ik nu al 3x.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
godver nu luister ik al bijna een uur naar turn around
Ja echt super blij mee haha. zo raar, nu je de hele tijd met dat ding in de weer bent vind ik mijn Iphone gewoon klein gewordenquote:
haha jaa, heb ik ook met mn macbook/ipod. Maar dat is ook wel groot verschil natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt super blij mee haha. zo raar, nu je de hele tijd met dat ding in de weer bent vind ik mijn Iphone gewoon klein gewordenTerwijl dat natuurlijk onzin is
Om te typen vind ik niet, maar ik ben dan ook niet heel erg handig met die priegelige dingetjes, maar om tv te kijken en films, of spelletjes te spelen. dat soort dingetjes is het echt heel nicequote:
En elke keer als ik op replay druk, wil ik die 'add' wegklikken. Maar dat is geen addquote:
Dus je kan er meer mee dan met iPhone en minder met normale iPad?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om te typen vind ik niet, maar ik ben dan ook niet heel erg handig met die priegelige dingetjes, maar om tv te kijken en films, of spelletjes te spelen. dat soort dingetjes is het echt heel nice
aawh en nu dan. Ik durf nooit op te ruimen. Doet mn vader altijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik rende weg en sprong van schrik op de stoel
wie ben je dan? zeg gewoonquote:
gewoon YouTube? ;Pquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
En elke keer als ik op replay druk, wil ik die 'add' wegklikken. Maar dat is geen add
Oh het verschil met een Ipad is alleen de groottequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus je kan er meer mee dan met iPhone en minder met normale iPad?
gladiator doet me denken aan geschiedenis op middelbare toen we die gingen kijken omdat het leerzaam zou zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
gladiator, die keizer praat in andere taal tegen haar zonder dat die kind het verstaan
Wij hebben die ook laatst gekeken, sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
gladiator doet me denken aan geschiedenis op middelbare toen we die gingen kijken omdat het leerzaam zou zijn
haha ja idd. oh ff luisteren naar je idool.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon YouTube? ;P
Ik luister nu iets anders
mijn vader kwam mompelend naar beneden dat we die katten moeten laten zoekenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh en nu dan. Ik durf nooit op te ruimen. Doet mn vader altijd.
lol waarom die filmquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
gladiator doet me denken aan geschiedenis op middelbare toen we die gingen kijken omdat het leerzaam zou zijn
Hoe dan?quote:
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je al een mail terug?
ja omdat het leerzaam zou zijn dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |