nouquote:
lijkt me een wat negatieve inslag jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het is wel een serieuze vraag. Ik overweeg Utrecht maar ik heb er zware concurrentie, en als je er een te pakken hebt, is de kans groot dat 'ie vreemdgaat....
haha dan kunnen we wel een keer gaan koffiedrinkenquote:
jij wil je wel laten pakken? lekker makkelijk zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neem een relatie met iemand uit een stad waar een mannenoverschot is.
Like, Delft?.
Uhuhquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ken wel een paar vrijgezellen around here.
hierom: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #22quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom in Utrecht gaan wonen als je in het mooie Noorden kan blijven?
Are you mad?
Dus het feit dat je elke dag de martinitoren kan bezichtigen weegt niet op tegen het gebrek aan werk en uitoefening van hobbies? Beetje matige Groninger hoor...quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
hierom: R&P / Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #22
Ow ja ik ook, Grootegaster-exportquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:29 schreef Andromache het volgende:
Ik groet iedereen met 'moi', en dat als import-Stadjer!
Internet is zoooo 2012.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik
Internet doet het weer niet dus dat wordt weer klooien met hotspots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |