ik zing als ik alleen ben met alles meequote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ga altijd als een malloot meezingen
Of als ik in de kroeg staquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zing als ik alleen ben met alles mee![]()
Hèhè, nee, was tegen Promi, maar had geen zin om 2x te quoten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je gaat naar haar luisteren als je geen geduld hebt?
ja ik ook dus, maar ik kan niet zingen dus alleen als er echt niemand isquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zing als ik alleen ben met alles mee![]()
jaaquote:
oh lolzquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Hèhè, nee, was tegen Promi, maar had geen zin om 2x te quoten.
ik zou ook een FA pm-en ofzo want via de mail duurt alles laaaangquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Hèhè, nee, was tegen Promi, maar had geen zin om 2x te quoten.
Ik stond laatst heel enthousiast mee te dansen in de woonkamer, stond er ineens een vreemde heel hard te lachen buiten op de stoep..quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ook dus, maar ik kan niet zingen dus alleen als er echt niemand is
haha je hebt skilzzzquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik stond laatst heel enthousiast mee te dansen in de woonkamer, stond er ineens een vreemde heel hard te lachen buiten op de stoep..
Ja mama.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou ook een FA pm-en ofzo want via de mail duurt alles laaaang
Die mensen die daar dan ook uitgebreid voor stil blijven staanquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik stond laatst heel enthousiast mee te dansen in de woonkamer, stond er ineens een vreemde heel hard te lachen buiten op de stoep..
lololol ik wilde vroeger zanger wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ook dus, maar ik kan niet zingen dus alleen als er echt niemand is
Genant.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
LET ME LOVE YOU ooehquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
meezingen met liedjes, altijd en overal.
want ik ben een nachtegaal jwz.
quote:
Ja dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen die daar dan ook uitgebreid voor stil blijven staan
hahahahaha nee echt het klinkt verschrikkelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
lololol ik wilde vroeger zanger worden![]()
nu speel ik piano voor amateurs en zing er soms bij![]()
alleen simpele dingen en het liefst als niemand her hoort
Oh hij wilde gewoon meedoenquote:
SO BABY TURN AROOOOUNDquote:
Dat is nog een beroep.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
lololol ik wilde vroeger zanger worden![]()
nu speel ik piano voor amateurs en zing er soms bij![]()
alleen simpele dingen en het liefst als niemand her hoort
echt heel amateurisch hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha nee echt het klinkt verschrikkelijk
Als jij kan zingen met de piano kan je het heus wel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |