is
Genant.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
LET ME LOVE YOU ooehquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
meezingen met liedjes, altijd en overal.
want ik ben een nachtegaal jwz.
quote:
Ja dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen die daar dan ook uitgebreid voor stil blijven staan
hahahahaha nee echt het klinkt verschrikkelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
lololol ik wilde vroeger zanger worden![]()
nu speel ik piano voor amateurs en zing er soms bij![]()
alleen simpele dingen en het liefst als niemand her hoort
Oh hij wilde gewoon meedoenquote:
SO BABY TURN AROOOOUNDquote:
Dat is nog een beroep.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
lololol ik wilde vroeger zanger worden![]()
nu speel ik piano voor amateurs en zing er soms bij![]()
alleen simpele dingen en het liefst als niemand her hoort
echt heel amateurisch hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha nee echt het klinkt verschrikkelijk
Als jij kan zingen met de piano kan je het heus wel beter
ach ik klink als een schaap wat uit elkaar gerukt wordt dus ik vind je vast mooi zingenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
echt heel amateurisch hoor![]()
heb niet eens muziek op school ofzo, ben begonnen met simpele nummers van weet ik veel wie op youtube stap voor stap enzo
Wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
Wie wil er met mij in een glazen lift zweven over de wereld. Dat is vet cool
ik ik ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
Wie wil er met mij in een glazen lift zweven over de wereld. Dat is vet cool
niks hahaha.quote:
Dat is best pijnlijk.quote:
Hier onder:quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar kan ik me inschrijven?
ja maar dan kan fokit zien waar ik het over heb.quote:
Aambeien?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
auw auw ik heb iets heel genants.ergens, op mn lichaam. laat het gauw weggaan god.
ent doet pijn
Ik ga alleen mee als ik de zolderkamer krijg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier onder:
Wereldreis in glazen lift deelnemers:
- supersof
nee alleen lift. zoals in die maandverband reclame.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als ik de zolderkamer krijg.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier onder:
- supersof
- promisionxexposed
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier onder:
- supersof
- promisionxexposed
- JRRY
Dan maak je daar maar een zolderkamer in.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nee alleen lift. zoals in die maandverband reclame.
Nee kan niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan maak je daar maar een zolderkamer in.
Ik ken hem al, vind het echt een neuknummerquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar dan kan fokit zien waar ik het over heb.
nee is leuk!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken hem al, vind het echt een neuknummersorry
ja, je kan er lekker op neukenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken hem al, vind het echt een neuknummersorry
hahahhaha. jammer dan : (quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
IK WIL PRIVACY JA!
Niet iedereen hoeft mijn maandverband te zien.
quote:
rihannaquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
hehehe het enige nummer van rihanna die ik nog nooit heb gehoord
Ja dat Turn Aroundquote:
oh wist ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:38 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Een nummer waarop je neukt?
zeg nou wie je bent!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:39 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Heb je weer wat geleerd vandaag.
ik moet nog zoveel lerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:39 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Heb je weer wat geleerd vandaag.
ik weet niet. ik vindt dr liedjes gewoon saai en slecht. vroeger was ze veel leuker.quote:
ja, uiteraardquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet. ik vindt dr liedjes gewoon saai en slecht. vroeger was ze veel leuker.
Carnaval?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is geen tijd voor Lady GaGa of Rihanna of wie dan ook.
Over een maand is het Carnaval verdorie, feestmuziek ja!
Want Joost die is anders geaard.
Carnavalquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is geen tijd voor Lady GaGa of Rihanna of wie dan ook.
Over een maand is het Carnaval verdorie, feestmuziek ja!
Want Joost die is anders geaard.
Hou op, alsjeblieftquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef Kimberliedje het volgende:
Van zo'n deuntje word je toch gewoon vrolijk?
Nee, ik krijg er suicidale neigingen van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:44 schreef Kimberliedje het volgende:
Van zo'n deuntje word je toch gewoon vrolijk?
ik ben zeebewoner.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Kimberliedje het volgende:
Duidelijk dat jullie niet benedenriviers zijn. Saaie mensen.
het is patatquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:45 schreef Kimberliedje het volgende:
Duidelijk dat jullie niet benedenriviers zijn. Saaie mensen.
Bazenopmerkingquote:
friet mayonaise klinkt ook nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Friet ja. Alleen maar een Patatje Oorlog. Niks anders.
Frietje Gevecht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Friet ja. Alleen maar een Patatje Oorlog. Niks anders.
Nee want dat is Friet Met.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
friet mayonaise klinkt ook niet
ja echt kut he. Allemaal idioten een beetje de malloot uithangen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
carnaval is kut. en ik woon tussen de waal en de rijn. dus ik woon in het midden lolol.
ohja nu zie ik hetquote:
Gashquote:
en vreemdgaan wordt volop gedaan onder het mom `ach, het was carnavalquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja echt kut he. Allemaal idioten een beetje de malloot uithangen.
ja. en die muziekquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja echt kut he. Allemaal idioten een beetje de malloot uithangen.
Klopt. Daarom noemt men mij ook wel Kim.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt zelf teveel lettergrepen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
lekker meebleren want papa is neit thuis. en al die broers en zussen van me zijn bij mams.
Dat is echt een heerlijk nummer inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
lekker meebleren want papa is neit thuis. en al die broers en zussen van me zijn bij mams.
Ik zeg het beide gewoon heel vaak.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
oh jezus. patat of friet.
Laat het gewoon.
oh wat tofquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt. Daarom noemt men mij ook wel Kim.
Ik zeg het ook beide.quote:
quote:
jullie weten wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een heerlijk nummer inderdaad.
en rappen is leuk jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
jullie weten wel.
beste hit sinds 2001 ofzo
quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja wel echt ja. Ik doe geen neppe beesten aan m'n vuilniszak
niks tegen aliciaquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohgosh en imagine beyonce die dit zingt ipv schreeuwlelijk alicia keys![]()
Die is 100 keer beter dan Kelly Rowland jaquote:
Ze zijn beide goed in zingzing, maar Alicia Keys is muzikaler. Maar Alicia kan niet dansen en Kelly wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is 100 keer beter dan Kelly Rowland ja
die van mij had altijd hongerquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
FURBY
Die van mij zei altijd dattie me leuk vond.
ik weet niet meer wattie van mij zei, weet nog wel dat ik die kreeg bij de mac in ermelo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
FURBY
Die van mij zei altijd dattie me leuk vond.
Dat zijn neppers. Die kleintjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik weet niet meer wattie van mij zei, weet nog wel dat ik die kreeg bij de mac in ermelo.
hahaha. ik mocht die niet van mn moeder want ze was overtuigd dat het echt bont was o.oquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een moederpoes en een kitten, nog steeds bewaard van mn kindertijd
ow. nee, volgens mij had ik alleen neppers want die echte die waren zo duurquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat zijn neppers. Die kleintjes.
Leuk toch!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
Goeie TT! Niet gezien wie de OP had, maar bespoor ik hier een vleugje Tax?
Tevens lig in zwaar aangeschoten in bed focking dom.
Maar ene heel gezellig avondje uit eten gehad!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
focking domquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
haha slimquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha. ik mocht die niet van mn moeder want ze was overtuigd dat het echt bont was o.o
SBS6?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Daaaaaamn. Wat een een apart vrouwke op SBS6
Ze is een zogehete 'fursona'
hij ging naar mac dus daarom, prom had de opquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
Ah het was Prom. Had ik bijna gelijk met m'n Tax :p
quote:
het scheelt maar een planeet maar achquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
Ah het was Prom. Had ik bijna gelijk met m'n Tax :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |