en vreemdgaan wordt volop gedaan onder het mom `ach, het was carnavalquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja echt kut he. Allemaal idioten een beetje de malloot uithangen.
ja. en die muziekquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja echt kut he. Allemaal idioten een beetje de malloot uithangen.
Klopt. Daarom noemt men mij ook wel Kim.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt zelf teveel lettergrepen
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
lekker meebleren want papa is neit thuis. en al die broers en zussen van me zijn bij mams.
Dat is echt een heerlijk nummer inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
lekker meebleren want papa is neit thuis. en al die broers en zussen van me zijn bij mams.
Ik zeg het beide gewoon heel vaak.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
oh jezus. patat of friet.
Laat het gewoon.
oh wat tofquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Klopt. Daarom noemt men mij ook wel Kim.
Ik zeg het ook beide.quote:
quote:
jullie weten wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een heerlijk nummer inderdaad.
en rappen is leuk jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
jullie weten wel.
beste hit sinds 2001 ofzo
quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja wel echt ja. Ik doe geen neppe beesten aan m'n vuilniszak
niks tegen aliciaquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohgosh en imagine beyonce die dit zingt ipv schreeuwlelijk alicia keys![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |