Ze zijn beide goed in zingzing, maar Alicia Keys is muzikaler. Maar Alicia kan niet dansen en Kelly wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is 100 keer beter dan Kelly Rowland ja

die van mij had altijd hongerquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
FURBY
Die van mij zei altijd dattie me leuk vond.

ik weet niet meer wattie van mij zei, weet nog wel dat ik die kreeg bij de mac in ermelo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
FURBY
Die van mij zei altijd dattie me leuk vond.

Dat zijn neppers. Die kleintjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik weet niet meer wattie van mij zei, weet nog wel dat ik die kreeg bij de mac in ermelo.

hahaha. ik mocht die niet van mn moeder want ze was overtuigd dat het echt bont was o.oquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een moederpoes en een kitten, nog steeds bewaard van mn kindertijd

ow. nee, volgens mij had ik alleen neppers want die echte die waren zo duurquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat zijn neppers. Die kleintjes.

Leuk toch!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
Goeie TT! Niet gezien wie de OP had, maar bespoor ik hier een vleugje Tax?
Tevens lig in zwaar aangeschoten in bed focking dom.
Maar ene heel gezellig avondje uit eten gehad!

quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef msacras het volgende:

focking domquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef msacras het volgende:

haha slimquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha. ik mocht die niet van mn moeder want ze was overtuigd dat het echt bont was o.o

SBS6?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Daaaaaamn. Wat een een apart vrouwke op SBS6
Ze is een zogehete 'fursona'

hij ging naar mac dus daarom, prom had de opquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
Ah het was Prom. Had ik bijna gelijk met m'n Tax :p

quote:

het scheelt maar een planeet maar achquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
Ah het was Prom. Had ik bijna gelijk met m'n Tax :p

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |